שיחה:מונטסראט (הר)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת 84.95.230.168 בנושא אגדות וספורט

תזכורת W:Virgin of Montserrat --שנילישיחה 00:00, 22 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 14:33, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 14:34, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה

סיפורי מונטסראט[עריכת קוד מקור]

אחד הסיפורים מתאר את המונטסראט כאתר עליה לרגל אל המדונה השחורה. השטן קילל את העליה לרגל והערצת הקדושים, והחליט לטעת שיחים רעילים על הדרך למונטסראט. עולי הרגל עשו הפסקה בדרכם, ישבו בצל ואכלו מפירות השיחים שמצאו. כשהמשיכו בדרכם הרגישו כי רגליהם נהיות כבדות יותר ויותר, וכך , תוך כדי הליכה, התאבנו עולי הרגל אט-אט והפכו לצורות הסלע של המונטסראט. אך הסיפור הפופולרי הוא כנראה על ההר העשוי מגופו של דרקון שנקטל בידי סן ז'ורדי. מאז השמות הקטלאניים הנפוצים ביותר לבנים ז'ורדי ולבנות מונטסראט או מונצה.

אגדות וספורט[עריכת קוד מקור]

מבקרים רבים במונטסראט עורכים מסע רוחני. בנוסף, ישנם מבקרים המגיעים למונטסראט על מנת לחפש עבמ"ים. ישנן אגדות המתארות את המונטסראט כמקום המטמון של הגביע הקדוש. אפילו הימלר הגיע לחפש את הגביע בכדי להבטיח חיי נצח לרייך, אך כניסתו לא הותרה (פרנסיסקו פרנקו ששלט אז בספרד התידד עם היטלר אך כיבד את הכנסיה.); ובנוסף, כנראה לא היה מוצא את מבוקשו, מפני שישנה פרשנות המתארת את הגביע של המונטסראט במשל לדרגה רוחנית שניתן להגיע אליה בעת שהיה באווירת הקסם המיוחדת המרחפת בין צוקי המונטסראט. במקום מסויים באחד המדרונות נמצאת צורת סלע ובה חור משולש שגודלו לא עולה על גודל חלון בית בינוני. צנחן מפורסם לקח את האתגר וקפץ ממטוס שעבר גבוה מעל למונטסראט. הבחור הצליח לעבור בדיוק בתוך החור. אם היה סוטה במעט הוא היה מתרסק ומת במקום. 84.95.230.168 01:30, 14 בינואר 2015 (IST)תגובה