שיחה:הקורס

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

נכתב בגלל בקשת ערך, תורגם מויקיפדיה האנגלית.
יש כמובן כמה בעיות:
"ומאז מכרו יותר מ 30 מיליון אלבומים בעולם" - למישהו יש ניסוח טוב יותר? בעולם נשמע כאילו אפשר למכור תקליטים בירח, וגלובלית נשמע יותר מדי בומבסטי וזה גם באנגלית (global).
גם backing vocals תרגמתי ל"שירת ליווי" - זה לא נשמע לי כל כך טוב. מישהו מכיר דרך טובה יותר להגיד את זה?
ותירגמתי tin whistle למשרוקית פח - תרגום מילה במילה אבל זה יכול להיות אחרת בעברית, כמו שטמבורין מתרגם לתוף מרים. מישהו יודע אם יש לזה שם בעברית או שפשוט להשאיר משרוקית פח? - לפי התמונות בויקיפדיה האנגלית זה נראה כמו סוג של חליל/חלילית.
גם בפרסים צריך לערוך את זה - תסתכלו בערך בויקיפדיה האנגלית בשביל לראות איך זה היה לפני שתרגמתי. צריך לתרגם את הלינק של U2 למאמר הויקיפדי שלהם - זה קורה לי בפיירפוקס העברי האחרון וזה לא נותן לי לעבור למאמר הויקיפדי שלהם, רק ללינק שהבאתי כחומר לעיון נוסף. גם המאמר הזה לא מושלם - חסרים לו מקורות - למשל הריאיונות עם אנדראה.
תבנית:Main - איך כותבים את זה בויקיפדיה האנגלית כדי שזה לא יכתוב Main Article אלא את המקבילה העברית, או שגם כאן זה עדיין Main Article?
צריך פירוש של IRL ו ESP בדיסקוגרפיה.
וכמובן אחרי התיקונים הברורים האלה צריך לעבור על המאמר שוב ולבדוק שהוא טוב.--Blooder 21:55, 1 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

אני כרגע מעלה את התמונות--Blooder 21:56, 1 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה
גמרתי להעלות את התמונות--Blooder 22:50, 1 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה
לפי ויקיפדיה האנגלית ESP זה ספרד, ו IRL זה אירלנד. תרגמתי במאמר את כל המופעים של ESP ו IRL.--Blooder 23:22, 6 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

הקורס לא מכרו למעלה מ-55 מיליון עותקים!!![עריכת קוד מקור]

המספר נע בין 26-27 ל-33 מיליון . אין שום סיכוי להגיע למספר ההזוי הזה.בויקיפדיה באנגלית עליהם כתוב כמה הם מכרו מכל אלבום. ספרתי והגעתי ל-33 מיליון. בראיונות איתם מדובר על מספרים קצת נמוכים מ-30 מיליון.

השיא שלהם היה סביב שנת 2000 פלוס מינוס. זה טירוף לומר שלהקה אירית כזו, שלא הצליחה באמריקה, ושפעלה זמן קצר יחסית, תגיע למספרים כאלה. מבקש לא לתקן.

שם הערך[עריכת קוד מקור]

למה לא The Corrs? כשראיתי את הערך בשינויים האחרונים לא חשבתי שהכוונה ללהקה (ולא, הקורס (להקה) כשם ערך אינו טוב יותר). דורית 13:04, 3 בינואר 2011 (IST)תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 05:10, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בקורס שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 02:37, 13 בנובמבר 2022 (IST)תגובה