שיחה:שמורת ים ראש הכרמל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הסבר לתבנית שכתוב[עריכת קוד מקור]

הערך עוסק בנושא חשוב אבל קשה להבין מהניסוח והמידע הנוכחי בו את העיקר.

  • פתיח - כתוב שהשמורה הוכרזה ב-4 במאי 2021 אבל אין לזה מקורות. המקורות בערך (שהם מעט ישנים ביחס לתאריך הנ"ל) מתייחסים לכך שאושרה שמורה כזו, למשל באתר רשות הטבע והגנים מצוין שהמצב הסטטורי הוא "שמורת טבע מאושרת". אין להם עדיין דף לשמורה רק דף שמתאר שמורה שתוקם בהמשך.
  • היסטוריה - כתוב ש"במלאת עשור להכרזת השמורה" לא לגמרי ברור ההקשר, אבל אם הכוונה היא לשמורת ים ראש הכרמל - הרי שעל פי הערך היא הוכרזה ב-4 במאי 2021 ועוד לא עבר עשור. הערך מתייחס גם לסקר רב-שנתי, ובהמשך מתייחס גם לשיטות המחקר בסקר (רובוטים תת ימיים) - האם אין מקור שבו פורסם הסקר שאפשר יהיה לצרף אותו כמקור? (מי היו החוקרים שערכו אותו, מתי פרסמו אותו). באותו סקר אפשר יהיה למצוא פרטים נוספים למשל לגבי "יותר מחמישים מינים של ספוגיים"

ערן - שיחה 10:09, 7 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

ערן שלום ותודה על ההערות. תוכל לראות במפת רט"ג של שמורות הטבע בישראל שהשמורה אכן מוכרזת - https://www.parks.org.il/govmap-2/. ולגבי ההערות שצריך להבהיר "במלאת עשור להכרזת השמורה" מתכוון לשמורת שקמונה, ולצערי אין לי מידע לגבי שאר הדברים שציינת.

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (דצמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בשמורת ים ראש הכרמל שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 02:30, 30 בדצמבר 2022 (IST)תגובה