שיחה:מיקאו אוסואי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

זכות יוצרים (C) [2005] [יוסי רז, בית הרייקי www.reiki-home.co.il]

הרשות נתונה בזאת להעתיק, להפיץ ו/או לשנות את המסמך הזה, תחת תנאי רשיון ה GNU לשימוש חופשי במסמכים, גרסה 1.2 או כל גרסה מאוחרת יותר שתפורסם ע"י קרן התוכנה החופשית; ללא סעיפים קבועים, ללא פסקאות עטיפה קדמית וללא פסקאות עטיפה אחורית. העתק של הרישיון כלול בפרק שכותרתו "הרשיון לשימוש חופשי במסמכים של GNU".

אני מסכים לפרסם את המאמר בערך "מיקאו אוסואי" אותו כתבתי בעצמי ואני מסכים לגולשי ויקיפדיה להשתמש בו בכפוף לשמירת זכויות היוצרים שלי על המאמר. יש להשאיר תמיד את שמי, יוסי רז, את כתובת האתר שלי: בית הרייקי www.reiki-home.co.il בכל פרסום אינטרנטי או מודפס.

אי אפשר לעלותו לוויקיפדיה אם אתה רוצה לשמור על זכויות היוצרים שלך. גילגמש שיחה 16:18, 4 אוקטובר 2005 (UTC)
אם הבנתי את יוסי, כל שהוא דורש הוא שבכל שימוש בחומר זה יצוין שהוא מחברו. אני לא לגמרי בטוח שתנאי זה סותר את כללי GFDL שעליהם ויקיפדיה מסתמכת. אביהו - שיחה 16:26, 4 אוקטובר 2005 (UTC)
כתוב במפורש "בכפוף לשמירת זכויות היוצרים שלי על המאמר" ולזה אי אפשר להסכים. מה גם, לא נהוג להשאיר את שם הכותב בתוך הערך. גילגמש שיחה 16:29, 4 אוקטובר 2005 (UTC)

בעצם כוונתי היתה להשאיר את זכויות היוצרים למאמר, למי שחושב להשתמש בו באתר אינטרנט או בהדפסה מסחרית. כלומר: שכל אחד רשאי להשתמש במאמר אך תמיד בציון שם המחבר ואתר האינטרנט שממנו נובע המאמר.

האם זה סותר את הפרסום בויקיפדיה? הבקשה ממי שמשתמש במאמר שישמור על הקרדיט?

תודה, יוסי רז

זה לא מקובל. השם מופיע בגרסאות קודמות. אכן חייבים לציין המקור בציטוט וזה מופיע ברישיון. גילגמש שיחה 17:51, 11 אוקטובר 2005 (UTC)