שיחה:יהודה אריה לוי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בספרו של יעקב בנאי (מזל), יש בהחלט פרק שדן ברצח הזה. שם מצויין ש"שמואל" היה איש מסוכן ללא עכבות מוסריות וזו הסיבה שהוא נרצח.

טעות שלי, מדובר ב"שאול" ולא "שמואל"


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 09:57, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 13:22, 8 ביולי 2013 (IDT)תגובה

חסר מידע על דמות מרכזית וגם חסר מקור ראשוני.[עריכת קוד מקור]

חוסר במידע וכן חוסר במקור:

ייצור חומר הנפץ לטובת הלח"י נעשה ע"י יהודה אריה לוי וסבי ז"ל יהושע זליבנסקי. התקופה הזאת מתועדת בספר זכרונות שכתב "תל אבי תל אביב" שיצא לאור בהוצאת ירון גולן בשנת 1994.

חלקו של חרותי בייצור חומר הנפץ היה שולי... כשלעומתו יהושע זליבנסקי היה דמות מרכזית, ולא פחות מרכזי בפרשה הזאת מ"שמואל" שנרצח בתקופת מלחמת השיחרור, ע"י אנשי לח"י. גם פרשה זו מתוארת באריכות בספר.

חשוב להוסיף את הספר הנ"ל כמקור, וגם להוסיף בגוף הערך את שמו של סבי ז"ל. וגם ניתן וראוי לפרט יותר לגבי הפרקטיקות של ייצור חומרי הנפץ, שנעשו בין היתר בנכסים שהיו שייכים למשפחת זליבנסקי. 5.102.218.33 22:31, 28 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

מקור נוסף-כתבת תחקיר מידיעות אחרונות מה-27.11.1987[עריכת קוד מקור]

חוסר במקור היסטורי נוסף: כתבה שפורסמה ב"ידיעות אחרונות" בגיליון מספר 1243 כסליו תשמ"ח 27.11.1987. מדובר בכתבת תחקיר על "שמואל"- יהודה אריה לוי שעשה עמוס נבו.

הספר של יהושע זליבנסקי כולל בסופו העתק של הטקסט המלא של כתבת התחקיר הנ"ל. חשוב להוסיף אותה כמקור הסטורי לערך. שכן מדובר בסיכום ביוגרפי שסוקר את כל תולדיו של האיש נשוא הערך. Gselivansky - שיחה 22:42, 28 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה