שיחה:תוכנית רוטשילד טכניון למצוינים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

עד כה לא היה ערך לתכנית המצוינים בטכניון הקיימת קרוב לשלושים שנה. הנוסח המלא נבדק ואושר על ידי ראשת התכנית הפרופסור עדית קידר משתמש: נעם דובב שלום נועם, ותודה. כפי שראית, השתמשתי בעצתך ליצירת הערך לתוכנית המצוינים של הטכניון. ראיתי והפנמתי חלק מהעריכות שבצעת כמו ביטול "בלנקים" מיותרים, החלפת "תכנית" ב"תוכנית" ותיקונים נוספים. למרות זאת, מספר שאלות: 1. האקדמיה משנת 2017 מרשה את השימוש ב"תכנית". הקפדתי על אחידות ובכל המופעים השתמשתי רק בכתיב החסר. הבנתי שמומלץ בערכים לכתוב בכתיב מלא. אבל, האם למרות אישור האקדמיה, יש ממש חובה לכתיב מלא? https://hebrew-academy.org.il/keyword/%D7%AA%D6%BC%D6%B8%D7%9B%D6%B0%D7%A0%D6%B4%D7%99%D7%AA 2. החלפת קישור חיצוני לאתר הטכניון בהוספת קטגורית הטכניון. אינטואיטיבית, לי אישית, נראה מתאים יותר קישור ישיר. אם זה חשוב – אפשר להוסיף גם קטגוריה. 3. הפנמתי שכאשר מופיעים מספר ערכים, עדיפה עריכה עם Bullets על סתם שורות. בקישורים החיצוניים מופיעים שלושה קישורים הקשורים לתוכנית, ואחד לקרן רוטשילד. ההקשר אמנם שונה, אבל לא ברור לי מדוע זה מחייב שהקרן תהיה ללא Bullet. לטעמי עדיפה אחידות – ושהקורא יבין בעצמו את ההבדל.

שאלה שאינה קשירה לערך שכתבתי: מדוע קימת קטגורית משנה "האוניברסיטה העברית בירושלים: תוכניות מצטיינים‏". לדעתי עדיף היה שהקטגוריה תופיע ישירות תחת קטגורית "תוכניות מצטיינים אוניברסיטאיות"?Gery.shachar - שיחה 20:32, 24 במרץ 2019 (IST)תגובה

בעקבות ההתכתבות בדף השיחה שלי, מאמין שקיבלת כבר את התשובות. נעם דובב - שיחה 16:39, 25 במרץ 2019 (IST)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בתוכנית רוטשילד טכניון למצוינים שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 10:51, 17 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה