שיחה:רוברטו בקי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שמחתי מאד על הערך החדש על סבי רוברטו בקי. לדאבוני מצאתי בו פסקה שגויה ומעליבה. סבי (וזה בדוק!) לא רצה למנוע את הקמת המדינה ולא אמר זאת לבן גוריון. אשמח מאד לראות תיקון לערך זה. נשמח לעמוד לרשותכם בכל מידע נוסף בנוגע לסבי. בכבוד רב עידית בז'רנו אשש elidit@bezeqint.net

לבקשתך תיקנתי את הערך. עם זאת הייתי רוצה לראות אותך מרחיבה אותו, מוסיפה תאריכי לידה ופטירה מדוייקים, וכן מידע רב ככל האפשר, שנראה כרלבנטי על פעולותיו ומעשיו החשובים של סבך. אלמוג 20:46, 8 מאי 2006 (IDT)

תודה לאלמוג על הסרת פיסקה שנויה במחלוקת. הפיסקה שהוסרה לא דיברה על התנגדות להקמת המדינה, אלא על הסתייגות מהכרזה על הקמתה במועד של ה 15 במאי 1948. האמריקאים הציעו לעכב את ההכרזה ורבים וטובים הסכימו לכך. משה שרת התלבט ובמנהלת העם נתקבלה ההחלטה על ההכרזה ברוב של 6 נגד 4 וגם ברוב זה ההכרזה הייתה מוטלת בספק עד לרגע האחרון ורק ההכרעה האישית של דוד בן גוריון הביאה להכרזה בערב שבת 14 במאי 1948. איש לא הטיל ספק בנאמנותם של מצדדי הדחייה. יחד עם זאת מאחר שהפיסקה שהוסרה התבססה על מקור אחד ועתה קמה לה עוררת מבני משפחתו של פרופסור בקי, אין לראות באמור באותה פיסקה משום עובדה מוכחת וטוב שהוסרה. אדר 22:18, 8 מאי 2006 (IDT)

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר ברוברטו בקי שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 11:41, 23 בנובמבר 2022 (IST)תגובה