שיחה:תוכנית חבצלות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

המידע בערך מועתק (?)[עריכת קוד מקור]

הטקסט מעותק Hidro 12:56, 22 יוני 2006 (IDT)

מניין? ואם אכן כך, למה לא סימנת הערך כהפרת זכויות יוצרים?
ובכלל, אני לא חושב שהשקמיסט יסכים איתך. הא? 13:15, 22 יוני 2006 (IDT)
מה השם של התבנית? כל משפט שלקחתי לגוגל נמצא באתר אחר והמשתמש שהוסיף את המידע עשה זאו גם בסער Hidro 13:33, 22 יוני 2006 (IDT)
הערך הוא תימצות הדף באתר חמ"ן, מנוסח באופן שונה ואף כולל תוספות שאינן מופיעות שם. הוא אינו מפר זכויות יוצרים. לגבי הערך סער, כנראה התבלבלת, כלל לא ערכתי את אותו. השקמיסט 20:25, 23 יוני 2006 (IDT)
לא אתה , הוא לעולם לא התכונתי עליך Hidro 01:00, 25 יוני 2006 (IDT)


הערך מבוסס כולו על חומרים אינטרנטיים אודות התכנית. (החל מהמידע וכלה בתמונות) העריכה הייתה יותר על בסיס עדכון הפרטים כפי שהם עולים מהכתבות ותיאורי התכנית באתרים השונים, שכן הערך כפי שהיה טרם העריכה היה לא רלוונטי לחלוטין והציג תמונה מוטעית של אובייקט הערך. מלבד עדכון הפרטים היה מדובר בעיצוב מחדש של הערך כך שיראה טוב לקורא (לעומת כמות הטקסט הגדולה והלא מסודרת של הטקסט בעבר). אשמח לשמוע הצעות שלדעתך יהפכו את הערך לפחות "עלון שיווק" כפי שהצגת, ויותר לערך ויקיפדי. Shechter26 - שיחה 13:17, 19 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]


חבל שמוחקים את מה שערכתי ומסתירים מהעולם את האמת שמאחוריי החניכים "המוכשרים" 23:00, 6 באוגוסט 2012 (IDT)

מניין לנו לדעת מה נכון במה שהוספת לערך? פרסם את המידע שברשותך בוויקיליקס ונצטט אותו משם. ליאור पॣ • י"ט באב ה'תשע"ב • 23:18, 6 באוגוסט 2012 (IDT)[תגובה]

ההשוואה עם תוכנית תלפיות[עריכת קוד מקור]

לפי דעתי ההשוואה שנעשתה באתר פז"מ היא רדודה - "לדוגמה התייעצות שנעשה במערכת, הורגשה העדפה משמעותית ובולטת למסתורין האופף את אנשי חבצלות. 3:2 לחבצלות." ולכן לא ניתן להתייחס למקור כמקור רציני. בנוסף, אני חושב שלמרות הדימיון הרב בהכשרה שמבצעת התוכנית הן שונות במהותן כך שההשוואה שקולה להשוואה בין קורס טיס לקורס חובלים דבר שלא רלוונטי לערך אינציקלופדי. מסיבות אלו החלטתי להוריד את המשפט שמשווה בין התוכניות, והחלטתי להעביר את הקישור של אתר פז"מ למקורות חיצוניים.

אכן פעולת עריכה ראויה. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 04:52, 22 בספטמבר 2012 (IDT)[תגובה]

תכנית לעומת תוכנית[עריכת קוד מקור]

השינוי שערכתי במילה "תוכנית" למילה "תכנית" לאורך כל הערך נובעת מהעובדה שככה מחפשים את חבצלות וככה היא מופיעה באינטרנט. למה בכוונה להיות אנטי ולמחוק שינויים? Tuvsaku - שיחה 15:25, 8 בינואר 2013 (IST)[תגובה]

הכתיב המקובל בוויקיפדיה הוא "תוכנית". גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 04:26, 9 בינואר 2013 (IST)[תגובה]

שלום לכם, נראה שלא יזיק לערך עדכון והעמקה, האם יש בקהילה תמיכה לכך, לאור שהמקורות לכך הן מין הסתם ידע אישי? Latifondia (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

