שיחה:קהילת יהודי ביאליסטוק

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך זה נכתב או הורחב משמעותית במסגרת מיזם ויקישטעטל

כל הכבוד לכן על תחילת התהליך ובניית הערך. שימו לב להוסיף קישורים והערות שוליים, ולערוך לשונית את הדברים. בהצלחה! תהלה - שיחה 12:54, 19 בפברואר 2017 (IST)תגובה

כמה הצעות[עריכת קוד מקור]

הערך מתקדם נהדר. הוא מרתק ועשיר. כל הכבוד!!
התמונות שמצאתם - מדהימות ומרגשות. גם התהליך שעשיתן כדי למצוא אותן מדהים. אתן עושות חקר אמיתי על הקהילה, בניסיון להעלות את סיפורה - זה נפלא.
הבנתי שיש לכן תמונות נוספות מאותו המקור - האם מתאים להעלות אותן? אתן יכולות לשלוח לי במייל כדי להתייעץ על כך.
הבנתי שאתן מתכננות ליסוע ליהוד כדי לצלם את מפעל ההנצחה במקום - מצוין. שימו לב שעדיף לצלם יותר מדי תמונות מאשר להיזכר מאוחר יותר במשהו שהיה כדאי לצלם... נסו להקפיד על צילום איכותי וחד ככל הניתן, וחישבו על כיצד ייראה הצילום בערך שלכן.
כמה הערות והצעות לגבי ראשי הפרקים:
נראה לי שהמידע על אישים בולטים בקהילה נוגע ברובו למעשה לגורל יהודי הקהילה בשואה. אולי תעבירו את המידע לשם, עם כותרות מתאימות (למשל, ראשי היודנרט, מצילים מקרב הקהילה, וכדומה)?
והאם יש לכן מידע נוסף על החיים בקהילה בטרם השואה? אם כן, יהיה טוב להוסיף, כדי שנוכל להכיר את החיים היהודים שהיו במקום.
נקודה למחשבה - אולי המידע על מציל הילדים צריך לעבור לערך על שמו? כרגע אתן יכולות להשאיר זאת כך, זו רק נקודה למחשבה מכיוון שיש הרבה חומר חשוב ומקיף אודותיו בערך.
ועוד משהו קטן בנוגע לכותרת - "מציל ילדי ביאליסטוק" - זה קצת הפריע לי: הרי רוב רובם של ילדי ביאליסטוק נרצחו. הכותרת יוצרת תחושה כאילו כולם ניצלו. אולי אפשר לחשוב על ניסוח אחר?
שוב כל הכבוד - העבודה שלכן מרתקת, תודה :) תהלה - שיחה 10:59, 28 בפברואר 2017 (IST)תגובה

היי תהילה,

בוקר טוב תודה רבה על המלים החמות זה מעודד ונותן כוחות להמשך. יש לנו תמונות נוספות שצולמו בביאליסטוק ואנו נעלה אותן בהמשך לערך הטיוטה שלנו. כמו-כן גם אשלח לך אותן למייל האישי שלך. אנו מתכננות לנסוע ליהוד ביום חמישי נשתדל לצלם, למצוא חומר כמה שנוכל ולשלבו בערך שלנו. תודה על ההערות שכתבת נתייחס אליהן בכובד ראש. כמו כן ננסה בימים הקרובים לשלוח לוויקיפדיה את האישור החתום. בברכה ענת ובשמת.Bosmatbr - שיחה 10:48, 1 במרץ 2017 (IST)תגובה

קרית ביאליסטוק ביהוד[עריכת קוד מקור]

שלום לכן בשמת וענת,

מזכירה לכן לכתוב אודות קרית ביאליסטוק ביהוד, שביקרתן בה. כתבתן כאן בקצרה, אך התוכן חשוב והוא אינו קיים ברשת באופן מספק. לעבודתכן בתחום זה חשיבות רבה, וחבל שהדבר יתפספס על אף ההשקעה הרבה שהשקעתן בביקור ארוך במקום ובכתיבת הטיוטה ששלחתן לי למייל.

עדכנו אותי אם אתן זקוקות לעזרה, בהצלחה רבה, תהלה - שיחה 12:31, 25 ביוני 2017 (IDT)תגובה

רבני הקהילה[עריכת קוד מקור]

צריך להכניס בערך אודות רבני הקהילה כגון בעל שו"ת עונג יו"ט ולעשות קישורים לערכם יחידאי - שיחה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בקהילת יהודי ביאליסטוק שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 14:48, 22 בנובמבר 2022 (IST)תגובה