שיחה:מפה טופוגרפית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קישורים שבורים[עריכת קוד מקור]

ישנם קישורים שבורים ברשימת הקישורים שלמטה (דווקא זו שחיפשתי...)

הועתק ונערך בשינויים קלים מהערך טופוגרפיה--Filter 03:10, 1 מאי 2006 (IDT)

הבעיה היא שכעת יש כפילות בין הערכים, בסעיפים "תבליט", "תכסית" ומקרא. רצוי לבטל כפילות זו. דוד שי 06:45, 1 מאי 2006 (IDT)
יש למעשה כפילות בכל הערך. אולי עדיף להפוך אותו להפניה לטופוגרפיה, או לפחות להוסיף בו מידע שאין בטופוגרפיה, כך שתהיה לו זכות קיום עצמאית. --אפי ב.שיחה • 12:17, 1 מאי 2006 (IDT)
אינני בקי בנושא, ולכן אינני יודע בדיוק היכן עובר קו הגבול בין מפה טופוגרפית לבין טופוגרפיה, אך ראיתי שגם בוויקי האנגלית יש הבחנה כזו, בין en:Topographic map לבין en:Topography. הרושם שלי מקריאה קצרה בוויקי האנגלית הוא שטופוגרפיה עוסקת במציאות פיזית, ואילו מפה טופוגרפית עוסקת בייצוג של מציאות זו על-גבי מפה. אם תרצו: טופוגרפיה עוסקת באדמה, עצים, סלעים, ומפה טופוגרפית עוסקת בנייר שעליו מצוירים סמלים של אדמה, עצים, סלעים. אם הבחנתי זו מקובלת עליכם, אפשר להמשיך מכאן בכתיבת הערכים. דוד שי 21:08, 1 מאי 2006 (IDT)
בדיוק כך טופוגרפיה עוסקת בפני השטח יערות,הרים,נחלים,מבנים וכדומה. ובמפה טופוגרפית השטח מתורגם למפה על דף נייר כאשר יהיה ניתן להבין מהמפה את כל פני השטח כולל נקודות גובה .--Filter 23:50, 1 מאי 2006 (IDT)
ואילו להבנתי טופוגרפיה עוסקת גם במפה טופוגרפית, והיא תחום האב של מפה טופוגרפית, שהיא למעשה ישום ומקרה פרטי של הטופוגרפיה. כמו היחס שבין גאוגרפיה ומפה גאוגרפית. --אפי ב.שיחה • 23:58, 1 מאי 2006 (IDT)
דווקא הדוגמה שהבאת מחזקת את הצורך בהפרדה לשני ערכים, שכמובן יש קשר הדוק ביניהם. דוד שי 08:00, 2 מאי 2006 (IDT)
אין לי בעיה להפריד ביניהם וזה אפילו רצוי ויאפשר לערך על המפה להיות מפורט וממוקד יותר, ועם זאת כמו שמציע עוזי וכפי שנהוג בהרבה ערכים, צריכה להיוותר בערך טופוגרפיה, פסקה מקוצרת של מפה טופוגרפית, והפניה שם לערך ראשי של מפה טופוגרפית. הבעיה שלי הייתה שחלקים רבים מדי נמחקו מהערך טופוגרפיה שנשאר חסר נוצות וחלק מהחלקים כמו ההקדמה אבדו ולא הועברו לשום מקום. והייתי גם רוצה שבערך מפה טופוגרפית יחזור הקרדיט בגרסאות אחרונות, שבמעבר נעלם לו. --אפי ב.שיחה • 16:10, 2 מאי 2006 (IDT)
בכוחך להשלים את כל החסר. דוד שי 19:16, 2 מאי 2006 (IDT)


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 16:14, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 16:15, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במפה טופוגרפית שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 12:17, 11 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה