שיחה:זיהום אוויר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת 79.180.176.10 בנושא סגנון כתיבה מעליב

ניידת משטרתית[עריכת קוד מקור]

הוספתי את השורה: "*הפעלת ניידת משטרתית שבודקת כלי רכב ומורידה מהכביש רכבים שמזהמים יותר מהתקן." אני לא בטוחה שזו הדרך הטובה ביותר לנסח את זה. אשמח לקבל רעיונות אחרים --מלר"ז - שיחה 16:33, 13 במאי 2009 (IDT)תגובה

זהום אויר[עריכת קוד מקור]

שלום, יש לי עבודת גמר על זיהום אויר ואני צריכה שתענה לי על כמה שאלות .

1) מהו זיהום אויר? וממה הוא ניגרם ?

2) מהם הנזקים שניגרמים מזיהום האויר?

3)מהם החוקים הקיימים למניעת זהום האויר? איזה רשות אחראית על הנושא?

4)איך ניתן להפחית את זהום האויר ?

אני ישמח מאוד אם תענה לי בהרחבה.

תודה רבה , שיר

האם את חושבת שויקיפדיה היא אתר שאלות - תשובות? Pacman 16:00, 25 ינואר 2006 (UTC) כן

זיהום אוויר בישראל[עריכת קוד מקור]

מתומצת מתוך שיחת ויקיפדיה:קישורים חיצוניים#גוועלד - קידום אתרים מחוכם בוויקיפדיה. ליאור ޖޭ 11:02, 12 במאי 2008 (IDT)תגובה

הועבר מהמזנון: גבירותי ורבותי,

בחנו בבקשה בעיון את תרומותיו של משתמש:Micam. למיטב הבנתי, נעשה כאן ניסיון לקידום אתרים על ידי קישור לאתר שווא, שכתובתו מרמזת על מטרתו המסחרית.

אם ההנחה שלי נכונה, האיש שהפעיל את החשבון האמור מתפרנס מקידום מטרות לקוחותיו. לצערי, יש מקצועות רבים המביישים את בעליהם יותר מהמקצוע הזה. מכיוון שייפתחו עוד חשבונות משתמש כאלה בעתיד, אני מציע להקדיש את הדף ויקיפדיה:קידום אתרים לפירוט המאפיינים של אתרי שווא, הבנויים במטרה לקדם מטרות מסחריות.

אדגיש כי אין מדובר במקרה אפור, בו ניתן קישור לאתר מסחרי לאור שימושיותו. האתר אינו שימושי ובכל זאת שרד את מנגנוני הסינון שלנו עד היום בשלושה ערכים - זיהום אוויר, מכונית ירוקה והפרעת אכילה. שבוע טוב, ליאור ޖޭ 06:43, 27 באפריל 2008 (IDT)תגובה

(...)

באותו הקשר, אשמח לסייע לכל מי שתרצה לכתוב את הפרק זיהום אוויר#זיהום אוויר בישראל, למשל בעזרת המקורות האלה, האלה והזה. ליאור ޖޭ 06:55, 27 באפריל 2008 (IDT)תגובה

(...)

ומה לגבי ערכים שלמים, שכל כולם מלאכת מחשבת של יחסי ציבור ופרסום ("מיתוג") עצמי? עמית - שיחה 09:11, 29 באפריל 2008 (IDT)תגובה
זה הכלל נקוט בידך- כל עוד הקישור החיצוני נותן ערך מוסף לקורא ומשרת אותו הרי שקידום אותו אתר הוא מבחינתנו "זה נהנה וזה אינו חסר". בברכה, Shayakir שיחה. 09:32, 29 באפריל 2008 (IDT)תגובה

קידום אתרים לכאורה בויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

(...)

בוקר טוב מיקי (מיקי?)
אני הסרתי אתר שכתובתו bli.kvalim.com/air. אתה שינית את כתובת האתר מפעם לפעם, למשל בעריכה הזו שינית את כתובתו מ-bli.kvalim.co.il ל-bli.kvalim.com/air.
אמש ביקרתי בערך זיהום אוויר בתקווה להגיע ממנו לאתרים המספרים על זיהום האוויר בערי ישראל ושיעור התמותה שהוא גורם. כשהגעתי לאתר שלך, נתקלתי בתוכן מועט מאד וחובבני מאד. מנגד, הבחין המחשב שלי בניסיונות רבים מאד לנטר את תוכנו באמצעות רוגלות ועוגיות. איני יודע מה מצאת במחשבי שאי אפשר למצוא באתרים שימושיים יותר, כמו הספרייה הווירטואלית של מט"ח או ספריית הפרסומים של המשרד להגנת הסביבה. אחרי הכל, איני משתמש בו לפעילות עסקית או פלילית, וכל המידע המביך שתוכל לחלץ ממנו חסר עניין ציבורי. כך או כך, כקורא בוויקיפדיה העברית מצאתי את אתרך פוגעני כלפי ולכן החלטתי להסירו.
באופן אישי, איני צופה בטלוויזיה ואשמח להעלים עין מכל ניסיון לקדם את אי הצפייה בה דרך ערכים כמו מכונית ירוקה והפרעת אכילה. אם תבקש ממזמיני עבודתך עוד חמישים-שישים שעות עבודה, ודאי תוכל להקים תוך שעה-שעתיים אתר נטול רוגלות ורב-תוכן, אליו נשמח לקשר מהערך זיהום אוויר.
ואם תרצה לכתוב את הערך על זיהום אוויר בישראל, לא ניפול מהכסא אם יוקדש בו פרק מוסמך וראוי להשלכות הבריאותיות המזיקות של התקנת ארונות כבלים בקרבת בית המגורים.
גם אם מנשבת נימה ביקורתית בין שורות תשובתי, אבהיר כי תרומותיך למיזם חשובות בעיניי ואני שופט אותם לפי תוכנן ולא לפי כוונות יוצרן. אתה נשמע לי אדם מוכשר ואשמח אם תצטרף לשורותינו ככותב מן המניין. לכן גם לא הצעתי אפילו לחסום את חשבון המשתמש שלך, כפי שנעשה בעבר עם אנשי שיווק רבים.
להתראות בשמחות, ליאור ޖޭ 08:03, 30 באפריל 2008 (IDT)תגובה

