שיחה:לימור לבנת

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת 2A01:6500:A044:97B6:A2A2:0:3084:2BAA בנושא חרטה על ההתנתקות

איננה בעלת תואר אקדמי[עריכת קוד מקור]

עורך אנונימי הוסיף לערך את העובדה שלבנת לא סיימה את לימודיה לתואר ואינה אקדמאית. John Doe מחק את התוספת הזו. למיטב ידיעתי פרט זה נכון (זה ממש לא סוד), ובהתחשב בכך שלבנת היא שרת החינוך עובדה זו רלוונטית לערך. אני מבקש להוסיף אותה מחדש. Odedee 06:49, 31 אוקטובר 2005 (UTC)

בערך מצוין שהיא למדה בחוג לספרות. לא מצוין שסיימה או שהיא מחזיקה בתואר. מקובל לציין על דרך החיוב כאשר אדם מחזיק בתואר ובאיזה תואר הוא מחזיק. ניסיון של האלמוני להדגיש את העדר תואר אקדמאי של לימור ליבנת נראה בעיני כניגוח שאין מקומו בויקיפדיה. John Doe 06:55, 31 אוקטובר 2005 (UTC)
זה לא מדויק. מבחינה אקדמית, כשאדם לומד לימודים לקראת תואר ולא משלים אותם, אין שום הכרה במה שכן למד. ממש כמו שאין "קצת בהריון". כתוצאה, וכדי להמנע מהטעיה אפשרית, במקרים רבים אנשים שאינם משלימים לימודים אקדמיים אינם מציינים אותם כלל בקורות החיים שלהם (כאמור, כי אין "קצת בהריון"). כדי להמנע מההנחה הסבירה שהלימודים כן הסתיימו בתואר (הרי כך זה בדרך כלל), ראוי לציין שאין זה המקרה.
אי ציון העובדה הזו עלול להטעות ומאחר שבשרת החינוך מדובר, פשוט אי אפשר שלא לציין זאת - גם אם בניסוח שונה משהיה בעריכה הקודמת. ציון עובדה אינו ניגוח. Odedee 07:04, 31 אוקטובר 2005 (UTC)
אם כך מספיק היה לציין שאינה מחזיקה בתואר אקדמאי. השמת הדגש על כך שגם לא סיימה את הלימודים לתואר וגם שאינה מחזיקה בתואר אקדמאי מיותר. בבקשה נסה לנסח זאת אתה. John Doe 07:14, 31 אוקטובר 2005 (UTC)
יצוין כי הטענה כי אין חשיבות לקורסים שלמדת איננה נכונה כלל ועיקר. ברוב האוניברסיטאות תקבל פטור מקורסים שכבר ביצעת אם הם היו באותו מוסד (ולפעמים גם אצל אחרים) ואינם לפני יותר מדי זמן. עבור לימור לבנת, סביר להניח שתקופת ההתיישנות כבר עברה (בדרך כלל מדובר בפחות מ-10 שנים ודי משוכנע שלבנת עזבה את הלימודים לפני זמן רב יותר), אולם הדבר איננו נכון באופן כללי. טרול רפאים 12:54, 7 ינואר 2006 (UTC)
כוונתי לא הייתה שאין לקורסים הבודדים הכרה ע"י מוסד אקדמי ללימודים עתידיים, אלא שמבחינת הסטטוס "בעל תואר אקדמי" או "חסר תואר אקדמי", הסטטוס הוא 100% "חסר תואר אקדמי". גוף שדורש תואר אקדמי לצורך מסוים (יהיה זה איוש תפקיד מסוים, הענקת דרגת שכר, וכדומה) אינו יכול לקבל לצורך זה פחות מתואר אקדמי שלם. odedeeשיחה‏ 16:45, 7 ינואר 2006 (UTC)

הנושא נבדק בקפידה על ידי ואושר על ידי מנהלת אתר "הכנסת" - לבנת אכן איננה בעלת כל תואר אקדמי ומעולם לא סיימה את לימודיה האקדמיים בשום תחום. יש חשיבות יתירה לציין נתון זה בפרט לאור היותה שרת החינוך. בכרטיסה האישי מציינת לבנת בסעיף השכלה - החוג לספרות כללית, אוניברסיטת תל אביב. הניסוח הינו מטעה ומביא את ציבור הקוראים לחשוב שהיא אוחזת בתואר בתחום זה.

