שיחה:ענבל גבריאלי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

משחיתים - נמאסתם.

הפעלתי הגנה על הערך. אני לא יודע אם למשפחה של ענבל גבריאלי יש קשרים לפשע המאורגן (ואני מקווה שלא). כל עוד אין הוכחה רשמית, וכל עוד הדבר לא נוגע לפעילותה, אין כל סיבה להתייחס לזה בערך עליה, ולכן הפעלתי הגנה על הערך, ולא אתן להפוך את הויקיפדיה לכלי להשמצות אישיות (ואני האחרון שניתן להגיד עליו שהוא תומך בענבל גבריאלי או בליכוד).

מי שראה את מחול השדים שרץ כאן בימים האחרונים סביב אמנון דנקנר - דן בן אמוץ - אמנון ז'קונט - ורדה רזיאל ז'קונט, בטח חשב שהשתגענו. יש עוד כל כך הרבה ערכים שחסרים ואנשים במקום להפוך את הויקיפדיה לאנציקלופדיה טובה ורחבה, מתעסקים בכל מיני שאלות הרות גורל של מי החרים את מי ולמה מישהו קיבל עונש בבית משפט לפני שלושים שנה. זה לא תורם לכלום, זה רק מפריע, זה מוציא לנו שם רע, ואסור לתת לזה להמשיך. אלמוג 16:19, 4 אוג' 2004 (UTC)

ענבל גבריאלי[עריכת קוד מקור]

קודם כל תודה, ששמת אבטחה על הדף, הבחלט יש כמה "נשמות טובות" שהיו שמחים למקוח את ענבל בפה, ומעוד כמה מקומות.

ואנחנו (לפחות אני) מאמינה במבחן התוצאות, והוא די חיובי. הפעילות של ענבל בכנסת מאוד רחבה ומגוונת (טלוויזיה החינוכית, הנוער, נשים, כלבים)



תודה לכל אלה שניסו "לתרום" לתרומתי. חשבתי שבאתר ויקיפדיה החברים יהיו קצת יותר מתחשבים, יכבדו את הזולת ובעיקר את חברי הכנסת של מדינת ישראל באשר הם.

"יהיה כבוד חברך יהיה חביב עליך כשלך"

גיא.

טענות כלפי משפחת גבריאלי[עריכת קוד מקור]

אני באתי אליכם אם רצון לעזור אבל חצי ממה שכתבתי פה אתם מחקתם כתבתי על ענבל ועל אבא שלה שניסו לחסל אותו ואתם מחקתם. ממתי אתם עורכי הדין שלה? לכתוב על ענבל בלי לציין את העובדה שניסו לחסל את אבא שלה זה כמו לכתוב על היטלר ולא לציין את השואה. אתם צריכים לכתוב גם את התכונות הרעות (לפעמים יש רק כאלה) על הערכים שלכם. ע"ע משפחת הפושעים ז'קונט.

ד"א גם כתבתי ערך על שיתילי חזה אבל משתמשת מטומטמת החליטה למחוק את זה כי היו שמה תמונות של ציצים (אגב בויקי האנגלית יש בערך הזה תמונות של ציצים וזה לא הפריע לאף אחד), איזה תמונות הייתי צריך להשים שמה? של גדר ההפרדה? אנחנו עדין לא איראן.

בקיצור אם הדיקטטור דוד שי התחפף זה יהיה יותר טוב לכולנו.

מר "מישהו", נחמד שאתה מתבטא בצורה כ"כ לא מכובדת כשאתה מסתתר מאחורי האנונימיות, אבל זה לא העניין. על מחיקות והוספות מוטלות בספק ומתסיסות יש פה דיונים נרחבים, ועדיף שהיית מגיב שם ולא פותח תגובה מתלהמת ובלתי הולמת חדשה. בנוגע לתמונות השדיים (ולא ציצים, פה זה מקור אנצקלופדי, לא פורום של תפוז), ייתכן ואתה צודק. אני בטוח שאם היית מעלה דיון מכובד, אנשים היו מתייחסים בכבוד לדעתך, אך נראה שכרגע "ירית לעצמך ברגל". לבסוף, תודה על נסיונך לתרום, אבל אם זו הגישה שלך כאשר מישהו משנה משהו שכתבת - אז תודה אבל לא תודה. שים לב לפסקה הקטנטנה שמופיעה בכל חלון עריכה "אם אינך רוצה שעבודתך תהיה זמינה לעריכה על ידי אחרים, שתופץ לעיני כל, ושאחרים יוכלו להעתיק ממנה בציון המקור - אל תפרסם/י אותה פה". GNU
(א) מי שחסם אותך היה אלמוג. אם תסתכל בכרטיס שלו תגלה שהוא גבר. (ב) בויקי האנגלית יש בערך הזה שני איורים רפואיים, ושתי תמונות רפואיות של ניתוחים שנכשלו, להמחשת הסיכונים. אתה שמת תמונה פורנוגרפית. כשתתבגר אולי תבין את ההבדל. ואולי גם את משמעות המילה "אנציקלופדיה". ואולי גם איך מתבטאים אנשים בוגרים. שאלה למפעילים: למה אתם לא חוסמים את הילדון המשועמם הזה? Taliw


