שיחה:סווייד

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת Sceasary בנושא הפניה למונח "אלסטיקה"

הנגדה שלא במקום[עריכת קוד מקור]

"האלבום Dog Man Star יצא לבסוף ב-1994 ודישדש במכירות למרות שקיבל לרוב ביקורות חיוביות. האלבום נשמע שונה מאוד מאלבומה הקודם של הלהקה, והציע מבט מאתגר אל הסגנון החדש שלה"

לא נכון. תוכיחו. האלבום נשמע יותר "אפל" מאשר האלבום הראשון, אבל ההבדל אינו גדול במיוחד וקשה לדבר על "שונה מאוד" או "סגנון חדש" אלא על חידוד ושיפור הסגנון של האלבום הקודם. גדי אלכסנדרוביץ' 08:50, 21 יוני 2006 (IDT)

Dog Man Star נשמע שונה מהראשון של סוויד. ולא בכיוון החיובי. העיבודים יותר מורכבים, פחות מינימליסטיים, יותר דרמטיים (יש שם גם רביעיית כלי קשת). אני לא בטוח שהתואר "אפל" הוא המתאים; מדובר בנסיון להתעלות על אלבום הבכורה וליצור אלבום קונספט, שלא כל כך צלח.

בקיצור, הראשון יותר טוב (גם AMG מסכימים עמי). Cast 15:19, 21 יוני 2006 (IDT)

נו, ומה אמרת כאן? שאתה יותר אוהב את האלבום הראשון, וגם זרקת אד פופולום לקלחת. אני אוהב יותר את האלבום השני, וגם מי שהכיר לי את סוויד מסכים איתי. נו, אז? לא הסברת מדוע אפשר להגיד "שונה מאוד". זה שהאלבום השני יותר מורכב מהראשון ברור לכל אחד משמיעה ראשונה. גם Selling England by the Pound של ג'נסיס יותר מורכב מטראספס, אבל שניהם אלבומי רוק מתקדם ודומים למדי בסגנונם. גדי אלכסנדרוביץ' 18:24, 21 יוני 2006 (IDT)
א. ג'נסיס, במחילה, מעניינים אותי כקליפת השום.
ב. לא הייתי ממהר להגיד שהסתמכות על AMG - אתר המוזיקה המקיף והכולל ביותר ברשת - היא בגדר אד פופולום. יכול להיות שהניסוח שלי מעיד על כך, אבל זה לא עצם העניין.
ג. לא על כל דבר חייבים לפתוח דיון ארכני ומתיש; אתה רוצה להפוך ניסוח לא מדויק למדויק - עשה זאת. Cast 18:47, 21 יוני 2006 (IDT)
א. במחילה, כך גם דעתך האישית על איזה אלבום אהבת יותר או פחות.
ב. לא הבנתי על מה הסתמכת שם. אם זה על ביקורת של מישהו, קשה לי להגיד שאני מעריך את כל המבקרים שם (אולי עדיף שתאמר מי המבקר). אם זה על משאל דעת קהל - אד פופולום, כאמור. כמובן שזה בכלל לא משנה איזה אלבום AMG אהב יותר - השאלה היא עד כמה שני האלבומים שונים זה מזה בסגנונם.
ג. נכון. רציתי לראות אם יש התנגדויות מנומקות לפני שאני משנה. אם אין, אני בהחלט לא אכנס לדיון ארוך. גדי אלכסנדרוביץ' 20:47, 21 יוני 2006 (IDT)
אני חושבת שהמשפט ההוא אמור היה להסביר למה האלבום דישדש במכירות לעומת הראשון. כיום לי ולך זה נשמע כאילו ההבדל לא כזה גדול, אבל בזמנו האלבום השני נתפש כשונה מאד מהראשון בקרב קהל המעריצים. כמו תמיד, הכל בחיים יחסי. אם השורה הזו נראית לך מוגזמת מדי אתה בהחלט מוזמן לשנות אותה. :) Amaterasu 21:10, 21 יוני 2006 (IDT)

הופעות בישראל[עריכת קוד מקור]

למיטב ידיעתי היו 3 בישראל, והם אמרו בראיונות עבר כי ההופעות בישראל היו חיזוק רב ללהקה. מי זוכר/ת ויכול/ה לאשש זאת? דורית 00:04, 21 בפברואר 2007 (IST)תגובה

כל מה שאני זוכר הוא שהיו הופעות בישראל.... גדי אלכסנדרוביץ' 00:13, 21 בפברואר 2007 (IST)תגובה
מה שאני יודעת זה שאני לא הייתי באף אחת מהן :( אבל אני יודעת מי כן! אשלח לה מייל, אולי ממנה תצא תקווה. דורית 00:22, 21 בפברואר 2007 (IST)תגובה
בראיון שנערך עם אנדרסון לאחרונה, נאמר שהוא הגיע לכאן 3 פעמים בעבר, מה שאומר שסוויד הופיעה בישראל 3 פעמים. תיקנתי בהתאם. דורית 00:51, 22 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

הפניה למונח "אלסטיקה"[עריכת קוד מקור]

בפיסקה השנייה של תת הכותרת "הסטוריה" ישנה הפנייה למונח אלסטיקה. ההפנייה שגויה, לטעמי - צריכים להפנות ל'אלסטיקה (להקה)' ולא למונח הפיזיקלי Sceasary - שיחה 18:10, 21 במאי 2019 (IDT)תגובה