שיחה:מוטק'ה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת Matanyabot בנושא קישור שבור

לפורטל יש חשיבות הן בגלל קהל היעד, הן בשל האנשים והגופים העומדים מאחריו והן בשל התכנים המוצגים בו. הדור המבוגר יותר עומד הרבה פעמים נבוך מול כל השפע - שבעצם לא רלוונטי עבורו. אתר כמו מוטקה נותן תחושת בית ומקום פחות מפחיד. מוטי - שיחה 20:26, 30 ביולי 2008 (IDT)תגובה

נראה לי חשוב מספיק. אני תומך בהסרת התבנית. הנושא חשוב מאוד גם לוויקיפדיה העברית הרוצה לקרב את האוכלוסייה המבוגרת. גם האנשים הקשורים בעניין נראים רציניים. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 20:39, 30 ביולי 2008 (IDT)תגובה

בפורום 'הפרלמנט של מוטק'ה' סותמים פיות לבני הגיל השלישי.[עריכת קוד מקור]

לדאבוני זה המצב. מנהלת הפורום הגב' אניטה אנקרי לא מאפשרת התבטאות חופשית, גם בקורתית. לימדו וראו מה הגיבה למגיב בשם אליעזר ביום 11 ביוני 2009. היא מזהירה אותו שביכולתה :'קליק' והחוצה. שדבריו הם אפסיים, מלאי שטויות וחסרי חשיבה. לצערי אני חסום בפורום זה ופורומים אחרים באתר הניזון מכספי הציבור כבר כשנה ! לא עוולתי לא פשעתי ולא חטאתי. ניתן לבדוק באי פון שלי. אני מבקש הסרה מיידית של החסימה. יש לזכור שזה פורום ייעודי לבני הגיל השלישי. כינויי בפורום היה : 'לא תלמוני' כינוי לפי המשורר אברהם שלונסקי זה חידוש לשוני שלו. הגב' אניטה אנקרי רואה בנו בני הגיל השלישי ציבור של סנילים, חסרי יכולת חשיבה והבעה ואומרי 'אמן' אחרי כל ניד עפעף. הגב' אנקרי לא השכילה ללמוד שעדיין לא אבדה בינתנו. אבקש להביא התגובה בפני מנהל ובעלי האתר. על כך אודה לכם מראש ובמיוחד על הסרת החסימה !

שלום לך. פנית למקום הלא נכון: כאן אתר "ויקיפדיה" – אנציקלופדיית אינטרנט, שבה יש ערך על אודות הפורטל "מוטק'ה".
הכתובת הנכונה לפנייתך היא עמוד ”צור קשר” באתר "מוטק'ה": לחץ כאן, וכתוב את פנייתך מחדש (ניתן להעתיק אותה מהדף הנוכחי באמצעות סימון מה שכתבת, העתקה באמצעות החזקת מקש CTRL ולחיצה (תוך כדי) על מקש C, ו"הדבקה" בדף הנכון באמצעות החזקת מקש CTRL ולחיצה על מקש V).
בברכה, אביעדוסשיחה 01:53, 20 ביולי 2009 (IDT)תגובה

למר אביעדוס. תודה על תשומת ליבך. אני חסום ואיני יכול להעביר אליהם. נא העבר בשמי.

אודה לך מאד על כך. ממני אינם מקבלים דבר ! אנא הפנה תשומת ליבם לפנייתי ו /או גם העבר לבעלי האתר 'מוטק'ה' פנייתי. ועל כך אודה לך מאד מראש. המגיב : 'לא תלמוני'.

הי, לפי מה שנראה לי, גם משתמשים חסומים יכולים לכתוב תגובה למנהל האתר (בדף שהפניתי אותך אליו). מכל מקום, הם מבקשים להשאיר שם גם כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון.. אביעדוסשיחה 18:38, 20 ביולי 2009 (IDT)תגובה
למר אביעדוס. נא הבן. פנייתי שלי מאוסה בעיני הנהלת הפורום והאתר. נא הייה שליח לדבר מצווה.

אני חוזר ומודה לך על תשובתך הנוספת. יש להם באתר את האי פון שלי. היחס אלי הוא כאל סנילי, חסר כל בינה והבנה. מראש נחסמת הזכות לתגובתי וכנראה גם של נוספים לדעת הגב' אניטה אנקרי מנהלת הפורום : ה 'פרלמנט של מוטק'ה' ראוי להשליך דעות מקוריות וגם דברי בקורת ענייניים ל'פח האשפה'. בבקשה נוספת ממך נא העבר פנייתי - תגובתי כי עדיין לא אבדה בינתנו. אם תגיע תגובתי דרכך יש סיכוי שאף יתייחסו אליה במלוא הרצינות ויסירו החסימה. בהרבה תודה מראש.

אוקיי, כתבתי שם את פנייתך. בברכה, אביעדוסשיחה 00:08, 21 ביולי 2009 (IDT)תגובה

לאטר מוטקה או למנהל. מס פעמים אני מכבל מהאתר הודעות באנגלית. ואיני מבין אותם כי לצערי איני שולת בקריה באנגלית מה הפטרון? כמו כן כתבתי לפני זמן מה על התחביב שלי שהיא עומנות לחימה יפנית וכן סייף יפני(היקידו ויידו) הספורת שאני עושק בו. מדוע הכתבה לא פורסמה?


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 12:05, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה