שיחה:יצחק גאשצינני

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת אמא של גולן בנושא שיפור עריכה

שיפור עריכה[עריכת קוד מקור]

שיפרתי קצת את הערך, אך הוא יתום ואני לא מכירה מספיק מקורות. אבל לדעתי אפשר להסיר את התבנית אמא של גולן - שיחה 15:41, 7 במרץ 2014 (IST)תגובה

הוספתי כמה וכמה שיפורים והורדתי את תבנית העריכה. הסיפורים המשפחתיים הם אולי מעניינים, אך לא בעלי נופך אנציקלופדי ולכן הסרתי אותם (אגב, היה לו גם בן בשם יונה, שנפטר ב1929 ולפחות שתי בנות נוספות). שערי ציון (עיתון) ואולי גם עיתוניו הנוספים ראויים לערך בפני עצמם - אבל הם יחכו למישהו אחר (רצוי דובר יידיש) שייכתבם.

בערך הופיעה שנת פטירה מוטעית (1913) - מקור הטעות בספרה של שושנה הלוי שראיינה את כלתו של גאשצינני. לכאורה מקור מידע מהימן, אך הודעת הפטירה שלו מעיתון שיצא שלוש שנים קודם לכן[1] אינה מותירה מקום לספק. בירור מול משרדי החברה קדישא הניב את התאריך הנכון. הדבר גם פותר את התלבטויותיו של מלאכי במאמר המצוטט בערך. דניאל צבישיחה 10:38, כ"ד בטבת ה'תשע"ו (5.01.16)

אין תמונה[עריכת קוד מקור]

Aviados, אם תמצא תמונה שלו, אני צנצנת. ניתן כמובן להעלות את תמונת הקבר, אבל זה לא קבר יחודי או אינפורמטיבי במיוחד ("פ"נ ה"ר יצחק בר צבי מווארשא נ' יג כסלו תרעא תנצב"ה") וגם ככה זה ערך לא ארוך במיוחד, אז אם כבר מציפים בתמונות, לדעתי עדיף סריקות של הדפסות שלו. דניאל צבישיחה 13:47, ב' באדר א' ה'תשע"ו (11.02.16)

  1. ^ תנצב"ה, החרות, 16 בדצמבר 1910