שיחה:נוריהירו יאסואה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת דב ט. בנושא סיבות לתבנית שכתוב

אשמח לעזרתכם![עריכת קוד מקור]

משתמשים יקרים, אשמח להיעזר בכם בכתיבת הערך "נוריהירו יאסואה", ובעיקר במציאת תמונות לשזירה בערך. באם מישהו יודע היכן ניתן למצוא תמונה של יאסואה בה ניתן לעשות שימוש בויקיפדיה, אעריך מאוד את עזרתו! 21:14, 18 במאי 2007 (IDT)

סיבות לתבנית שכתוב[עריכת קוד מקור]

  • בתחילתו כתוב "ידוע בעיקר בעקבות תפקידו המכריע בגיבוש תוכנית פוגו למילוט יהודי אירופה ושיכונם בשטחי הכיבוש היפני - ובעיקר במנצ'וריה - בזמן מלחמת העולם השנייה", אבל בהמשך לא כתוב על כך מילה.
  • בערך גריגורי סמיונוב כתוב "גריגורי סמיונוב לא היה אנטישמי במוצהר", ואילו פה כתוב "חבר יאסואה לצוותו של הגנרל גריגורי סמיונוב, שהיה אנטישמי מובהק שהאמין בפרוטוקולים של זקני ציון ודאג להפיצם כציוד חובה, לצד נשק ומדים, בקרב כל פקודיו"
  • אם יאסואה כה האמין בפרוטוקולים של זקני ציון והיה סוג של אנטישמי, כיצד הסכימו בן גוריון וויצמן להיפגש איתו? ומדוע הוא הציל יהודים בשואה?

לסיכום, בערך סתירות רבות בתוך עצמו וכן ביחס לערכים אחרים. הוא נחתך באמצע, וחסר מקורות לחלוטין (וגם בקשר לתעתיקים אני לא בטוח). דרך אגב, הוא לא מקושר מאף ערך אחר וגוגל מוצא אפס תוצאות רלוונטיות אודותיו. AMIRBL25 - שיחה 17:09, 9 באפריל 2009 (IDT)תגובה

פשוט התחילו לתרגם את הערך האנגלי והפסיקו אחרי פסקה. לפי הערך האנגלי אותה תוכנית פוגו לא יצאה לפועל, ובכלל לא ברור אם התקיימה אי-פעם. דב ט. - שיחה 00:04, 7 במאי 2009 (IDT)תגובה