שיחה:יעקב מימון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Matanyabot בנושא קישור שבור

מועבר מדף שיחה לטובת דיון ציבורי[עריכת קוד מקור]

שלום הידוען האלמוני,

שמתי לב שאתה מקפיד, ובעקשנות רבה, לתקן ושנות את תוכן הדף "יעקב מימון" לאחר שאנחנו עורכים אותו. אנחנו מכירים ומוקירים את האיש ומשפחתו מזה עשרות בשנים, אנחנו, הורינו ורבים מחברינו התנדבו והלכו בעקבותיו, ובסה"כ רצינו להוסיף לכבודו ערך בויקיפדיה כדי שלא ישכח. לצורך זה ריכזנו את כל המידע הרלבנטי הקשור בו, וכשנוכחנו שמישהו הקדימנו, הסתפקנו בהרחבת הדף והכנסת כל המידע החסר כדי שהדף / הערך יהיה מתאים וראוי לאיש היקר הזה. האם יש סיבה שאתה מתעקש לתקן שוב ושוב את הגירסה שלנו ?! נשמח אם תסביר לנו את מניעיך, ונשמח גם אם תאפשר לנו להשלים את עידכון הערך, כי זה ממש מתיש לחזור ולתקן כל פעם מחדש לאחר שאתה מוחק דברים שכתבנו.

בברכה ותודה מראש על ההבנה ( מקווים שתהיה )

daniabi

כפי שכתבת, אני מקפיד לתקן את הדף מעריכות חוזרות ונשנות שאינן תואמות את הנהוג והמקובל בויקיפדיה. ערכי הויקיפדיה והתוספות להם נכתבים תחת תנאי רישיון המאפשרים לכל אחת מהכתובים בויקיפדיה לתקן את הטעון תיקון בכל ערך. הידוען האלמוני - שיחה 21:47, 4 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה

שוב שלום לך,

אנחנו חדשים בויקיפדיה אולם מקפידים ומכבדים את האכסניה וכל מה שכרוך בה.

היינו מצפים שיכבדו גם אותנו ולא יתעקשו לתקן שוב ושוב שגיאות / טעויות שלא קיימות.

יש מספר אנשים, שהבנו שהם ותיקים מאיתנו בויקיפדיה ולא באנו לגזול את "פרנסתם", שבעקשנות רבה, טורחים לתקן ולשנות את תוכן הדף "יעקב מימון" לאחר שאנחנו עורכים אותו.

התיקונים שלכם שוליים, לא משפרים דבר אלא רק גורעים מידע חשוב על האיש וכל הקשור בו. לא ברור לנו מה הבעייה במידע על דודו, הרב אלחנן וסרמן, או שמות 4 ילדיו ?!

נעריך אם תאפשרו לנו להשלים את עידכון הערך, כי זה ממש מתיש לחזור ולתקן כל פעם מחדש לאחר שמוחקים ומשנים שלא לצורך דברים שכתבנו.

בברכה ואנא גלה הבנה והתחשבות כי זה ממש מתיש ונראה לנו גם מיותר

daniabi

אענה על נושא הרב אלחנן בדף השיחה של הערך. הידוען האלמוני - שיחה 01:21, 5 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה

סוף העברה

אלחנן וסרמן[עריכת קוד מקור]

נכתב בערך כי ”אלחנן וסרמן , מגדולי הרבנים החרדים בין מלחמות העולם, שנרצח בשואה”

אחד מעקרונות הקישורים הפנימיים הוא היכולת ללחוץ על הקישור על מנת לקרוא בהרחבה על האישיות שהקישור מתייחס אליה, במקרה של אלחנן וסרמן יש ערך מקיף המסביר מיהו ומה עשה, ולעומת זאת בערך הנוכחי אין לעובדה כי וסרמן היה דוד של מימון חשיבות משמעותית.

הרב וסרמן לא היה מעורב (על פי הערך) בחינוכו של מימון, לא היה שותף בשיטת הקצרנות ולא בפעילותו להנחלת השפה העברית. הסיבה לאזכורו היא שולית - היותו אחיו של אביו של מימון. לכן אין למשפט מקום הידוען האלמוני - שיחה 01:27, 5 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 10:59, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה