שיחה:מונטי פייתון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך זה הוא נושאו של קטע "הידעת?" המופיע בתבנית:הידעת? 28 באפריל - סדרה 1
ערך זה הוא נושאו של קטע "הידעת?" המופיע בתבנית:הידעת? 28 באפריל - סדרה 1

איך הערך הזה מוסיף משהו מעבר למה שנאמר על הקרקס המעופף של מונטי פייתון? לדעתי הוא מיותר וצריך למחוק אותו. Odedee 21:51, 13 נובמבר 2005 (UTC)

הפכתי להפניה. Yonidebest Ω Talk 22:02, 13 נובמבר 2005 (UTC)

ערך מעוות[עריכת קוד מקור]

הערך המרכזי והמשמעותי הוא הנוכחי. הקרקס המעופף היא בסך הכל סדרת טלויזיה, ומהווה חלק ממכלול גדול של יצירה של היוצרים דנן. מן הראוי להעביר את רוב החומר משם לכאן. לשם מה להפוך את הערך להפנייה? לפחות היו כאן כמה מילות הסבר ובסיומן ממילא היתה הפנייה. יש כאן עיוות. הקורא שאינו מכיר את האומנים ייצא בתחושה שהקרקס המעופף הוא הדבר המרכזי ומונטי פייתון הוא משהו שולי שקשור אליו. אינציקלופדיה צריכה לא רק להביא אינפורמציה נכונה, אלא גם להיות מסודרת בצורה קוהרנטית המשקפת את המציאות. כנראה שיצר המחיקה שיחק כאן תפקיד..


הגיע הזמן לערך מובחר אודות חבורת מונטי פייתון[עריכת קוד מקור]

אני רוצה לפצל את הערך של הקרקס המעופף ולבטל את ההפניה מ'מונטי פייתון' ל'קרקס המועפף'. יש לי הרבה מה להוסיף על החבורה עצמה וליצור ממנה קישורים לתתי נושאים רבים הקשורים למונטי פייתון בינהם הסדרה של הקרקס המעופף. איך אפשר לבטל את ההפניה מ-מונטי פייתון? אני לא מצליח לערוך אותה כדי להפוך אותה לערך רגיל! --Yoashhh 09:57, 3 מרץ 2006 (UTC)

טעות עובדתית[עריכת קוד מקור]

אין שום מקור שאומר שדאגלס אדמס הוא חלק ממונטי פייטון. לפי וויקיפדיה האנגלית הם רק הושפעו ממנו, הוא מעולם לא היה אחד מהכותבים בחבורה.

מונטי פייתון או פייטון?[עריכת קוד מקור]

קראתי את הערך ונתקלתי בכך ששם החבורה כתוב כמונטי פייתון ברוב המקרים, אך במקרה מסויים (אם לא פספסתי) כתוב מונטי פייטון.צריך לשנות זאת שיהיה כתוב מונטי פייתון (כפי שכתוב בשם הערך.) למען האמת,הייתי משנה את זה לבד,אבל אני לא יודעת איך,שכן אני קוראת אדוקה בויקיפדיה,אבל לא משתתפת פעילה,ולכן אני מפנה הערה זו למשתמשים פעילים. בנוסף צריך לשים לב,שאם מוסיפים קטעים חדשים לערך,לכתוב את שם החבורה כ"מונטי פייתון" בלבד. תודה רבה-אופיר.

באותה שיטה שהוספת כאן את הערתך הבונה, תוכלי לתקן בערך. לחצי על הלשונית "עריכה" שבראש הדף ושני בהתאם. לאחר מכן לחצי על שמירה. Kulystabשיחהשהאחרון מימין ייגע בשרוולו בתעלה • י"ג בתשרי ה'תשע"א • 19:43, 20 בספטמבר 2010 (IST)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (פברואר 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במונטי פייתון שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 00:02, 14 בפברואר 2024 (IST)תגובה