שיחה:יוהנסבורג

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לדעתי זה עדיין קצרמר. אמנם חל בערך שיפור ניכר (היתה רק את הטבלה שעשיתי) , אבל עדיין חסר המון מידע. יש פה רק פרק של היסטוריה , ומה עם פרקים על כלכלה , גיאוגרפיה ואקלים , תחבורה , תרבות?!

אם זאת היתה עיר בגודל של קרית אונו , אז זה בהחלט לא היה זקוק לקצרמר , אבל זאת עיר ענקית כמו שנכתב , וחסר עדיין הרבה חומר.

אני פשוט חושב שאם זה יכנס לקטגורית ה"קצרמר" , יותר אנשים יתקלו בערך הזה , וכך יהיה לו יותר סיכוי להתרחב לגודל הגיוני.Little Savage 07:20, 16 אפר' 2005 (UTC)

זה לא נכון. קצרמר הוא מאמר נורא קצר. משהו כמו כמה שורות. זה לא קצרמר. זה סתם מאמר בגודל בינוני. גילגמש שיחה 07:33, 16 אפר' 2005 (UTC)
הבנתי.
עד עכשיו חשבתי שקצרמר נקבע עפ"י כמות החומר שחסר בערך.Little Savage 07:37, 16 אפר' 2005 (UTC)
זה גם שיקול. אבל תמיד חסר חומר. תמיד אפשר להכפיל ולשלש את גודלו של המאמר. הרי על כל ערך וערך שיש לנו כאן נכתבו הררי ספרים. אז גם על יונסבורג אפשר לכתוב 1000K אבל מה שיש כרגע הוא בגודל ממוצע לוויקי. אם זה קצרמר, חצי מהמאמרים שלנו הם קצרמרים. גילגמש שיחה 07:40, 16 אפר' 2005 (UTC)
טוב , נכנעתי:-)
אחרי ההרחבה של Magister הערך בהחלט לא קצרמר יותר.
Magister , קבל ח"ח ענקLittle Savage 12:15, 16 אפר' 2005 (UTC)
תודה (-:, תמיד שמח לעזור...Magister 13:05, 16 אפר' 2005 (UTC)

תח"צ[עריכת קוד מקור]

למישהו יש מידע משלים על אוטובוסים ותחבורה ציבורית ביוהנסבורג?

פשיעה[עריכת קוד מקור]

היי, אלמוני הסיר באפריל מהערך את המשפט הבא: ”הפשיעה נובעת בעיקר ממניעים כלכליים, לא פוליטיים או גזעיים, ובניגוד לאמונה רווחת - קורבנותיה העיקריים הם דווקא בקרב האוכלוסייה השחורה, לא האוכלוסייה הלבנה שבידיה האמצעים הכלכליים להקיף עצמה בהגנה הנדרשת כתחליף לאוזלת ידה של המשטרה.” בטענה ש”זו אנציקלופדיה ולא מניפסט תעמולתי”. אינני בקיא בתחום. לפי מה שהבנתי מויקיאנגלית, המצב קצת יותר מסובך ומפורט שם יותר ונעשו מספר נסיונות לטיפול במצב. האם מישהו יוכל לאמת את המידע ולתרגם בהתאם מאנגלית? טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 23:28, 6 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה

קובץ מוויקישיתוף שנמצא בשימוש בדף מועמד למחיקה[עריכת קוד מקור]

קובץ מוויקישיתוף שבשימוש בדף זה הועמד למחיקה:

להשתתפות בדיון המחיקה יש לעיין בדף הצעת המחיקה. —Community Tech bot - שיחה 16:39, 9 בספטמבר 2019 (IDT)תגובה