אצלנו כתוב "למדה בחוג לספרות עברית באוניברסיטת תל אביב אך לא סיימה את לימודיה" - מה עוד חסר לך? דוד שי 11:22, 7 ינואר 2006 (UTC)
הגיברת היקרה שלנו מבחינה טכנית (לא מהכיוון של מה היא תרמה לנו. אנחנו יודעים שהרבה מאוד. (להרחבה: לשון סגי נהור) לא נחשבת אשת חינוך ישראלית? לא צריך לרשום למטה קטגוריה:אנשי חינוך ישראלים?
את הקטגוריה:אנשי חינוך ישראלים ראוי לשמור למי שעוסק בפועל בחינוך, ולא לשר. עקרון זה יפה גם ליוסי שריד ולשרי חינוך נוספים. דוד שי 20:18, 12 מרץ 2006 (UTC)

תעודת בגרות[עריכת קוד מקור]

האם זה נכון שגם אין ברשותה תעודת בגרות? אריקל 16:02, 25 באוקטובר 2006 (IST) לא. יש לה.תגובה

שיחה שהועברה משיחת משתמש:ערן[עריכת קוד מקור]

שלום ערן! ערכתי את הערך של לימור לבנת. הכנסתי בו תיקונים וגם תוספו פעוטות שיש בהן עניין. משום מה בחרת לחזור לגירסה הקודמת (והפחות מדויקת). מדוע?

הסרת משם את אביה ואת מקום לידתה. יש לך סימוכין לזה שהיא הראשונה שנקראה בשם לימור? גם אם כן, לא בטוח שזה כל כך רלוונטי. ערן 15:41, 30 בינואר 2007 (IST)תגובה

לא הבנתי מדוע הסרת את שם אביה, שגם הוא דמות ציבורית מוכרת; לגבי מקום הלידה, הוא מופיע בשתי הגרסאות - מטעמי רהיטות שיניתי את המשפט, כי פעמיים נכתבה מתי נולדה וזה מיותר. ולגבי ראשוניות השם - כן, זה בוודאות. אבא של לימור (שהוא גם האבא שלי... :-) ) הגה את השם לפני 57 שנים, כמו גם את השם 'לבנת' כתרגום ל'וויס' (שמשמעותו 'לבן'). אגב, ללימור יש גם שם שני, מקורי לא פחות: 'אהבה'. כך היא רשומה בתעודת הזהות ועל גבי פנקס הצ'קים... לימור אהבה. כן הכנסתי תיקון, לגבי היותה סיו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת ת"א (מיכה רייסר ז"ל, לימים חבר הכנסת מן הליכוד שנהרג בתאונת דרכים היה אז יושב ראש האגודה). בקיצור: למען הדיוק והעניין, כדאי לשחזר את הגירסא שערכתי.

אופס, התבלבלתי בהשוואת הגרסאות וחשבתי שהסרת את שם אביה. שחזרתי לגרסתך. ערן 16:02, 30 בינואר 2007 (IST)תגובה

יפה לך... תודה. ערכתי עוד תיקון לשון אחרון. אני מלא הערצה לזריזות ולערנות שלכם. באמת לא הבנתי עד עכשיו איך הפרוייקט העצום הזה מתפקד חלק כל כך... עכשיו אני מבין, שלא ינום ולא יישן שומר הויקיפדיה. כל הכבוד.

אמרו ב-1 נגד 100 שהשם האמצעי של השרה לשעבר הוא אהבה (זה הראש של עזריאל לבנת)...

טרול המתים שיחה, 15:21 27 ביולי 2008

"וויס" או "וייס"?[עריכת קוד מקור]

איך קראו לאבא של לימור לבנת?Eddau - שיחה 23:56, 26 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

סימוכין לנועם לבנת[עריכת קוד מקור]

הסימוכין בסמוך לשמו של נועם לבנת לא באים להוכיח שהוא אח של לימור לבנת אלא באים להוכיח שהוא איש ציבור בעל עשיה משמעותית ושיש טעם להזכיר את נועם לבנת עצמו באינציקלופדיה. אתן דוגמא אחרת לכוונתי - לחלק ממכרי וקרובי משפחתי יש דפים בויקיפדיה ובאף אחד מהם לא מופיע שמי שלי. זאת לא משום שאי אפשר להוכיח את קירבתי אליהם, אלא משום שלידיעה על קרבה אלי אין ערך איציקלופדי. Eddau - שיחה 02:06, 27 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

לדעתי, זה בערך כמו להביא סימוכין לפועלם של יוסי או ירמי אולמרט. אבל אם אתה מתעקש, אפשר לתת קישור אחד. איתי - שיחה 02:08, 27 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

