שיחה:התנועה הקיבוצית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Matanyabot בנושא קישור שבור 2

תיקנתי את הניסוח הקודם.

הסיבות: לפי ידיעתי, התנועה הקיבוצית איננה התק"ם.

התנועה הקיבוצית כיום מורכבת משילוב (בשנת 1999) של שתי התנועות הקיבוציות : התק"ם, והקיבוץ הארצי. כך ידוע לי מההשכלה הכללית, וכן מהמשתמע מאתר התנועה הקיבוצית. אודה לדעתכם על התיקון. דני. Danny-w 12:38, 5 אוגוסט 2005 (UTC)

התנועה הקיבוצית היא עדין לא איחוד מלא של הקיבוץ הארצי והתקם יש עוד מנגננונים שונים של שני האירגונים שפועלים בנפרד Hidro 15:52, 29 יולי 2006 (IDT)

איחוד ומאוחד[עריכת קוד מקור]

משהו יכול להרחיב על הפילוג ועל התנועות אני לא מבין מהערך מה ההבדל ומי היה באיזה צד?Hidro 20:26, 29 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

ערך נפרד לקיבוץ המאוחד[עריכת קוד מקור]

לדעתי יש לקבוע ערך עצמאי לקיבוץ המאוחד, שהיה קיים מעל 50 שנה ביישוב ובמדינה.--Act 23:24, 8 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

ערך אחד[עריכת קוד מקור]

אולי כדאי לאחד פה שלושה ערכים - הערך הנוכחי, הערך חבר הקבוצות והקיבוצים והערך איחוד הקיבוצים - לכדי ערך אחד שיכלול את ההיסטוריה המתומצתת של התנועות הקיבוציות לדורותיהן בארץ ישראל. יטענו פה אנשים שזה יצור ערך מאוד מסורבל, ושממילא כל תנועה שונה באופייה מכל תנועה אחרת (ושהאיחוד הנוכחי הוא בן-כלאיים לא טבעי), ואמנם זה נכון - אבל אני חושב שהמצב הנוכחי בו הערכים פזורים ככה לא עדיף.

אם לא, לפחות ליצור מערך של הפניות בין הערכים (אולי איזו תבנית).

בכל אופן, יש עוד הרבה מה להגיד על התנועה הקיבוצית ממה שרשום כאן. אודה ואתוודא שידיעותי בנושא מצומצמות, אבל אני מאמין שיש כאן בויקיפדיה לפחות כמה אנשים שיודעים יותר ממני. חבל שהערך עומד מוזנח ככה.


אני ממש נגד איך שהערך כרגע - כלומר מאוחד. עדיף לעשות כמו שצריך - ערך על כל אחת מהתנועות ההיסטוריות וערך קצר על התנועה הקיבוצית שיסביר את הסיבות לאיחוד (טשטוש ההבדלים בגדול), יכיל את הסמל ויהיה כתוב בו מי עומד בראש התנועה. כרגע זה מסורבל נורא. מיתר פלדמן - שיחה 16:05, 6 ביולי 2009 (IDT)תגובה

הערת תחרות[עריכת קוד מקור]

נא לציין תחת כותרת זו ערכים נוספים שנכתבו כדי להכחיל קישורים בערך זה או ערכים חדשים שנכתבו כדי לעבות את הנושא או הרחבות משמעותיות בערכים קיימים. כמו כן, נא לציין ערכים שעברו שכתוב או עריכה כהשלמה לכתיבת ערך זה. גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 23:01, 10 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:01, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 04:23, 25 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה