שיחה:שלמה קאלו

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת רפאל גורי בנושא תקלת עריכה

גם זה מועתקPasteran 19:44, 25 אפר' 2004 (UTC)

מקור האיפורמציה על המאמר אל שלמה קאלו.[עריכת קוד מקור]

המשך למקור האינפורמציה[עריכת קוד מקור]

מקור האינפורמציה על שלמה קאלו וספריו: מהוצאת הספרים דע"ת.

הבעיה נפתרה, ראו שיחת משתמש:Yigalmiller. דוד שי 20:18, 25 אפר' 2004 (UTC)

שלום, שמי יגאל מילר, מהוצאת דע"ת, המוציאה את ספריו של לשמה קאלו לאור. הוספתי היום מספר ספרים לרשימה וכן תיקונים קלים לגוף המאמר. (כגון פירוט הערכים ששלמה קאלו מדבר עליהם. אם יש למי מהעורכים של ויקיפדיה שאלה אפשר לוודא במייל dat@y-dat.co.il תודה,

יגאל מילר

יש כאן משהו מאוד לא מאוזן בערך הזה. כידוע יש לקאלו הרבה מאוד מתנגדים, יש המגדירים את קבוצתו ככת. לא יכול להיות שהערך יוכתב על ידי אדם פנימי, ולא ביקורתי כלפי הנושא הנכתב. דבר כזה הופך את הערך לפרסומת להוצאה. אליעזר .

השימוש במונח "כת"[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

תיאור קאלו כ"מנהיג כת", לא מאוזן. נכון שהגדרת "כת" בויקיפדיה עצמה, מתייחסת גם לקבוצות, ש"ההבדל בינם לבין קבוצות דתיות אחרות הוא רק במספר המאמינים". טוב ויפה, אלא שבפועל, בציבור יש למונח "כת" כמעט אך ורק קונוטציות שליליות. ואכן, כותבי הערכים האחרים בויקיפדיה, מודעים לכך אינסטינקטיבית: לדוגמא, לא רואה בערך על רבי משה יהודה ליב רבינוביץ' (האדמו"ר ממונקאטש) או בתיאורי אדמו"רים אחרים, את המילה "כת".

לגבי "מחלוקות" כביכול - המערך היא מפלגה. אם אתה בעדה או נגדה, זה עניינך וזה נושא אחר. התיאור האנציקלופדי, צריך להיות ענייני וברור: מדובר במפלגה X, שבראשה עומד Y ועמדותיה הן כאלה וכאלה. בדומה לכך, לעניות דעתי, "מורה רוחי" הוא הביטוי האובייקטיבי והמדוייק כאן (עובדתית, וזה גם המונח שמופיע בספריו).

כל טוב עמית.

תקלת עריכה[עריכת קוד מקור]

ערב טוב! משהו כאן יצא מכלל שליטה. אולי כדאי שמפעיל יכנס ויבדוק מה קרה כאן? בברכה Rafael Guri שיחה 21:39, 30 במרץ 2011 (IST)תגובה