שיחה:הקאה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת 84.229.121.233 בנושא סיבה נוספת להקאה

סיבות להקאה[עריכת קוד מקור]

בין רשימת הסיבות להקאה לא ראיתי שמופיעה הסיבה הטריוויאלית של קלקול קיבה. פספסתי משהו? גדי אלכסנדרוביץ' 11:27, 4 יוני 2006 (IDT)

אני לא מומחה אבל אני מניח שקלקול קיבה נכנס תחת הקטגוריה של גירוי הקיבה על ידי חומרים כימיים. אתה אוכל מזון מקולקל - הגוף מפרש את זה כרעל ופולט את זה. אולי כדאי להוסיף את זה כדוגמא אם זה אכן המקרה. מלך הג'ונגל 12:13, 4 יוני 2006 (IDT)
כדאי לשנות קצת את הטקסט כדי שזה יהיה ברור גם לקורא ההדיוט. למרות שאוכל הוא חומר כימי, אני לא חושב שרובנו מסווגים אותו תחת הקטגוריה הזו. גדי אלכסנדרוביץ' 12:21, 4 יוני 2006 (IDT)

גם לדעתי כדאי לשנות את זה למען הקורא ההדיוט, מעצם כך שמטרת ויקיפדיה היא לפנות לקורא מסוג זה ולא להוות חומר קריאה מקצועי. אך בכל זאת ברצוני להעיר שהביטוי 'חומר כימי' הוא חסר משמעות מכיוון שכימיה אומר בלטינית 'תורת-החומר' אז בתרגום מלטינית הביטוי 'חומר כימי' משמעו 'חומר חומרי'. סער יהלום; 22:22, 8 יולי 2012 (IDT)

איפה נמצא רפלקס ההקאה?[עריכת קוד מקור]

זה די דחוף אז בבקשה תעזרו לי!!! (לעבודה לביצפר)

רפלקס ההקאה נגרם לאחר נגיעה בחלק האחורי של הגרון. עוצמת הרפלקס משתנה מאדם לאדם, כשאנשים מסוימים מתקשים אפילו לעבור טיפולי שיניים או בדיקת גרון עקב כך.

פעם הבאה בבקשה במקום לשים הודעה בדף שיחה שמישהו מבקר בו פעם בכמה שנים או חודשים במקרה הטוב, פשוט תחפש באינטרנט. מידע זה ניתן להשגה בקלות אם תבדוק בגוגל עוד תוצאה אחת או שתיים אחרי ויקיפדיה, דבר שלמען האמת יגזול ממך פחות זמן ולא יציף באופן פונטנציאלי דפי שיחה בוויקיפדיה. תודה. כמו כן, אם בכל זאת בחרת בדרך זו, בבקשה תכתוב את ההודעה בצורה מנומסת ומנוסחת בצורה נאותה, ועם איות נכון (ללא שגיאות סלנג שכדאי לשמור לשיחות פרטיות). (סער יהלום)

סיבה נוספת להקאה[עריכת קוד מקור]

בין רשימת הסיבות להקאה לא ראיתי שמופיעה הסיבה של הקאה עקב מחלה - למשל עקב וירוס הגורם להקאות. פספסתי משהו? --84.229.121.233 20:10, 22 באפריל 2011 (IDT)תגובה