ידע אישי הוא מקור בעייתי. אם מדובר במשהו שהוא מובן מאליו אז זה בסדר, אבל אם זה דבר מה מעבר לזה אז יש פה בעיה. גילגמש שיחה 05:35, 30 באוגוסט 2013 (IDT)[תגובה]

מצד שני, מידע אקסטרה (שנראה מרשים שויקי תצליח לספק) יצטרך להיות מידע אישי, מצב שנכון לגבי כל הדפים של הקורסים וההכשרות. (כלומר, מדובר בידע אישי, כשבפועל יש מאות אנשים שיודעים אותו, השאלה מה הבירוקרטיה לגבי זה)


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 00:40, 26 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 00:40, 26 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 3[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 00:40, 26 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]

מחאת המילקי[עריכת קוד מקור]

הוספתי קטגוריה בשם "מבוגרי התכנית" ותחתיה הוספתי את נאור נרקיס, יוזם מחאת המילקי, 2014. יוזם מחאת המילקי נחשף בראיון לחדשות10: "לא ידעתי שאחולל סערה לאומית". העריכה נמחקה על ידי אליסף, משום שמדובר בתוספת אקטואלית ולא רלוונטית. אני מערער על מחיקה זו. מדובר במחאה חברתית שנמצאת בכותרות למעלה משבועיים, סוקרה בכל כלי התקשורת ואתרי החדשות, וכן היה עיסוק נרחב בדמותו של יוזם המחאה. כמו כן, מופיעה כבר שורה בערך מילקי שמדברת על המחאה, מן הראוי שתופיע התייחסות בערך זה. כמובן שאני צופה עוד כתיבה נרחבת לגביה גם בויקיפדיה. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

לא ברור לי למה כוונתך ב"הוספתי קטגוריה בשם 'מבוגרי התכנית'". איפה הוספת את הקטגוריה הזו? אין לנו קטגוריה:בוגרי תוכנית חבצלות ובכל מקרה, כרגע אין ערך העוסק ביוזם המחאה הנ"ל, שהרי הוא נחשף רק לפני פחות משעתיים. Ldorfmanשיחה 22:09, 18 באוקטובר 2014 (IDT)[תגובה]
אני חושב שזה אכן לא רלוונטי לערך:
ראשית, הבחור לא הוביל מחאה, אלא פתח אותה / יצר באז שהוצף בתקשורת במשך שבועיים. הוא עצמו אינו מרכזי שכן פעל בעילום שם. כרגע אקטואלי, מי יודע כמה השפעה תיהיה על זה מחר.
שנית, בוגרי היחידה יכולים להיות מרוכזים בקטגוריה.כדוג' קטגוריה:בוגרי תוכנית תלפיות. היות והתוכנית החלה רק ב-2004, אין הרבה בוגרים, וכאלה שכבר בעלי עשייה והשפעה המצדיקים ערך בויקיפדיה ולכן אין הצדקה כרגע לקטגוריה.
שלישית, הוא לא בוגר התוכנית. נאמר שהוא פרש/הודח באמצע. ולכן הייתי חושב פעמיים לקשר אותו לקטגוריה העתידי.
אנונימי אחר
אני לא מבין איך מעדן מילקי קשור לתכנית צהלית. הדיון הזה סתום ולא ברור. אני מציע לסגור אותו. גילגמש שיחה 22:43, 18 באוקטובר 2014 (IDT)[תגובה]
גילגמש, אתה כנראה לא מצופי "המגזין עם אושרת קוטלר" (בחדשות 10). במה שניתן לכנות כנראה "סקופ" של מתן חודורוב הערב, נחשפה זהותו של מי שמכונה "יוזם מחאת המילקי". הוא היה חלק מ"חבצלות", אבל צויין שסיים את שירות הקבע שלו כקצין, אולם לפני המועד בו אמור היה להשתחרר. Ldorfmanשיחה 23:04, 18 באוקטובר 2014 (IDT)[תגובה]

פרויקט דגל[עריכת קוד מקור]

הביטוי נמחק ושוחזר. אז לפני שמוחק שוב - לטעמי נשמע כמו ביטוי יחצני מעולה לגיוס מלש"בים אבל לא רלוונטי לויקיפדיה.

