שיחה:צער בעלי חיים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

השבתי את תמונת רפת הבהמות שמחיקתה סומנה כשינוי משני. אם נעשתה המחיקה בתום לב, מדוע סומנה כך כדי להסתירה? התמונה מציגה מצוקה אמיתית של בהמות בארץ, הנגרמת בדיוק בשל צנזורה כזו. קל מאוד להביא דוגמאות המנותקות מהווי החיים של הקורא - אבל כאן יש דוגמה מהארץ הנוגעת לכל אזרחיה. כך משרת חופש המידע של האינטרנט וויקיפדיה שינוי חברתי! ראם בר - שיחה 19:43, 9 בדצמבר 2011 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 05:36, 16 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

איסור על שחיטה כשרה כמקרה של יישום צער בע"ח[עריכת קוד מקור]

אציין לטובת הכותבים כי האיסור המדובר הוא אחד מביטויי האנטישמיות החמורים בעבר, ולמרבה הצער, אף בהווה. ציונו בערך כדוגמא למען צער בעלי החיים הוא בושה לערך צער בע"ח. אך אין להשוות בושה זו לגודל הזעזוע כשמדובר בויקיפדיה העברית.

(אורח) 12:19, 13 בינואר 2017 (IST)

סתירה בערך המחייבת תיקון[עריכת קוד מקור]

מחד בפרק היהדות נכתב שצער בעלי חיים נכתב כבר בתלמוד בבלי, אך בפרק הקודם, "התפתחות המושג" נכתב שמקורו במאה ה-15 באנגליה. זה מחייב תיקון, ואם אין מתנגדים אשנה זאת. אילן שמעוני - שיחה החיים הם גבול של אתה פופולר 19:32, 9 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בצער בעלי חיים שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 09:30, 15 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]