שיחה:נחום סטלמך

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת Nachum בנושא משפט פלילי

סטלמך ז"ל היה אדם, שחקן, ומאמן נפלא ונהדר, וכולנו מעריכים ואוהבים אותו, אולם הדף טעון שיפור בניסוח שלו ASAP (כולל להוציא לינק מתוך הערך, ואם כבר להכניס אותו לקישורים חיצוניים)

שיפרתי, אתה מוזמן כתמיד לשפר עוד. צהוב עולה 12:47, 25 במרץ 2007 (IST)תגובה

תודה רבה. אין לי מה לשפר עשית את זה מעולה, אני חושב שאת רוב תרומתי אקדיש בסריקה ולשים קבצים (שלדעתי) מדהימים ונדירים, אני פחות חזק בכתיבה.

בקרוב אעלה את הגרלה המשופרת של הכתבה, יש צורך בסורק A3, Kremerg

תבנית שחקן[עריכת קוד מקור]

יש צורך בתבנית שחקן פישאנדיון - שיחה 18:21, 27 בנובמבר 2009 (IST) כל כך הרבה טעויות בנושא גדול כדורגלני ישראל בכל הזמנים נחום סטלמך ז"ל,לא ניתקלתי בחיי.אני לא יודע מי האיש המטעה את אוהדי נחום סטלמך, בכל כך הרבה שטויות, למשל "פרשת שוחד חמורה", כן היה ניסיון של חבר של נחום לגרור אותו למכירת משחק ,בין הפועל חיפה אותה אימן הגדול מכולם,לבין מכבי פ"ת. נחום קיבל עבודות שרות ,כי לא דווח על כך,מכאן ועד למשפט עבירת שוחד חמורה, ייתר על כן, נחום לא נעדר מעולם לתקופה ארוכה משדה הכדורגל,שנים רבות לפני ששלמה שרף וגברי לוי הביאו אותו לעזור באימון הנבחרת, נחום אימן יחד עם שפיגל וגרנט את הפועל פ"ת,במקביל ניהל את בית הספר לכדורגל במועדון הפת-תקוואי והיה מאמן על,בפרויקט של בתי ספר לכדורגל ברחבי העיר,שייסד יחד עם עיריית פ"ת,תגובה

על תרומתו הגדולה של נחום סטלמך לענף הכדורגל בישראל אין עוררין,לכן בימים אלה חותמים אוהדי נחום על עצומת "איצטדיון ראש הזהב" הקוראת לראש העיר בפ"ת יצחק אוחיון,שהאיצטדיון החדש יישא את השם "איצטדיון ראש הזהב".על אפו וחמתו של האיש שמחק את המדע החשוב והאמיתי שנכתב בערך-ביוגרפיה. עכשיו עורך נכבד ,בכל פעם שאתה מזכיר את השם נחום סטלמך,שים כיפה על הראש, ובקש סליחה ומחילה על המחיקות. 
 חג פורים שמח.

תצוגת ראש-הזהב[עריכת קוד מקור]

יש להוסיף את "תצוגת ראש-הזהב" התצוגה שסיכמה את הקמפיין בן השנתיים של ארגון "החזית הכחולה 06" שקרא והחתים מעל ל4.000 אוהדים לקריאת שם האצטדיון החדש בעיר פ"ת על של נחום סטלמך - "אצטדיון ראש-הזהב" התצוגה הזו היא התצוגה הגדולה בארץ ודגל הפריסה הגדול שנפרס ביציעי הכדורגל בארץ בכל בזמנים. גודלו כ130 מטרים לרוחב ו30 מטרים לגובה והוא נפרס במשחק הפתיחה של אצטדיון ראש-הזהב בה אירחו לראשונה הפועל פ"ת את הירוקים מחיפה, המשחק התקיים ב24.12.11 ראוי מאד, רצוי ומחייב שזה יהיה בדף של נחום בויקיפדיה.

זו התמונה - http://www.4everblue.co.il/forum/download/file.php?id=237&mode=view

מבקש לתת קרדיט לארגון היוצר - "החזית הכחולה 06" וגם קרדיט למקום המצא של התמונה - האתר 4everblue-החזית הכחולה 06

תודה וקדימה הפועל. 84.111.55.67 00:08, 22 באפריל 2012 (IDT)תגובה

משפט פלילי[עריכת קוד מקור]

wwww.haaretz.co.il 22 דצמבר 2011‎ – נחום סטלמך הועמד למשפט פלילי בבית משפט, הורשע על פי הודאתו ונידון בעסקת טיעון לכמה חודשי מאסר בפועל. את העונש ריצה סטלמך בעבודות שירות, ... Nachum - שיחה 15:32, 8 באוגוסט 2012 (IDT)תגובה

אבל מה שמוקירי זכרו של סטלמך אינם טורחים להזכיר זו העובדה שב‭25-‬ בספטמבר 1984 הוא נידון לחודש מאסר בפועל ולחמישה חודשי מאסר על תנאי על חלקו בפרשת שוחד שהתרחשה שבע שנים קודם לכן, כשהיה מאמן הפועל חיפה.בהחלטתה קבעה השופטת שרה פריש: "גם סטלמך נכשל ונטל חלק בפרשת השחיתות, אלא שבפועל, על פי הראיות, מועט היה חלקו מחלקם של האחרים".‬ הפירוש של סטלמך בזמנו לדבריה של השופטת פריש היה: "ידעתי מהעניין, ושתקתי".