דוגמה לביטוי אחר מתוך אתר חיל המודיעין על מסלול אחר: מסלול אע"ם הינו "חוד החנית" של המרכז הלאומי לאיסוף מודיעין ולהתרעה במסגרת יחידת האיסוף המרכזית של חמ"ן.

אז מה יותר שווה - אלו שרק "חוד החנית" או אלו ש"פרויקט הדגל"? אני חושב שהביטוי "יוקרתי" לבדו מספק. ואם רוצים להרחיב אודותיו אפשר לספק (אם קיימים) נתונים מדידים. כמו - מה עלות מחזור או כמה כסף מוציאי פר חייל בהשוואה לקורסים אחרים בחיל או מסלולי עתודה דומים.. ALPR - שיחה 12:15, 23 במאי 2016 (IDT)[תגובה]

מספר החניכים בכל גיוס[עריכת קוד מקור]

בתקציר הערך מצוין שישנם 35 חניכים בקורס. ובערך עצמו נאמר 34. תחליטו.ש. גולן - שיחה 00:41, 15 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

עריכות אפריל 2017[עריכת קוד מקור]

שלום רב ל משתמש:ליאור קרופניק, משתמש: Janpaul25, משתמש:ארנון אליהו, משתמש:Yaron Zamir, משתמש:Mor11, משתמש:סהר כהנת33, משתמש:DavidScholtz. אני אתייחס אליכם כאחד ובלשון זכר משום שראיתי שככה"נ יש לכם מן המשותף - רצון להרחיב אודות קורס חבצלות. אז ראשית אפתח בברכת ברוכים הבאים לויקיפדיה - (ראיתי שאתם בעלי עריכות מעטות וללא דף משתמש).

שנית זהיתי שלרובכם טעויות של מתחילים אז מתנצל בראש עם שחזרתי חלק מעריכותכם ללא הסבר מפורט - העדפתי לרשום זאת במרוכז 4 נקודות מרכזיות:

  1. ניכר שקיים רצון לקשר את הערך ולהוסיף פסקאות שלמות (העתק הדבק) אודותיו בערכים שאינם רלוונטיים כלל לאזכורו (קצין מודיעין, מגל (צה"ל)) או שקיים קשר רופף (8200, עוצבת מודיעין חזותי, בה"ד 15 וכו'). אין בכך צורך. לעומת זאת אזכור רלוונטי לדוגמה שאוכל למנות הוא בערך חטיבת המחקר. אך לצערי גם כאן נדרשתי להסיר פרטי שוליים רבים. אנא הימנעו מלעשות זאת. תזכרו שלא מקבלים ניקוד על מילים - אם אפשר לציין משהו באופן קצר וקולע - זה עדיף.
  2. ויקיפדיה:נייטרליות - בחלק מהעריכות אתם משתמשים בסלנג כמו "הדגל" "בקפידה" "עמוקים" בפרשנות בסופרליטיבים ובהרחבת יתר לקורס החבצלות לחניכיו, לבוגריו למיונים ולעמותה שבתחילת דרכה וכיוצא בזה. לפרטי טריוויה שאינם אינציקלופדים, אין מקום בויקיפדיה. כבוד הקורס במקומו מונח אך לכינוס של העמותה אין חשיבות אינציקלופדית- אלא מדובר באירוע חדשותי אקטואלי ופרט יחצ"ני.
  3. ויקיפדיה:ביבליוגרפיה - מקורות הם קריטים לאמינותה של ויקיפדיה - יכול להיות שאתם באים עם ידע אישי - אבל המידע נדרש להיות מסומך וגלוי.
  4. ואחרון חביב ויקיפדיה:מלחמת עריכה - אם משתמש שחזר/מחק חלק מטקסט שזה עתה הוספתם אל תשחזרו מיד את השחזור. קודם קראו את הנימוק למחיקה- סביר שהיה בכך הגיון. ואם לא השתכנעתם דונו על כך בדף השיחה ותבררו מה פשר המחיקה. זו תרבות דיון הנהוגה מויקיפדיה וממלחמת עריכות יש להימנע.

המשך עריכה מהנה ומקווה שלא נפגעתם משחזוריי העריכות - הכול מכוונה טובה - ALPR - שיחה 01:29, 20 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (דצמבר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בתוכנית חבצלות שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 08:15, 1 בדצמבר 2023 (IST)[תגובה]