שיחה:פופוליטיקה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת Wikiation בנושא שלי יחימוביץ'

הפיסקה האחרונה נראית לי מעט מוגזמת בכך שהיא רומזת שלפיד ואייכלר חייבים את כל הקריירה הפוליטית שלהם לתוכנית. שניהם היו פעילים פוליטית עוד לפני התוכנית (והרי זה מה שהביאם אליה כחברים קבועים). אני חושב שיש לשנות את הפיסקה כך שתתאר את המשך דרכם ללא קשר מחייב לתוכנית. זהר דרוקמן - אהמ 22:52, 26 יולי 2006 (IDT)

קודם כל נכתב בערך "רבים מאמינים כי...", מתוך זהירות ( אולי מיותרת ).
לעצם הענין, לפיד לא היה פעיל פוליטי. הוא היה עיתונאי ובעל תפקידים בתחום העיתונאות. הפופולאריות שלו היתה בשפל לאחר פרישתו מתפקיד מנכ"ל רשות השידור שם הוא הסתכסך עם הרבה אנשים, והתכנית העלתה אותה. אברהם פורז ואוריאל רייכמן אמרו במפורש כי הביאו אותו לשינוי בגלל אותה פופולאריות. גם אייכלר היה פחות מוכר גם בציבור החרדי, והשתתפותו בפאנל תרמה הרבה לפופולאריות שלו גם בקרב הסקטור שלו. Roniva 23:45, 26 יולי 2006 (IDT)

אם כבר, לפיד היה מוכר לרבים בזכות "מדריך לפיד" שנחשב בזמנו למדריך למטייל בחו"ל שאין שני לו.Hig 23:53, 26 יולי 2006 (IDT)

שלי יחימוביץ'[עריכת קוד מקור]

אני זוכר את שלי יחימוביץ' כחברה בולטת בפאנל הקבוע. אין לזה כל אזכור בערך. האם היא באמת היתה חברה בפאנל? והאם ראוי להזכיר אותה בערך? Wikiation - שיחה 21:46, 1 בינואר 2021 (IST)תגובה