שיחה:מסיבת חתימה על מפתחות פומביים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

A&D שלום,

העברת את הערך לשכתוב: לא ויקיפדי.

מדוע? האם אני יכול לתקן? מה זה אומר לשכתוב: לא ויקיפדי?
אינני מכיר מספיק טוב איך זה עובד. אני מקווה שתראה את השיחה הזאת. Mero 21:50, 22 אוקטובר 2005 (UTC)

הי מרו, למאמרים בויקיפדיה יש סגנון מסויים (סגנון ויקיפדי). כאשר העברתי את הערך לשכתוב זה היה בשל הסיבה הזו. אני אפרט באופן ברור יותר בכדי שתבין את כוונתי-
  • ערך צריך לכלול בהתחלה הקדמה קטנה שתבהיר במה הערך עוסק. מה שעשית בערך הוא שישר צללת למים העמוקים בלי להסביר לקורא לתוך איזה ים צללת.
  • הערך לא מספיק נהיר, קראתי את כולו ולא הבנתי על מה אתה מדבר, כמובן שלהערה הראשונה יש חלק בזה אבל תורמת לזה העובדה שאתה שוחה מהר מדי- אתה לא מסביר מהי מסיבת חתימה על מפתחות פומביים זה לא ברור.
  • בערך יש מחסור בקישורים פנימיים לערכים אחרים.
  • ראשי הפרקים הכנסת בסוגריים באנגלית את המילים Key Ceremony לא הבנתי מה הקשר ולמה זה צריך להופיע פעמיים.

וודאי שאפשר לתקן, אפילו צריך. ולא להיבהל או להירתע אתה תבין איך העסק עובד בהמשך- לא לומדים את התורה כולה בשנייה. בהצלחה A&D- עדי שיחה 21:59, 22 אוקטובר 2005 (UTC)

הי,
המאמר הזה הינו בעצם תת מאמר שמגיעים אליו דרך לינק מהדף של חתימה אלקטרונית. יתכן ובויקיפדיה זה עובד אחרת (ועלי עוד להכיר את הז'רגון הויקי), אבל זה כאילו שאת/ה פותח/ת דף עזרה מאתר אינטרנט כלשהו. לא חשבתי על הערך כעומד בפני עצמו.
לגבי האנגלית, רק הבאתי את המונח באנגלית לערך בעברית. לצערי התרגום המקורי למסיבת חתימה אינו מדויק. אני מתכוון להילחם בעתיד על שימוש נכון יותר בתרגום מאנגלית, כיון שהתרגום המדויק היה צריך להיות טקס מפתח או טקס חתימה.
מי יבצע את השכתוב? איך אדע שהשכתוב בוצע?
Mero 08:15, 23 אוקטובר 2005 (UTC)
כל אחד יכול לבצע את השכתוב, כולל אותך. אתה יכול לעקוב אחר השינויים בערך על ידי לחיצה על 'גרסאות קודמות' בלשוניות למעלה, או על ידי הוספתו לרשימת המעקב שלך (לשונית 'עקוב' למעלה). אם הערך שוכתב מספיק, המשכתב יוריד את ההערה או שיבקש פה חוות דעת האם השכתוב מספיק. עצם הוספת ההערה מוסיפה את הערך לרשימת הערכים לשכתוב, וויקיפדים עובדים עליה, אבל אל תחכה בנשימה עצורה - ברשימה הזו יש מאות ערכים.
לגבי פסקת הפתיחה - בהחלט יתכן תרחיש שבו אחד מעשרות אלפי הערכים האחרים בויקיפדיה יפנה לערך זה. לכן דרוש הסבר מהו טקס חתימה (תרגום עדיף לטעמי, אלא אם מקובל בעברית הביטוי 'מסיבת חתימה). נדב 08:23, 23 אוקטובר 2005 (UTC)
אני רק אצטרף לנדב. כל ערך בויקי עומד בפני עצמו ולא צריך לראות או כחלק או כהמשך של ערך אחר. יש אנשים שמחפשים את הביטוי הספציפי הזה והגיעו אל הדף ולא הגיעו בהכרח מהדף עליו אתה מדבר ולכן צריך להוסיף הקדמה מבארת קצרה, הייתי עושה את זה בשמחה אם הייתי מבין במה מדובר, מאחר ואני לא יודע ולא ידוע מתי יתפנה ויקיפד שמכיר את הנושאר לטפל בערך אתה יותר ממוזמן לעשות את זה. תבנית השכתוב לא הופכת את הערך לכזה שאי אפשר לערוך אותו אלא היא מודיעה שצריך לערוך את הערך. כמו שנדב אמר כל אחד יכול לערוך את הערך ובמידה שהעריכה הופכת את הערך לברור הוא פשוט מוריד את תבנית השכתוב. A&D- עדי שיחה 08:30, 23 אוקטובר 2005 (UTC)