שיחה:חמציץ/הצעת הוספה למומלצים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

הועבר מויקיפדיה:ערכים מומלצים/הוספה למומלצים/ארכיון 4 11:33, 19 באפריל 2008 (IDT)

מאמר נחמד ואינפורמטיבי על החמציץ, אחד מפרחי החורף הנפוצים והיפים בארצנו. כולל תמונות יפות, מידע ביולוגי ובוטני מדויק וכן מספר מתכונים לבישול. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 19:38, 2 ינואר 2006 (UTC)

  • נגד. גובל בקצרמר. מחצית מהערך היא רשימת מינים, אפילו לא בעברית. התמונות והמתכונים נמצאים כקישורים חיצוניים; קצת מוזר שאתה מחשיב אותם כחלק מהערך... Pixie 22:04, 2 ינואר 2006 (UTC)
    הערך ארוך יחסית ואפילו מספיק לערך על פרח, ומספק בתמציתיות ובלי להאריך יתר על המידה את המידע הנדרש מערך בוטני. אתה לא יכול לומר שחסר בו מידע מהותי על הפרח, פשוט אין יותר מידי מה לרשום. יחסית לערכי פרחים אחרים בויקיפדיה הוא די ארוך. בגוף הערך עצמו יש לפחות 4 תמונות, ולדעתי זה מספק בהחלט. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 17:29, 3 ינואר 2006 (UTC)
ראשית, אני כן יכול לומר שחסר בו מידע מהותי. שנית, אם "פשוט אין יותר מדי מה לרשום" אז אין סיבה שהוא יהיה מומלץ. שלישית, הבט ב-en:Rose בוויקי האנגלית וב-de:Rosen בוויקי הגרמנית בכדי לראות איך אפשר לכתוב ערך ארוך ומקיף על פרח. Pixie 18:46, 3 ינואר 2006 (UTC)
לא כל פרח הוא ורד. אם חסר מידע מהותי בערך חמציץ, אנא הוסף אותו. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 19:55, 5 ינואר 2006 (UTC)

לא הוסף