שיחה:שיטת פאולה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת XX-59-40 בנושא קישור שבור 2

מקור הערך: ידע אישי Motyka

היי, נראה ששיטת פאולה בסדר לאנציקלופדיה? רק היום מחקו את שיטת אלבאום. מה דעתך? סקרלט 01:38, 7 מאי 2006 (IDT)

45,000 איזכורים בגוגל אמורים לדעתי להעיד על חשיבות השיטה, מה עוד שכמות המלל שכתבתי גדולה משמעותית מאשר מה שהיה באלבוים, ולעניות דעתי (הבלתי מעניינת כשלעצמה) גם מקיפה יותר (ראה מחקרים בסוף הערך) Motyka 01:48, 7 מאי 2006 (IDT)

גם אם הערך ראוי להישאר, ולא קראתי לעומקו, הוא חייב לעבור שכתוב וקיצוץ משפטים וביטויים לא-אנציקלופדיים. יש בו אלמנטים פרסומיים והוא נראה כנכתב בידי בעל עניין. מגיסטר 02:21, 7 מאי 2006 (IDT)
אשמח להוריד אלמנטים פרסומיים, אם תפנה את תשומת ליבי אליהם (אגב, אני לא בעלת עניין בנושא) Motyka
משפטים כמו "עם הצלחתה של השיטה אי אפשר היה להתווכח", למשל. "חיפוש בגוגל של צרוף המילים 'שיטת פאולה' יחזיר אלפי ערכים" (הוסר כבר). העדר מוחלט של התייחסות ביקורתית לשיטה (היתכן שיש לה רק חסידים, ולא אף מסתייג?). כמו כן, יש לתת פתיח המציג את הנושא כבר במשפט הפתיחה, ואת הביוגרפיה של פאולה לדחות להמשך (ולהסיר ממנה פרטים טפלים כמו שמות ילדיה). מאוזכרים מחקרים שבדקו את יעילות השיטה, אך לא מובאת מסקנתם (ואם היו מספר מסקנות סותרות, יש לציין זאת). ללא כל אלה, הערך נראה כמה שבא להוות שיר הלל לשיטה, ולא סקירה אובייקטיבית. מגיסטר 11:07, 7 מאי 2006 (IDT)
תיקנתי, לדעתי אין לשיטה מתנגדים.
יש כאלו שחושבים שלבעיות מסויימות, שיטות טיפול אחרות יתנו תוצאות טובות יותר, ויש כאלו ששילבו את תורתה בתורות אחרות או לקחו את הרעיון לכיוונים אחרים, אבל היות ובשיטה זו אין בעצם טיפול, אין תרופות, לא משתמשים בסכין ניתוח, הרי שאין תופעות לוואי, לכל היותר יהיו כאלו שיגידו שהשיטה לא עזרה להם.
יתרון נוסף של השיטה לעומת תורות אחרות היא שאין דרישה מהאדם לסגוד למישהו או לתרום את רכושו או לשנות את אורח חייו.

Motyka 11:23, 7 מאי 2006 (IDT)

ביצעתי עריכה נוספת, והסרתי את הודעת השיכתוב. מגיסטר 15:02, 7 מאי 2006 (IDT)

תבנית שכתוב תמוהה[עריכת קוד מקור]

לפי דף השיחה הייתה על הערך תבנית שכתוב והערך שוכתב על ידי מגיסטר. לטעון שנדרשים תיקונים בלי לפרט את הדרוש תיקון זה מוזר ולא מאפשר התייחסות Israels - שיחה 22:24, 19 במרץ 2010 (IST)תגובה

אין בעיה בדף[עריכת קוד מקור]

אין בעיה בדף

יש עוד הרבה להרחיב לגבי שיטת פאולה

אך הדף בהחלט תקין

אייל שטרוזמן


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 03:56, 9 ביולי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 03:56, 9 ביולי 2013 (IDT)תגובה

הסרתי • איקס איקס - שיחה 11:33, 29 באוגוסט 2015 (IDT)תגובה