שיחה:מחזור ארם צובא

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לכבוד permissions-commonswikimedia.org בזאת אני מאשר שאני היוצר או בעל הזכויות המלאות ביצירה מחזור ארם צובה (חובה למלא שם יצירה). אני מסכים לפרסם את היצירה בהתאם לתנאי רישיון רשות הציבור (חובה לתת שם של רישיון אחד לפחות מבין הרישיונות בפסקה הרישיונות הקבילים). אני מאשר שאני מעניק לכל אחד או אחת את הזכות להשתמש ביצירה ולשנות אותה בהתאם לצורכיהם כל עוד הדבר נעשה בהתאם לתנאי המפורטים ברישיון ולחוקים מתאימים אחרים. אני מודע לכך שזכויות היוצרים ביצירה שמורות לי ושומר על הזכות לקבל קרדיט בהתאם לתנאי הרישיון. אני מודע לכך שרישיון חופשי נוגע רק לעניין זכויות היוצרים ואני שומר על האפשרות לנקוט באמצעים נגד כל מי שיעשה ביצירה שימוש שיש בו הוצאת לשון הרע, הפרה של זכויות פרט, חוקי סימנים מסחריים וכיוצא באלה. אני מאשר כי הסכמתי היא בלתי חוזרת ושהיצירה עשויה להישמר לצמיתות בכל מיזם של קרן ויקימדיה. 24.5.2010 שמי חנן בניהו (כך תוכלו גם לראות באתר 'פיוט' גם שם אני כתבתי את המאמר

תוכן ערך זה (או חלק ממנו) נגזר מכאן. אישור לשימוש במידע תחת רישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0 ורישיון GFDL התקבל מבעלי זכויות היוצרים במערכת OTRS. משתמשים עם גישת OTRS יכולים לראות את האישור כאן.
תוכן ערך זה (או חלק ממנו) נגזר מכאן. אישור לשימוש במידע תחת רישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0 ורישיון GFDL התקבל מבעלי זכויות היוצרים במערכת OTRS. משתמשים עם גישת OTRS יכולים לראות את האישור כאן.

. מתניה שיחה 20:26, 24 במאי 2010 (IDT)תגובה

ערך על המחזור לעומת ערך על המנהג[עריכת קוד מקור]

לדעתי הערך צריך להיות משוכתב באופן שנושא הערך ידון במנהג או נוסח ארם צובה, כפי שהוא משתקף בין היתר במחזור הנדפס, אך גם בכתבי יד של המנהג הקיימים פה ושם. כך למשל יש ערך על נוסח הרומניוטים ולא על מחזור רומניא, למרות שגם זה נדפס מעט מאוד (אמנם קצת יותר ממנהג ארם צובה). הדיון במחזור הנדפס לכשעצמו יכול וצריך להיות פסקה בערך על המנהג או הנוסח ולא להיפך. אסי אלקיים - שיחה 22:40, 24 במאי 2010 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אפריל 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במחזור ארם צובא שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 04:35, 3 באפריל 2024 (IDT)תגובה