שיחה:ירוסלב

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

1860 erfolgte der Anschluss an das Schienennetz mit direkter Verbindung nach Krakau und Przemyśl. תודה! אשמח אם תוסיף משפט או שניים על הרכבת ותפקידה הכלכלי בעיר. חומם ליבי עם ערך זה. Nachum - שיחה 19:06, 28 במרץ 2014 (IDT)תגובה

כנכד לסבא מן העיר ואבא שעלה מן העיר כמה המלצות לערך

ראשית העיר הייתה עם יהודים חילוניים מתחומי דעת רבים כדאי להרחיב ואנסה לסייע נסו לחפש את ספר ירוסלב שייצא בשנת 1978 על ידי ארגון יוצאי ירוסלב למרות שספר זה לא מתאר את כלל החיים בעיר על מגוון האנשים שחיו שם הוא מעניין רשמתי כמה מילים בקצרה על העיר במלחמת העולם יש הסבר מלא כולל המערכה על עיר בערך האנגלי. הן ב 1939 והן ב 1918.

על גורל בתי הכנסת בעיר בזמן הכיבוש הגרמני הפכו אותם לאורוות סוסים. כיום אחד נטוש ומשמש כמחסן ואילו החדש משמש כספרייה. בזמן השילטון הסובייטי היה משמש כאולם ספורט. היו בעיר שלושה בתי כנסת שכיום אינם פעילים.

בערך על אבי יש קישור לערך על סבי ששם יש חומר שהגיע אלינו ממחקר בארכיון העיר ירוסלב.

לבניין העיריה קוראים ראטוש בפולנית

לנהר קוראים סאן ולא סן.

בברכה

Fttxguru - שיחה (23:26, 11 בנובמבר 2014)

Die Bahnstrecke Jaroslau−Sokal wurde durch die Galizische Carl Ludwig-Bahn am 6. Juli 1884 dem Verkehr übergeben, nachdem die Strecke bereits 1881 konzessioniert wurde.

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בירוסלב שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 07:48, 16 בנובמבר 2022 (IST)תגובה