שיחה:קניון ארנה נהריה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

חורף 2020: אולי יוזכר בערך, וסבור שגם עומד בפני עצמו[עריכת קוד מקור]

מגה אור צודקת בהחלט. הקניון נבנה בנתיב אפיק נחל הגעתון וחוסם אותו. כל הפניות לבית המשפט נגד בנית הפריקט במיקום האוילי הזה לא הועילו ובית המשפט העליון בחוסר אחריות מוחלט הכשיר אותו. את התוצאות הנוראיות ראינו כולנו, כולל מותו של הגיבור שניסה להציל את מי שנלכד בשטפון ברכב שנסחף. השטפון שם נוצר בדיוק בגלל שהקניון חוסם את האפיק ולמים לא היה לאן לזרום ולכן המפלס עלה כל כך. זה כמובן יחזור על עצמו בגשם החזק הבא. כי הזחיחות והניתוק מהמציאות כל כך מוחלטים בבית במשפט, שהם חושבים שהם מעל איתני הטבע ומעל חוקי הפיסיקה.

התגובה הראשונה, המוקדמת ביותר, של בעלת הכינוי אזרחית, ‏בצל ההצפה בקניון נהריה: מגה אור מבטלת את העסקה לרכישת ארנה גרופ, באתר גלובס, 2 בפברואר 2020

לא נרשמו מקורות לאישור הטענות. איני אזרחית, ולא ניסיתי לאמת ממקורות אחרים.

המשך כעבור כשבוע:

מהנדסים ששוחחתי איתם טענו שהטיית הנהר נעשתה לפי הסטנדרטים הכי מחמירים ויכלה להתמודד עם כמות המים, אלא שהבעיה הייתה בצוואר הבקבוק במורד הזרימה. ואכן, משום מה, הגעתון הולך ונהיה צר ככל שהוא מתקרב לים. מוזרה נהריה. בנוגע לארנה, אפשר כמובן לתמוה על מידת התבונה בלמקם את כל התשתיות החיוניות לקניון ואת כל המחסנים מתחת לאדמה בצמוד לנהר הידוע בנטייתו להצפות.

הקניון הודיע שב 23 פברואר הוא חזר לפעילות מלאה.