שיחה:ISAPI

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת יוניון ג'ק בנושא שם הערך

שינוי שם הערך למשהו קריא יותר[עריכת קוד מקור]

אלכס, דיברנו בעבר על שינוי שם הערך הזה לשם Internet Server API. החלטת לרדת מזה, או שכחת? הא? 09:38, 12 אפריל 2006 (UTC)

אני חושב שזה רעיון טוב. אם אין התנגדויות, נעביר. ‏conio.h ‏• ‏שיחה‏ 19:49, 13 אפריל 2006 (UTC)
אני מעריך שלא יהיו. הא? 06:42, 14 אפריל 2006 (UTC)
שיהיה במזל :-). הא? 12:01, 14 אפריל 2006 (UTC)

הסבר העריכה האחרונה[עריכת קוד מקור]

למונח תהליך יש מיליון ואחת משמעויות שונות, שדי שונות בין מערכות הפעלה שונות. מה שמכונה בווינדוס "thread" מכונה ביוניקס process (לדוגמה: man fork). כלומר, מה שמכונה ביוניקס process הוא לא בדיוק מה שמכונה בווינדוס process.

אנחנו מדברים על ווינדוס באופן מוחלט, ולכן יש להשתמש במונחים של ווינדוס. במקרה הזה מדוייק יותר יהיה לומר שקובץ ה-DLL שוכן באותו מרחב תהליך (process space) שבו שוכן השרת, ולא שהם חלק מאותו תהליך. הם לא. המונח מרחב תהליך הוא זה שמקובל להשתמש בו ביחס לקבצי DLL. ראה לדוגמה כאן (מדובר על ActiveX DLLs/OCXs, אבל הכוונה ברורה). אגב, אם תחפש בגוגל DLL+process-space תקבל משהו על ISAPI כתוצאה השביעית... :)

תיקנתי גם את "באג ביישום CGI או ASP יהיה מוגבל לריצה המסויימת של הישום" ל"באג ביישום CGI או ASP יוגבל ליישום ה־CGI, או לתסריט", כי בניסוח של הא? לא ממש היה ברור לאיזה יישום הכוונה. ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 23:33, 26 אפריל 2006 (IDT)

מקובל להשתמש במונח process space להקשר של DLL-ים, ו-MSDN מלא בזה. איני מצליח למצוא מקום שטורח להגדיר את ההבדל בין process ל-process space, אך מתוך הבנתי את העניין, עושה רושם שההבדל הזה לא משמעותי בהקשר שלפנינו. נקודה זו לא באמת חשובה, אז אין לי בעיה שהניסוח ישאר "מרחב תהליך", למרות שאיני בטוח שזה אנציקלופדי "לבלבל" את הקורא כך.
בעניין עצם הקישור הפנימי לערך העתידי תהליך (תוכנה) אני לגמרי לא מסכים. המושגים process ו-thread מוגדרים באופן סביר גם בלי להתייחס לליבה כזו או אחרת. חשוב לקשר כאן לערך זה. הא? 00:25, 27 אפריל 2006 (IDT)
כל ערך מבלבל, אם אין לך מושג על מה מדובר. בקצב הזה אפשר למחוק את רוב ערכי המתמטיקה בויקי...
הקישור נראה לי בעייתי ומיותר כל עוד הערך איננו קיים (לא כל קישור אדום נראה לי מיותר, אבל הקישור הזה כן). אפשר לעשות קישור למרחב תהליך, ולנסות להכניס שם הסבר למה הכוונה בווינדוס, אם ממש בא לך (ואתה יכול ליצור הסבר סביר).
לגבי threads ו-processes צריך לדבר בדף השיחה של הערך המתאים (שלא קיים), ולא פה. ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 00:55, 27 אפריל 2006 (IDT)
מה קשור למחוק?!
אנ לא מסכים איתך. ההבדל בין process space ל-process לא קריטי כאן, ובוודאי שלא בהקשר הקישור (קרי: איזה ביטוי לקשר?).
הצעתי פשרה סבירה (הקישור נשאר, וכך גם הביטוי "מרחב תהליך"). בו נסגור את העניין בזה. הא? 01:25, 28 אפריל 2006 (IDT)


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 08:58, 30 בדצמבר 2013 (IST)תגובה

שם הערך[עריכת קוד מקור]

נראה שהשם הנפוץ הוא פשוט ISAPI ולכן יש לשנות השם בהתאם ‏«kotz» «שיחה» 16:32, 17 בפברואר 2018 (IST)תגובה

מתייג את רמי (ידע בסיסי), Tshuva, Kotz, Mysterion, גאנדולף, CodeGuru, Dovno, Zardav, ש. יצחק, Tomer T, הווה-אומר, HiyoriX, TheStriker, אכן, TergeoSoftware, RafaelGreen, N100a, דור מאיר, מקצועי, המקיסט, Galarantyבעלי הידע במחשבים. יוניון ג'ק - שיחה 21:37, 25 בפברואר 2018 (IST)תגובה
קוץ צודק. אני אפילו לא זוכר את הרשת"ב בע"פ. כולם אומרים "אייסאפי". Tshuva - שיחה 22:37, 25 בפברואר 2018 (IST)תגובה
בוצע בוצע. יוניון ג'ק - שיחה 11:33, 1 במרץ 2018 (IST)תגובה