שיחה:יוסי יפה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לדעתי אין מקום לטקסט הזה בוויקיפדיה. אמנם האנציקלופדיה היא חופשית, אבל זה לא מפעל הנצחה. במלים אחרות, זה לא עומד בכלל מספר 17, שקובע "מאמרים ביוגרפיים צריכים להיכתב רק על אנשים בעלי הישגים מאיזשהו סוג". יעלה נוץ

לדעתי יש מקום לערך הזה, בעיקר בגלל המפעל החינוכי שמתקיים על שמו, אני אוסיף אותו כאן,
חבר'ה,
ויקיפדיה אינה רק אנצקלופדיה כללית, היא מעין מקבץ אנציקלופדיות, שאחת מהחשובות שבהן הינה אנציקלופדית אישים. נכון, ליוסי יפה לא היו הישגים בולטים כלשהם ולא לומדים עליו בבית-הספר, אך כל ילד שנרשם למפעל ע"ש יוסי יפה (ויש יותר ממפעל אחד כזה, ומדובר במאות ילדים בשנה) רשאי שתהיה לו אינפורמציה לגבי האיש.
וחוץ מזה, לדעתי, אם יש ספק אין ספק וכל מידע נוסף מבורך.
איני מכיר את האיש או את פועלו, אך עושה רושם שאתה כן. בדוק בבקשה האם הוא עומד בקריטריונים של ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים. אני מניח שזה יוכל לעזור לפתור את הבעיה.--[[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 19:15, 8 נוב' 2004 (UTC)

יוסי יפה מחזיר 159 תוצאות בגוגל, הופיע בעיתונים ובאתרים שונים ברשת - חטיבת בני המושבים, קרן קיימת לישראל, תפוז, אתרים צבאיים כאלה ואחרים, בערך ויקיפדי: גבעת התחמושת, אתרים של מועצות אזוריות שונות, אוהל שם, ישראבלוג, הצופה, חדשות NFC, ורבים אחרים.

אני באמת לא חושב שיש איזשהי סיבה להוריד ערך זה.

גם אני חושב שאין סיבה להוריד ערך זה. יוסי יפה מספיק חשוב כדי להשאיר אותו פה. אני נגד המחיקה.

אהלן חברים, רק רציתי להגיד שערך זה לדעתי הוא חשוב מאוד, מפעלי יוסי-יפה תרמו למדינת ישראל ולנו כאזרחיה במשך שנים רבות וכולי תקווה שזה ימשיך, פריצת שבילים מדן ועד אילת, שיקום עתיקות, פריצת שבילים ועוד. התרומה של המפעל ע"ש יוסי יפה הנובעת מהאיש הנפלא הזה ומפעל ההנצחה על שמו היא תרומה אשר לא ניתן להטיל בה ספק ולדעתי חשוב יהיה שהערך ישאר. --אריק ב 12:38, 4 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

הוחלט להשאיר ערך זה בעקבות הצבעת מחיקה? שנפתחה ב־27/01/07
הוחלט להשאיר ערך זה בעקבות הצבעת מחיקה? שנפתחה ב־27/01/07



קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 04:24, 15 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

דיווח שאורכב ב-29 באוגוסט 2021[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

מצב טיפול: לא טעות

את אבן יוסי הראשונה הנחנו חייליו שאול לוי וזאב זיוון. המעניין היה שאת הכתובת על האבן בצירוף כנפי הצנחנים עשה בדואי אמן במלאכת יד. מצאתי אותו אצל אחד מעושי המצבות בבאר שבע ולקחתי אותו לקו הגבול לחרות על המצבה את המילים שביקשה משפחת יפה: "מעולם לא אמר אחרי. תמיד קם ולך וכולם אחריו."

מקף־👋🖋️🎯📌00:33, 29 באוגוסט 2021 (IDT)[תגובה]