שיחה:רונאלד לאינג

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קטונתי מלהבין מדוע נסגר דף זה, ומדוע תרומתי המקורית שהינה מסמינריון אוניברסיטאי שלי מלפני 15 או 18 שנה ושמקורו אצלי בכתב יד , עוד קודם מקיומם של מחשבים ביתיים נפוצים - מדוע נמחק והוגן בבוטות שכזו ?? זו התערבות בוטה מצד הגרגמל הגלגמשי !!!

יורם

היית צריך להגיד שהעבודה היא שלך. מצאתי מספר מקורות להעתקות, אומנם טענת שאין זכויות יוצרים על ציטוטים, מה שנכון בעקרון, אך בהחלט יש זכויות יוצרים לתרגום לציטוטים. בכל מקרה, בעקבות הודעתך שהציטוטים לקוחים מעבודתך, הסרתי את ההגנה ושחזרתי לגרסתך. גילגמש 18:06, 11 ינו' 2005 (UTC)
אינני בטוח שההחלטה לשחזר נכונה. אני מקבל את דברי הכותב שמדובר ביצירה אישית שלו, אך יצירה זו מורכבת מ-90% ציטוטים של טקסט שזכויות היוצרים עליו מוגנות, ורק 10% של קטעי קישור בין הציטוטים. יש לי ספק רב הרם ניתן לראות יחס כזה בגדר "שימוש הוגן". דוד שי 18:18, 11 ינו' 2005 (UTC)
אפשר לדלל את כמות הציטוטים. גילגמש 18:22, 11 ינו' 2005 (UTC)


תודה יורם

מראשי תנועת האנטי פסיכיאטריה[עריכת קוד מקור]

לאינג, על אף היותו שם של דבר בתנועה האנטי-פסיכיאטריה, ובעל תרומה תיאורטית ומעשית, אינה יכול להיות מוגדר כאחד מראשיה עקב האופי של התנועה האנטי-פסיכיאטרית. תנועה חברתית כמו התנועה ההאנטי-פסיכיאטרית אינה היתה (או עדנה) ממוסדת למיטב ידיעתי, ועל כן יש להמנע משימוש במילים כאלה המייחסות לה מבנה היררכי. מציע לכתוב במקום שהוא היה בעל תרומה תיאורטית ופרקטית באני גםהרבה לתנועה.

בלי קשר הייתי מציע גם להפטר מכל מה שמתחת לפסקה הראשונה, אפילו שזה מאד מעניין, זה מאד לא אנציקלופדי ומונע מאנשים לעבוד על הערך. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) ב-02:13, 8 בספטמבר 2015‏תגובה

התחלתי לעבוד על הערך הזה קצת. אני אשתדל בכל איטרציה להציג משהו קריא. מחקתי את כל הערך הקודם משום שהוא לא היה אנציקלופדי.

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר ברונאלד לאינג שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 08:29, 16 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה