שיחה:כפר הס

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת Eldad בנושא האם הפתיח נכון?

הייתה סיבה לכך שהודעת הבנייה הוצבה. ערך מלא,פחות או יותר, יוצב אני מקווה עד שבת.

אחדות העבודה[עריכת קוד מקור]

לא ייתכן שהישוב נוסד ע"י אנשים מאחדות העבודה, היא נוסדה בשנות הארבעים! טרול רפאים 17:40, 22 אוגוסט 2005 (UTC)

שים לב שהכוונה היא לאחדות העבודה ההיסטורית אשר נוסדה ב1919.אחדות העבודה ההיסטורית התאחדה עם הפועל הצעיר ב1930 ויצרה את מפא"י. מפא"י התפלגה ו1944 נוצר האירגון אליו אתה מתכוון אשר נקרא התנועה לאחדות העבודה .
לדברי בן גוריון מותר למפלגה החדשה להשתמש בשם הישן כי "זה עולה כמה עשרות גרושים" בדמי הרשיון הממשלתי לשלם את השם.אולם באותה מידה רשאי העסקן הפוליטי הצנוע ברל רפטור לקרוא לעצמו ברל כצנלסון "מותר לו, ואם יפנה לעיתון הרשמי וישלם חמישים גרוש, זה יהיה שמו החוקי.אבל בכל זאת אם יעלה על הבמה הרי כל פועל שישמע אותו ידע כי זהו ברל רפטור".
מתוך: שבתאי טבת קנאת דוד-איש ריב,עמוד 79 הערה 17.
עופר
אוקיי, אני מכיר את המפלגה הזאת בתור פועלי ציון... טרול רפאים 21:35, 23 אוגוסט 2005 (UTC)

מפלגת פועלי ציון התאחדה עם קבוצת הבילתי מפלגתיים ויחד הקימו את אחדות העבודה ב1920.קבוצה קטנה, שקראה לעצמה פועלי ציון שמאל נשארה מחוץ לאיחוד ובסוף שנות הארבעים התאחדה עם אחדות העבודה המחודשת והשומר הצעיר למפלגת מפ"ם. עופר.

זה מעבר לרמת הידע שלי. טרול רפאים 17:46, 25 אוגוסט 2005 (UTC)

צריך לשכתב[עריכת קוד מקור]

שימו לב לפסקה האחרונה - "במחיר סביר יותר מרעננה". "דיור נהדר בכפר". "ישוב קהילתי פורח". "קהילה חקלאית פורחת, פעילה ויוצרת" - סלחו לי אבל זה לא וויקיפדיה. בעיקר לא המשפט הראשון - "במחיר סביר יותר מרעננה". בושה שככה כתוב בוויקיפדיה. צריך, ומהר, לשכתב את הפסקה האחרונה. אלון - יום טוב לכולם - שיחה 07:22, 26 באפריל 2009 (IDT)תגובה

האם הפתיח נכון?[עריכת קוד מקור]

האם התחלת הערך נכונה? אלדדשיחה 13:50, 19 בנובמבר 2014 (IST)תגובה