שיחה:מינסוטה טימברוולבס

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת Yoavd בנושא קישור לא פעיל

אפשר להבין מה אתה עושה? מה שוב לא בסדר פה?

לא היה שום דבר בעייתי עם התוכן, רק התאמתי את הדף לפורמט החדש. אני מבקש שתסתכל בעריכה איך בנוי הדף וככה תעבוד להבא, מה שעשיתי זה יצירת תבנית אחידה. אם יש לך שאלות על איך היא פועלת שלח לי הודעה ואשמח להסביר לך, כמו כן אתה יכול לקבל הסברים בעמוד הבא : משתמש:אודי ג./דוגמא. --אודי ג. 13:30, 4 יוני 2005 (UTC)

עוד משהו שנזכרתי : אין צורך להעלות את הלוגואים של קבצי ה-NBA מכיוון שהם קיימים כבר בשרת העברי. בנוסף, העבירו לי בהתחלה ואני רוצה להעביר גם לך שיש בעייה עם העלאה של קבצים בגלל זכויות יוצרים. את הלוגואים שאני העלתי לאתר, היו זהים מבחינת שם הקובץ ללוגואים של ויקיפדיה האנגלית ואף הייתי צריך לציין זאת שהמקור שלו מהגרסה האנגלית, כי בגרסה האנגלית מצוי המידע לגבי זכויות היוצרים. אם לא תציין מה מקור התמונה, העורכים פשוט ימחקו לך אותה....


גם אני העלתי את הלוגו מויקיפדיה באנגלית.

סבבה, אתה רק צריך לציין הפנייה לגרסה האנגלית.... פשוט בדף העריכה של התמונה אתה מוסיף : {{en}} ולוחץ אישור וזה מפנה לקובץ בגרסה האנגלית, אחרת ימחקו את התמונה. בכל מקרה חבל שתעלה תמונות של הקבוצות כי כל הלוגואים כבר קיימים פה עם הפניות, זה יחסוך לך זמן.אודי ג. 13:48, 4 יוני 2005 (UTC)

אם אתה רוצה לינק לתכולות המדויקות של האולמות : תכולת אולמות --אודי ג. 13:52, 4 יוני 2005 (UTC)

קישור לא פעיל[עריכת קוד מקור]

[1] --‏Yoavd‏ • שיחה 10:49, 4 ביולי 2016 (IDT)תגובה