גרושה[עריכת קוד מקור]

מהיכן המקור כי היא גרושה? דרוש מקור. אין כזה. ע"פ אתר הכנסת היא כן נשואה. אז מה קורה כאן ? אלון - יום טוב לכולם - שיחה 11:00, 3 באפריל 2009 (IDT)תגובה

[1]. אני מניח שזה לא פרט שששים לעדכן. עידושיחהבואו לתל אביב לפני שבאה הלחות 11:03, 3 באפריל 2009 (IDT)תגובה

לימור לבנת[עריכת קוד מקור]

בן אדם, מה קרה לך?! אם עריכה אחת שלי לא מוצאת חן בעינך, אתה יכול לטפל בה נקודתית. לא צריך למחוק לי יחד אתה גם שיפורים בעיצוב הערות השולים ודברים כאלה. מצידי אפשר להכיל את הבוררות בינינו על שני הערכים. לא צריך להתרגז. עִדּוֹ (Eddau) - שיחה 19:20, 6 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה

כל העריכות שלך לא מצאו חן בעייני. איזה מין מקור זה האתר של נתניהו לעינייני חינוך? קול ציון - שיחה 19:21, 6 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה
בסדר, אחפש מקור אחר. בכל מקרה, חלק מהעריכות היו סידור של הערות השוליים. חלק מהמקורות הופיעו בהפניה חיצונית וחלק כהערת שולים והפנתי הכל להערות השולים. חוץ מזה, מה לא בסדר במקורות שהבאתי לזה שמבקר המדינה אכן בדק את בעלה של לבנת?. עִדּוֹ (Eddau) - שיחה 19:49, 6 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה
מאיפה המידע כי לא פרסם דבר? קול ציון - שיחה 19:51, 6 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה
אמחוק גם את זה. מה עוד?. עִדּוֹ (Eddau) - שיחה 19:59, 6 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה
ערך איום ונורא. חובבני להחריד, חלקים ממנו נראים כמו דף יחסי ציבור של לבנת (למשל רשימת "השגיה"). איפה פרשת הסטירה לפעיל של העבודה? איפה האזכור שלה ככוכבת חרצופים?


הערות מאיר ברדוגו[עריכת קוד מקור]

שלום רב, מצאתי לנכון להעיר מספר הערות, לתקן כמה שגיאות מהותיות וכן להוסיף מידע חיוני שיוסיף למהימנות של הערך לימור לבנת. אבקש מאד להתחשב בדבריי ולדאוג להוסיפם לערך במידת האפשר מהר. כל הפרטים ניתנים לאימות מהיר ונמצאים ברשומות, כך שלטעמי לא צריכה להיות בעיה כדי להבית לתיקון מהיר שלהם.

בבליוגרפיה[עריכת קוד מקור]

לבנת במהלך שנות פעילותה כחברת כנסת היתה חברה בנוסף לוועדות שצויינו גם בוועדת חוץ וביטחון. כפי שנכתב בשנת 1996 היא אכן שימש יו"ר מטה ההסברה של הליכוד. חשוב לציין כי בבחירות אלו בנימין נתניהו גבר על שמעון פרס ונבחר לראשות הממשלה.

הוספתי את ועדת החוץ והבטחון. האם תוכל לציין באלו שנים בדיוק היתה חברה בכל ועדה? עדירל - שיחה 17:58, 15 בפברואר 2011 (IST)תגובה
גם לבקשתך השנייה נעניתי למרות גבוליות העניין. נראה מה יגידו אחרים. עדירל - שיחה 18:00, 15 בפברואר 2011 (IST)תגובה

שרת תקשורת[עריכת קוד מקור]

פעילותה כשרת התקשורת- לבנת לא פעלה להכנסת טלויזיה רב ערוצית, אלא חוקקה חוק שאיפשר את כניסת הטלויזיה הרב ערוצית. המשפט שמתייחס לכךם שפעלה למניעת סגירת תחנת הרדיו ערוץ 7 הוא משפט דיבתי הגובל בהוצאת לשון הרע ולכן מן הראוי שיימחק לאלתר. לבנת מעולם לא פעלה למניעת סגירת התחנה ועדותו של כץ לא רק שנמצאה חסרת בסיס ולא הביאה, כפי שגם נכתב, לפתיחת חקירה נגד לבנת, אלא שכץ עצמו הורשע במשפט וכאמור טענתו לא הוכחה מעולם.

לגבי החוק, מראה מקום באינטרנט יעזור לנו לשקול האם יש לציין זאת. כרגע לא ברור לי מה בדיוק ההבדל ומה זה משנה. עדירל - שיחה 18:03, 15 בפברואר 2011 (IST)תגובה
לגבי ערוץ 7, תיקנתי את הנוסח ואיזנתי אותו. אולי מישהו אחר ימצא לנכון למחוק את כל הסיפור. אני איני מעניין לעשות זאת. עדירל - שיחה 18:09, 15 בפברואר 2011 (IST)תגובה

שרת חינוך[עריכת קוד מקור]

פעילותה כשרת חינוך בנוסף לכך מה שצויין במסגרת כהונתה כשרת חינוך לבנת קידמה עוד מספר נושאים מהותיים שיש מקום לשלבם בערך כגון:

  • התמקצעות מורים למתמטיקה,
  • הכנסת 100 מושגים במורשת תרבות ישראל למערכת הלימודים,
  • בתקופתה נרשמה עליה בציוני התלמידים במטמתיקה ומדעים ב 2004 ,
  • הובילה רפורמה בחינוך כח המשימה הלאומי שיושמם בהצלחה ב 34 ישובים,
  • בתקופתה נרשמה עליה בזכאות לבגרות,
  • חינוך לדמוקרטיה- חלוקת תעודות זהות בשמינית,
  • הובילה רפורמה במכללות להוראת מורים והביאה לעלית רף הציונים כדי להתקבל למכללות להוראה.
  • בנוגע לועדת דוברת לבנת לא יזמה את הקמת הועדה כפי שנכתב בבערך, אלא יזמה את החלטת הממשלה אשר החליטה על הקמת ועדת דוברת. לא רק ארגון המורים העל יסודי יצא למאבק נגד הרפורמה שכללה מתן סמכות למנהלי בתי הספר לפטר מורים ולהגדיל את מספר שעות העבודה שלהם, אלא שני ארגוני המורים יצאו למאבק בעניין.
  • שלא כפי שנכתב לבנת לא חייבה את הנפת הדגל ושירת ההמנון אלא הוסיפה תוכנית מורשת תרבות ישראל.
  • לבנת גם לא הגדירה אזורי עדיפות לאומיים כפי שנכתב.
מאה המושגים נמצאים כבר בערך. את תעודות הזהות הוספתי. על המורים למתמטיקה נצטרך עוד מידע, כמו תאריכים, היקף וכו'. על העלייה בציונים איני רואה כל צורך לדווח. שר שכיהן 15 שנה יכול אולי לראות את פירות הישגיו במהלך כהונתו. שר שכיהן חמש שנים - ספק. ושוב, אנחנו צריכים נתונים מלאים על כל חמש השנים כדי לדעת שאנו מדווחים על משהו משמעותי ולא על רעש סטטיסטי.
תוכל לספר עוד על כח המשימה הלאומי והרפורמה במכללות להוראה. על אזורי העדיפות הלאומית אנו צריכים עוד מידע, מתי הם נקבעו וכו'. אני מציע שנקדם עניינים אלו ואחר כך נדון על מה שנשאר ולא מוסכם. עדירל - שיחה 18:23, 15 בפברואר 2011 (IST)תגובה
לגבי אזור עדיפות לאומית בדקתי את פסק הדין בבג"ץ 11163/03 ואכן אזורי העדיפות נקבעו בשנת 1998 ואין ללבנת כשרת חינוך קשר אליהם. עדירל - שיחה 18:35, 15 בפברואר 2011 (IST)תגובה
לגבי הדגל, המצב לא ברור לי. באהוד אשרי, טקס מכירת הדגל, באתר הארץ, 22 באפריל 2007 כתוב שהיא הפיצה חוזר המחייב תליית דגל בכל בי"ס על פי חוק. באנשיל פפר, התלבושת האחידה חוזרת בהסכמת התלמידים, באתר הארץ, 15 באפריל 2004 מדובר על כוונות שלא יושמו. מה היה ומה לא היה? עדירל - שיחה 18:43, 15 בפברואר 2011 (IST)תגובה

החשדות לגבי בעלה[עריכת קוד מקור]

חשוב מאד להדגיש שמבקר המדינה מעולם לא פתח בבדיקת ההתקשרויות של בעלה לשעבר של לבנת עם רשויות מקומיות. מדובר בידיעה כוזבת שהתפרסמה, אולם המבקר מעולם לא הוציא בנושא דוח ולבנת מעולם לא זומנה לחקירה או מסירת עדות אצל המבקר. לכן, מן הראוי למחוק לאלתר את המידע מהערך.

חשדות שלא יצא מהם כלום נראה לי שדינם להמחק. עדירל - שיחה 18:15, 15 בפברואר 2011 (IST)תגובה
אם העורך סבור שחשדות שלא יצא מהן כלום (ואפילו לא נפתחה חקירה)- יש למחוק- מדוע זה עדיין קיים בערך?

שרת הספורט[עריכת קוד מקור]

פעילותה כשרת תרבות וספורט ראוי היה לציין כי לבנת הגדילה במיליוני שקלים את תקציבי מוסדות התרבות, הקולנוע והתיאטראות.

התקציב של התרבות הוא בסדר ודל של מעל חצי מליארד שקל. אם מדובר על הגדלה כוללת של מליוני שקלים, אז זה חסר חשיבות. אם מדובר על הסתת תקציב ממקום אחד לאחר, נגיד קיצוץ בבורקסים והפניתו לתיאטראות, זה משהו. גם אם מדובר על הגדלה של 50% ומעלה, נשמח לשמוע ולדווח. זו דעתי, אנא הבהר העובדות והצג עמדתך אם אתה חולק עלי. עדירל - שיחה 18:12, 15 בפברואר 2011 (IST)תגובה

תכנית ההתנתקות[עריכת קוד מקור]

תוכנית ההתנתקותכל מה שנכתב אכן נכון. אך מן הראוי להוסיף כי בהצבעה האחרונה לבנת הצביעה נגד תוכנית ההתנתקות מה שגרם למשבר ביחסיה עם אריאל שרון.

היו מספר הצבעות. אם אנו מדווחים על אחת, ראוי שנדווח על כולם. אנא כתוב לנו איך הצביעה בכל הצבעה ואז נדווח על הכל ביחד. עדירל - שיחה 18:18, 15 בפברואר 2011 (IST)תגובה

המשך דרכה[עריכת קוד מקור]

המשך דרכהלבנת יזמה לבד ולא יחד עם מיכאל מלכיאור את החוק המסדיר את תקצובן של המכינות הקדם צבאיות.

על הצעת החוק חתומים חברי כנסת רבים. בתקשורת מופיעים שוב ושוב השניים יחד. אולי היה למלכיאור יחצ"ן טוב, אולם ידינו כבולות אלא אם תביא הוכחה על פעילותה הייחודית בנושא. הצעתי - רד מזה. עדירל - שיחה 18:50, 15 בפברואר 2011 (IST)תגובה

בתודה מראש ולאימות המידע מאיר ברדוגו 0506231099

מדוע נמחק מידע על התנהגותה כשרת התרבות.[עריכת קוד מקור]

כשרת התרבות היא מוכיחה שוב ושוב התנהגות חסרת תרבות. העריכה הזו הסירה את כל המידע בנושא. אני ממש לא מבין מדוע. 94.159.154.117 22:49, 10 במרץ 2012 (IST)תגובה

כאן כותבים אנציקלופדיה ולא מלקטים כל מיני דברים חסרי חשיבות שזכו לדקה וחצי של חשיפה בתקשורת. וזה שהנהג שלה עבריין לא קשור אליה. ב-NRG הובאה התגובה המפורשת שלה שהדבר נעשה בניגוד מוחלט להוראות שהיא נתנה לאנשים שלה. מניסוח העריכה שלך ברור בהחלט מה מטרתך כאן, והיא לא טובת הערך. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 22:50, 10 במרץ 2012 (IST)תגובה
בעריכה שבוטלה עלו שלושה נושאים. עניין החניה בחניית נכים מיותר לחלוטין. עניין מוחמד בכרי חשוב ביותר כדי להמחיש את תפיסתה את תפקידה, ולכן החזרתי אותו. בעניין "עדות" נחוצים מידע נוסף ותיבה נייטרלית, אם כי יש לי רושם שגם כאן מדובר בהמחשת תפקודה כשרה, ולכן זה מידע רלוונטי. דוד שי - שיחה 07:15, 11 במרץ 2012 (IST)תגובה

חרטה על ההתנתקות[עריכת קוד מקור]

היא ביקשה סליחה בפני המתיישבים על תכנית ההתנתקות כמה פעמים, זה נראה לי מידע חשוב 2A01:6500:A044:97B6:A2A2:0:3084:2BAA 04:13, 26 ביולי 2020 (IDT)תגובה