שיחה:תיכון (הנדסה)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

צורך בשכתוב/עריכה[עריכת קוד מקור]

כל הערך דורש הפשטה וכתיבה מחודשת אנציקלופדית תוך מתן הסברים. לדוגמא:
הפסקה "בעיה טכנולוגית - שאלה שפתרונה מביא לביטול מצב לא רצוי, לרוב יש מספר אפשרויות לפתרון הבעיה. יש להגדיר את הבעיה הטכנולוגית כשאלה המתחילה במילות השאלה איך או כיצד. דוגמה: כיצד לתכנן ולבנות...? צורך הוא משהו הדרוש לאדם, קיימים צרכים הכרחיים של אדם, וצרכים נוספים אישיים חברתיים ועוד. שלב זה כולל הבנת הבעיה, זיהוי הנתונים המגבלות והאילוצים, ניסוח דרישות מפורטות ומדויקות מהפתרון, זיהוי אילוצים המכתיבים את דרך הפתרון לבעיה וזיהוי פלח השוק הרלוונטי למוצר, בין הדרישות ישנן דרישות הכרחיות עליהן חייב הפתרון לענות ואי אפשר להתפשר עליהן. לעומת זאת ישנן דרישות רצויות שאותן מדרגים לפי דרגת חשיבות, עליהן אפשר להתפשר במהלך בחירת הפתרון המתאים."
אינה ברורה ואינה אנציקלופדית.
לדוגמא, במקום הביטוי "בעיה טכנולוגית - שאלה שפתרונה מביא לביטול מצב לא רצוי, לרוב יש מספר אפשרויות לפתרון הבעיה" יש להסביר מה הקשר בין בעיה טכנולוגית לתיכון, להסביר מדוע התיכון בה לענות על בעיה טכנולוגית, ולנסח מחדש את המשפט למשפט כמו: "בעיה טכנולוגית היא בעיה שפיתרונה מביא לביטול מצב שאינו רצוי ללקוח (<-- נראה לי שזה כוונתך כי הערך כלל וכלל לא מובן, ואז צריך לתת דוגמא ורק אז לציין כי "לרוב יש מספר אפשרויות לפתרון הבעיה"(.
לאחר מכן יש להסביר מה פירוש המשפט "כיצד לתכן ולבנות...?" - זו אינה דוגמא, לא ברור במה במדובר ומה הקשר בין זה לבין תיכון או בעיה טכנולוגית. דרור 18:39, 8 ביולי 2007 (IDT)תגובה

בוצע. Segmany - שיחה 13:06, 7 במאי 2009 (IDT)תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:56, 9 ביולי 2013 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בתיכון (הנדסה) שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 14:25, 17 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה