שיחה:Directory service

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

סליחה???? אני כתבתי החומר מקורי. נא להסיר את ההערה.

מישהו חשד שאתה מפר זכויות יוצרים? תבנית שכתוב מיועדת לערכים שיש בהם בעיות טכניות בכתיבה עצמה. כשיש חשד להעתקה שמים תבנית אחרת שכתוב בה במפורש על חשד להעתקה. -*- עמבה -*- 07:12:39, 2005-08-09 (UTC)

הערך המקביל באנגלית קרוי Directory service, אף שבלשון הדיבור הוא מופיע תמיד ברבים Directory services. תרגמתי את שמו לעברית שירות ספרייה, ושם זה (בצורת הרבים שירותי ספרייה) מופיע פה ושם באינטרנט. אינני מתלהב משם זה, משום שאינני רואה ספרייה בסיפור הזה. ייתכן שהשם "שירותי מדריך" מתאים יותר, שגם הוא מופיע מעט באינטרנט, והמהדרים כותבים "שירותי מדריך רישום". לא נעים להודות, אבל Directory services הוא המונח המקובל ביותר בעברית. דוד שי 19:47, 13 אוקטובר 2005 (UTC)

הופתעתי למצוא את הערך הזה תחת השם הזה. מספיק גרוע שהשתרש השימוש במילה "ספרייה" בהוראת directory במערכת־קבצים, אבל להשתמש בו גם עבור שירותי מדריך זה מוגזם לגמרי. נראה לי שיש לשנות את שם הערך לשירות מודיעין (בדיוק כמו בשירות הטלפוני הנקרא באנגלית directory assistance) או למצער לשירות מדריך (מאיפה צץ ה"רישום"?!), ולהותיר הפנייה משירות ספרייה. 89.0.170.60 00:04, 19 יוני 2006 (IDT)