מר מישהו היקר, הודעה זו מודגשת בכוונה כדי שלא תפספס אותה. היום החלטת על דעת עצמך למחוק את התלונה עלייך בעמוד ויקיפדיה:טיפול בהשחתה, דבר שלדעתי אי אפשר לעבור עליו לסדר היום. כאשר מועלות נגדך טענות יש לך את הזכות המלאה להגן על עצמך, אבל אין לך שום זכות למחוק את התלונה. שיחזרתי את הערך, ואבקש ממך בכל לשון של בקשה לא למחוק את התלונה שוב, ואת טענותיך כתוב מתחת לתלונה.
בנוסף, ואני חושב שאני מדבר בשם הרבה מאד ויקיפדים, בתקופה האחרונה יש יותר מדי סיפורים לא נעימים איתך. אני מבין את רצונך לעזור, אבל אתה אמור להבין שזה אמנם פרויקט חופשי אבל לא אנרכיה, ויש דרכים מסויימות לעשות דברים. אם תפנים את זה, נשמח לקבלך לשורותינו. אם לא, בבקשה לך מכאן, בצורה שקטה ומכובדת. --GNU 23:23, 6 אוג' 2004 (UTC)

www.InbalGavrieli.info[עריכת קוד מקור]

אל תתן לברברים להפריע לך. גילגמש 12:21, 9 אוג' 2004 (UTC)

בערך לא מוזכר דבר על יכולת הניסוח המרשימה של חברת הכנסת הנכבדת. הנה טעימה קטנה שדליתי מאתרה הרישמי (מתוך דיון בכנסת):

"אדוני היושב-ראש, כנסת נכבדה, הצעת החוק הזאת באה בעצם לעשות איזשהו סדר ולספק מענה לעיקרון של מינהל תקין.

תפקיד נציב שירות המדינה, שהוא תפקיד ציבורי בכיר, חשוב, מרכזי, הוא תפקיד שעלפי החוק היום שר האוצר יכול למנות אדם ללא עריכת מכרז, והכי חשוב, שלא לומר הכי חמור, בלא הגבלת זמן הכהונה. הצעת החוק הזאת היא בעלת שני סעיפים: קודם כול היא קובעת את הגבלת הכהונה לחמש שנים. הסעיף השני: סעיף אי-תחולה. סעיף זה בעצם אומר שהצעה זו, לכשתתגבש לכדי חוק, לא תחול על מי שמכהן ערב כניסתו לתוקף של החוק כנציב, שמא - אנחנו אומרים תמיד על הצדק שהוא צריך גם להיעשות וגם להיראות - תיטען טענה, ולו למראית עין, שיש כאן רדיפה או עניין אישי כנגד הנציב המכהן כיום.


הממשלה החליטה שהיא תומכת בהצעת החוק הזאת, והציבה מספר התניות. אני רוצה להעיר שההתניה לגבי כך שהחוק לא יחול על הנציב המכהן היום אין בה שום צורך ושום היגיון, משום שהדבר נאמר בסעיף השני להצעת החוק. תודה."

שננסה לגייס אותה בתור כותבת לויקיפדיה? אורי מוסנזון 22:05, 8 יוני 2005 (UTC)
אולי מפעילת מערכת? אורי מוסנזון 23:20, 9 יוני 2005 (UTC)
לזה יקרא "עילגות מלומדת". עמית 00:27, 26 אפריל 2006 (IDT)

מה זו התמונה הזו שמופיעה אצל גבריאלי? היא נראית כאילו היא כרגע שדדה בנק, אין תמונה יותר נורמאלית שמתאימה לפרלמנטרית ישראלית ולא לאיזו אשת בסטות בשוק? או שפשוט כזו היא... מיכאלי 19:53, 29 יוני 2006 (IDT)

בעיות בערך[עריכת קוד מקור]

כתוב: "והייתה חברת הכנסת הצעירה ביותר שכיהנה בתפקיד זה עד כה." אם הכוונה לחברת כנסת בניגוד לחבר כנסת אולי זה נכון, אולם אחרת משה נסים היה ל"כ בגיל 24.

מכיון שמשפחתה מוזכרת בשלב מוקדם כמקורבת לאצ"ל, הרי לשם הדיוק צריך לציין גם את פעיליות דודה ואביה בתחום ההימורים באותו מקום ולא אחר כך.

השכלה- עד כמה שידוע לי היא לא סיימה את לימודיה במרכז הבין תחומי. אם אכן כך, אז בדומה לערך על לימור לבנת צריך לציין זאת.

אלגוריתמיקאי 17:09, 18 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

"הצעירה ביותר בתפקיד זה"[עריכת קוד מקור]

מהו תפקיד "זה"? חברת כנסת? חברת כנסת של הליכוד? חבר כנסת של הליכוד? הרבה אי ודאות. 99.232.203.75 16:14, 9 במרץ 2008 (IST)תגובה

תוקן. תודה, ‏Wierzba16:32, 9 במרץ 2008 (IST)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בענבל גבריאלי שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 06:44, 14 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה