שיחה:רון כץ

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת התו השמיני בנושא בקשה לעריכת הערך

ערך זה נכתב במסגרת
מיזם נבחרי ציבור פוטנציאליים

בקשה לעריכת הערך[עריכת קוד מקור]

שלום! שירלי123, שכנראה עובדת עם חבר הכנסת כץ, מבקשת שהערך יחולק לקטגוריות לפי נושאים ויכלול את המלל הרצ"ב, שכן לדבריה התיקונים שעשו רלוונטים יותר ונאמנים יותר למציאות, וכן כך העמוד ידמה לעמודים אחרים של חברי כנסת.

להלן השינויים שהם מבקשים לערוך:

רון כץ
רון כץ (נולד ב-4 באוקטובר 1985, י"ט בתשרי ה'תשמ"ו) הוא חבר כנסת מטעם מפלגת יש עתיד. קודם לכן כיהן כממלא מקום ראש עיריית פתח תקווה וראש מִנהל החינוך בעיר. במקצועו הוא עורך דין המומחה במשפט צבאי ופלילי.
ביוגרפיה
ראשית חייו
רון הוא בנם של ד"ר ארנסט כץ, שעלה מהונגריה, ועו"ד יוכבד כץ. הוא נכדם של ניצולי שואה ילידי הונגריה. נולד בעפולה וגדל בפתח תקווה. בסיום לימודיו התיכוניים למד משפטים במסגרת מסלול העתודה של צה"ל.
קריירה צבאית
רון התגייס לצה"ל בשנת 2007 במסגרת מסלול העתודה הצבאית של צה"ל במשפטים. הוא יצא לקורס קצינים, ולאחר מכן שימש כסניגור בסנגוריה הצבאית, שירת במדור הדין הפלילי ובטרם השתחרר כיהן כראש מדור קשרי חוץ של הפרקליטות הצבאית.
בשנת 2012 השתחרר מצה"ל בדרגת סרן והמשיך לשרת כיועץ משפטי במילואים.
פעילות ציבורית
בשנת 2012, לקראת הבחירות לכנסת התשע עשרה נבחר להנהיג את מטה מפלגת "יש עתיד" בפתח תקווה, ובשנת 2013 התמודד בבחירות למועצת העיר מטעם המפלגה. לאחר הבחירות היה ממקימי אגף האירועים העירוני, ומונה לממלא מקום ראש רשת המרכזים הקהילתיים בפתח תקווה (מקפ"ת).
בשנת 2018 התמודד בבחירות למועצת עיריית פתח תקווה ולאחריהן מונה לסגן ראש העיר וממלא מקומו בשכר, וכן מונה לראש מנהל החינוך בעיריית פתח תקווה. במסגרת תפקידו יזם כץ פתיחה של מסגרות חינוך חדשות ומגוונות ביניהם בית ספר אנתרופוסופי ובית ספר מונטסורי, הקים יחידה לפיקוח על מעונות יום ופעוטונים הנהיג מדיניות של שקיפות במנהל ובשירות הציבור.
פוליטיקה
בשנת 2012 החל את דרכו הפוליטית כאשר מונה לראש מטה פתח תקווה של מפלגת "יש עתיד".
בבחירות לכנסת ה24 שובץ במקום ה16 ברשימת "יש עתיד" ונבחר לכנסת.
כץ מכהן כיו"ר ועדת משנה להייטק הישראלי הכפופה לוועדת הכלכלה, ובוועדת הפנים והגנת הסביבה וחבר בוועדת הכלכלה.
הוא יו"ר וממקימי השדולה למען הגיל הרך, וכן יו"ר השדולה למען ההייטק, השדולה לזכויות חיילי צה"ל, השדולה לחיזוק הקשר עם צעירי התפוצות, והשדולה לקידום איכות האדריכלות והתכנון.
חיים אישיים
נשוי ללירון ואב לינאי והם מתגוררים בפתח תקווה.


מה דעתכם? תודה, ‏עמיחישיחה 18:16, 7 במרץ 2022 (IST)תגובה

הכיוון נראה לי בסדר. החלק בניסוח שבו הוא "הנהיג"/"יזם" (ואולי גם "הקים") הוא ניסוח מצריך שיפוץ. לרוב העניינים האלו סבוכים יותר ותמיד מסתבר שלכל דבר טוב יש איזה 10 אנשים שבמידה כזו או אחרת יזמו והקימו, והנהיג זה סופרלטיבי מדי. מהלכים אלו צריכים לבוא עם מקורות ולהיצמד לדבר המעשי עצמו שעשה. אישר תוכנית? השקיף יומן? לתאר ספציפית מה קרה בפועל. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 20:48, 10 במרץ 2022 (IST)תגובה
מיותר, לדעתי, לחלק את הערך לכל כך הרבה כותרות נפרדות. זה מקובל בעיקר בערכים הכוללים תוכן רב, ליתר נוחות. אני בעד להתחיל עם הכותרת הראשית "ביוגרפיה", ובהמשך להוסיף את כותרת משנה "קריירה פוליטית".
כמובן, יש להיזהר מלהכניס סופרלטיבים לערך, ועריכות בתשלום צריכות להיות מסומנות ככאלו. התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 01:13, 11 במרץ 2022 (IST)תגובה