שיחה:חן מענית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כתיבת הערך[עריכת קוד מקור]

הייתי מציע לפני יצירת קישורים אל הערך, להשלים את כתיבתו הבסיסית. כרגע יש בגוף הערך טקסטים שנראים חלק מראיון וכדו'. כדאי להביאו קודם כל לרמה סבירה.

נקודה נוספת: לא כל כתבה של מענית, ולו גם אם פורסמה לראשונה בגלובס, היא 'חשיפה'. כמדומני שחלק מהכתבות שהוגדרו כל עוסקות בנתונים גלויים. בברכה אגלי טל - שיחה 19:21, 20 בינואר 2019 (IST)תגובה

על חשיפות ופרסומים[עריכת קוד מקור]

אגלי טל, הסבר לי בבקשה מדוע לטעמך חשיפת העובדה שהיועמ"ש מפעיל צוות פרקליטים נוסף לבחינת תיקי רה"מ נתניהו - היא איננה חשיפה עיתונאית ראויה לציון. עוד הסבר לי מדוע לטעמך הפרסום על הרפורמה של שקד בייצוגי הוא איננו פרסום שראוי לייחס לעיתונאי שחשף זאת.

עוד, אני מסכים עם ההנחה שאין עניין לציין כל פרט בערכים ביוגרפיים, אך בהינתן ומענית נמנה על ועד עיתונאים של גלובס שהוביל את המאבק נגד פישמן ואשר איננו מוזכר בכלל בויקיפדיה - לדעתי אין ממש במניעה לציין זאת.
דוד שי - אשמח גם לחוות דעתך. eli - שיחה 23:49, 29 בינואר 2019 (IST)תגובה
צוות הפרקליטים - מה משמעותי בשאלה אם יש צוות נפרד או שהצוותים הקבועים מקיימים ישיבות מיוחדות בנושא? האם ידוע לנו אם במקרים אחרים יש צוות מיוחד או שלא? מה גם שהדיווח נסתר, אז באמת חסר משמעות.
הרפורמה של שקד - האם זו תכנית חשאית של השרה? נניח שהוא פרסם ראשון, אין כאן חשיפה ראויה לציון. זה לא פרט סודי.
ועד העובדים - מענית נמנה על הוועד כמו רבים אחרים, כך שאין שום סיבה להזכיר כאן את פעולות הוועד. בברכה אגלי טל - שיחה 23:58, 29 בינואר 2019 (IST)תגובה
צוות הפרקליטים - מנדלבליט הפעיל צוות שיעבוד במקביל לפרקליטות מחוז ת"א, במטרה לנסות לפרוך את הראיות.
הרפורמה של שקד - הרפורמה פורסמה רשמית בנובמבר 2017 בעוד ש"החשיפה" פורסמה בתקשורת ביוני 2016.
ועד העובדים, כפי שאמרתי יכול להיות שבאמת זה לא נחוץ אך בד בבד אין מניעה אמיתית להכניס זאת. הוא היה בחזית המאבק ביחד עם גור מגידו. לא פרט חשוב במיוחד אבל כן, בהתחשב בכך שהוא היה אקטיבי שם, אין מניעה. eli - שיחה 00:12, 30 בינואר 2019 (IST)תגובה
צוות הפרקליטים - במקור כתוב דווקא שלא מדובר בצוות כזה. (גם אילו זה היה כך לא ברור שזה עניין משמעותי.)
הרפורמה של שקד - סביר להניח שמשרד ממשלתי יפרסם את הרפורמות כשהן בשלות. זה לא אומר שמדובר בסוד ובחשיפה. מה גם שבסך הכול מתוארות בכתבה חלופות שנשקלות. לא דרמטי.
ועד העובדים - המניעה היא זה שאין לזה צורך וקשר אמיתי לערך. 'חזית המאבק' זה ביטוי כללי ונטול אפשרות להפרכה. בברכה אגלי טל - שיחה 00:24, 30 בינואר 2019 (IST)תגובה
אני מסכים עם אגלי טל. את המידע על הוועד ראוי לתת בערך על העיתון. דוד שי - שיחה 07:44, 30 בינואר 2019 (IST)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מרץ 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בחן מענית שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 23:34, 21 במרץ 2024 (IST)תגובה