קישור חיצוני[עריכת קוד מקור]

שלום, אני מקווה שזה המקום הנכון לכתוב בו: מחקו את הקישורים שהוספתי בערך זה. למשל דוח על זיהום אוויר ותחלואת ילדים בישראל: http://www.phc.org.il/283 לא ברור לי מה מחק ולמה. הדוח מוגש כשירות לציבור ואין בו שום כוונה פרסומית (אנו עמותה ללא מטרות רווח).

אין בקישור תוספת מידע אנציקלופדי על המושג זיהום אוויר. מעבר לכך, לאור אופי פעילותך הכולל הוספת קישורים שיטותית לאתר הגוף שמטעמו אתה פועל מוטב שתפעל ביותר מתינות. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 13:45, 15 בפברואר 2011 (IST)תגובה

כיתוב לתמונה של מפעלי ים המלח[עריכת קוד מקור]

שלום רב, הכיתוב שניתן לתמונה של מפעלי ים המלח מוטעה ומטעה. לא מדובר בעשן כלל וכלל אלא מדובר באדי מים בלבד, הנפלטים מארובות המפעלים, לאחר ביצוע פעולות ניטור, סינון וניפוי של החלקיקים טרם יציאתם לחלל האויר. אבקש את הסרת התמונה מאחר ומדובר בכיתוב שגוי שאינו רלוונטי כלל וכלל לנושא הערך. (nirgil76‏ 15:48, 2 באוקטובר 2012)

אדי המים שיוצאים מהארובות בתמונה מתעבים על החלקיקים היוצאים מהארובה.--Bambiker - שיחה 17:03, 2 באוקטובר 2012 (IST)תגובה
חבל שהכיתוב בתמונה השתנה ללא המשך השיחה, ראו גם http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3504014,00.html (נכתב על ידי Bambiker‏ ב-19:02, 29 באוקטובר 2012‏)

נזקים בריאותיים וחוק אוויר נקי[עריכת קוד מקור]

לא יכולה שלא לתהות מדוע בערך כל כך חשוב, לא מוזכר דבר אודות הנזקים הבריאותיים, אודות סוגי המזהמים היותר מפורטים ומקורותיהם, ונראה כאילו הערך נכתב על ידי הגופים המזהמים לפי תוכנו הקודם..... תיקנתי את הדברים שהם SOS, ואני מקווה לתקן עוד בהמשך. 00:17, 1 בספטמבר 2013 (IDT)

מהערך נעדרת התיחסות לכל הנושא של חוק אוויר נקי והסייגים ממנו, התחלתי להשלים, ואני תוהה מדוע גם חומר זה חסר בערך כה חשוב. 00:31, 1 בספטמבר 2013 (IDT)

אם כך, תוסיף את המידע שחסר. גילגמש שיחה 05:16, 1 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה

סגנון כתיבה מעליב[עריכת קוד מקור]

תנו לי לצטט את הקטע הבא מתוך הפסקה "פעילות למניעת זיהום אוויר":

"בהקשר של קידום מדיניות בריאות סביבה מניעתית, עסקה רבות עמותת "הקואליציה לבריאות הציבור", אשר מטעמה נכתבו דו"חות רלוונטיים לזיהום אוויר בישראל בכלל ובמפרץ חיפה בפרט. מטרת הדו"חות האלו הייתה לקדם מדיניות של מניעת תחלואה על רקע סביבתי, לטובת בריאות ילדים ונשים."

עכשיו תראו, אני מוצא את ההתבטאות הזאת מאוד מעליבה. אני לא חושב שאני צריך להסביר לכם יותר מדי למה, זה מובן מאליו. תוך 24 שעות אם אני לא מקבל תגובה אני מתכוון לערוך את זה. 79.180.176.10 15:09, 26 בפברואר 2016 (IST) --איך אתה רוצה לעדכן זאת ? האם ל"לטובת בריאות האוכלוסיה" ?--Bambiker - שיחה 20:11, 27 בפברואר 2016 (IST)תגובה