שיחה:סעיד מוראע'ה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת The devious diesel בנושא שם הערך

נימוקים לעריכות[עריכת קוד מקור]

ביצעתי כמה עריכות משמעותיות, בנוסף להגהה ועריכה, אשר קצרה היריעה של תקציר העריכה מלהסבירם, לכן אסבירם כאן.

  • הסרתי מידע וקישורים חיצוניים הקשורים לפתח אל-אסלאם, ולא לפתח אינתיפאדה, מאחר שאלה ארגונים נפרדים, ולאבו מוסא אין קשר אל הראשון.
  • שמתי מקורות הדורשים תשלום בהערה מוסתרת, מאחר שבוויקיפדיה, שהיא אנציקלופדיה חופשית, לא נהוג לקשר לאתרים שאינם חופשיים, מה גם שהאתר שמקשרים אליו מביא קטעים שלמים מספר, שעדיף, אם כבר, לצטט אותו.
  • במתן אסמכתה יש לצרף את המקור ולא פרסום בקומונה. אם מה שיש זה רק פרסום בקומונה, אז כנראה שכדאי לוותר על המקור.
  • בחיפושים באינטרנט בערבית, אין אזכור לשאכר עסלי, כמי שהיה בכיר בפתח אינתיפאדה והתפצל ליצירת פתח אל-אסלאם, אלא לשאכר אל-עבסי. אמנם הכתבה מאתר ערוץ 7 קובעת עסלי, אני חושב שזה מוזר שאין אזכור לכך בכלל באינטרנט בערבית, ולכן שיניתי לאל-עבסי. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • כ"ב בשבט ה'תשע"ג • 16:12, 2 בפברואר 2013 (IST)תגובה
תודה רבה, מצטערת על הטעות והבלבול בין שני הפלגים, ככה זה שאתה לא מומחה בתחום. עברתי במקום אחד על רשימת כל הפלגים שהתאחדו נגד עראפת והיו שם הרבה לכן כנראה בלבלתי. הם לא יותר טובים מאתנו בכושר ההתפלגות שלהם. לכן היה חשוב לי שמישהו יעבור על הנושא.
בהערה בקשר למקור 3. אני נכנסתי דרך האפשרות של 7 ימים חופשיים באתר זה, והעתקתי לי את המאמרים שבנושא. לא יודעת איך המדיניות של ויקיפדיה בעניין אבל אני קראתי את המאמר בשלמותו.
מה זה הקטע עם הקומונה לא הבנתי.
כמובן שצריך לשנות את השם אם זה לא שמו האמיתי. רק תסביר לי איך עושים את זה.
רק לא ברור לי מה בכל המקומות בעברית הם לא כותבים את השם כמוך? תודה רבה מאד. אני שונאת לעשות שגיאות וטוב שיש מי שיודע לתקן. אסתר - שיחה 18:51, 2 בפברואר 2013 (IST)תגובה
אשמח אם תוכלי לשלוח לי בדוא"ל (בדף המשתמש שלי בסרגל מימין אמורה להופיע אפשרות שליחה של דוא"ל) את המאמרים כדי שאוכל לוודא את נכונות העריכה שביצעתי. מצוין שקראת את המאמר, או יותר נכון הערך במילון הסכסוך הישראלי-פלסטיני, בשלמותו, זה אומר שאפשר להביא כאסמכתה ישירות את הספר (המילון) שממנו הערך נלקח ולא לאותו אתר.
לגבי הקומונה, פורומים, קומונות ובלוגים מהווים בעיה מבחינת יכולת אימות המידע. במקרה הזה, השרשור ציטט כתבה שהופיעה באתר ערוץ 7 במלואה. לכן, העדפתי לחפש את הכתבה באתרה המקורי, ואכן מצאתי אותה וקישרתי אליה במקום.
לגבי שאכר עסלי מול שאכר אל-עבסי. הכתבה באתר ערוץ 7 מציינת את השם שאקר עסלי (התעתיק צריך להיות שאכר, אבל נניח לזה כרגע). לא מצאתי באף מקום אחר אזכור לדמות כזאת שהייתה בפתח אינתיפאדה, פרשה מהארגון והייתה מראשי פתח אל-אסלאם. כן מצאתי דמות בשם שאכר אל-עבסי שמילאה תפקיד זה, ולכן שיניתי את השם. אם יש בידייך מידע מהאתר שאליו צריך להירשם אודות השם האמור, זה יהיה נפלא אם תוכלי להביא אותו כאן, ואז יהיה לנו אימות ממקור נוסף לשמה אותה דמות. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • כ"ג בשבט ה'תשע"ג • 20:00, 2 בפברואר 2013 (IST)תגובה

שם הערך[עריכת קוד מקור]

אני סבור שצריך לשנות את שם הערך לסעיד מוראע'ה, שמו האמיתי של האיש, ואת הכינוי להשאיר כהפניה. Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • כ"ב בשבט ה'תשע"ג • 16:12, 2 בפברואר 2013 (IST)תגובה