שיחה:הסרת שיער

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת 85.65.35.100 בנושא הסרה לצמיתות באמצעים אחרים

קישור חיצוני[עריכת קוד מקור]

אין לכם שום הגיון בריא לחסימה הזו, אתם טוענים שהקישור: * מאמר על הסרת שיער מתוך האתר אלדמע מוביל לאתר מסחרי. איך ייתכן כי אתם מסירים קישור כזה אבל משאירים כתבה של Y-NET שלא מוסיפה שום ידע לנושא אל רק מפרסמת 6 לינקים ממומנים בנושא ובאנרים פרסומיים. הערכה שלי שהם עושים בסביבות 10000 ש"ח בחודש מהדף הזה, הרבה תודות לעורכי ויקיפדיה חסרי ההגיון. כמה נראה לכם שהמסכנה שבנתה אתר מידע בתחום העיסוק שלה ונותנת שם כל גישה אפשרית למידע אובייקטיבי ושהתחייבה על כך (בפני וופלה, ע"פ דבריו)מרוויחה מהקישור? בקישור שוופלה הכניס אין אפילו באנר פרסומי אחד שלא נדבר על שניים +6 לינקים ממומנים. יותר מכך יש באתר הזה גם שאלות נפוצות, פורום בתחום. טיפים של מומחים וגולשים. אני באמת ובתמים מנסה להבין את ההגיון המעוות שלכם.--מיידלע 10:35, 27 במאי 2007 (IDT)תגובה

חסר מידע כמו מה גורם לשיעור יתר. אוי וי 12:13, 13 אפריל 2006 (UTC)

אתם טוענים שהקישור: * מאמר על הסרת שיער מתוך האתר [1] מוביל לאתר מסחרי.

אפיליידי[עריכת קוד מקור]

עמבה, אין צורך למחוק את האיזכור על אפיליידי. אפיליידי זה כבר מעבר למותג והשתרש כשם של המכשיר גם אם קיבוץ הגושרים לא ייצר אותו - בדומה לפריזר או ג'יפ. בכל זאת לא החזרתי את האתר שלהם כי אין בו הרבה מידע. ונ.ב. - חזרה על פעולת המריטה פעם בחודש זה לא חיסרון - זה דומה לשעוה. --**** צ'כלברה **** 10:20, 29 אפריל 2006 (IDT)

אפיליידי זה מותג. גם המותג 'סילקאפיל' השתרש בשם של מכשיר. אז מה? אז את המותגים האלה נזכיר? זה כמו לרשום פלאפון במקום מכשיר סלולרי או טלפון סלולארי. אנחנו הרי מדברים על ויקיפדיה, לא על איזה מאמר קיקיוני בוואלה :-)
אגב, מה שבדרך כלל אנחנו קוראים לו "ג'יפ", יותר נכון לכנות כרכב שטח או סתם-רכב-יקר-נורא-שישראלים-קונים-בשביל-הפוזה-ולא-בשבילך-ללכלך-ובדרך-כלל-מלבד-צורתו-החיצונית-הוא-לא-באמת-מותאם-לשטח. אם בויקיפדיה יש מקום שבו כתוב ג'יפ בהקשר של רכב שטח ולא בהקשר של jeep, זו טעות.
פריזר זה מקפיא, לא ידוע לי שזה מותג.
ו... לא נהוג לשים הדגשות בתוך הערך אם אין להן משמעות בתוך הטקסט אבל ניחא. -*- עמבה -*- 12:02, 29 אפריל 2006 (IDT)

הסרה לצמיתות באמצעים אחרים[עריכת קוד מקור]

האם יש אפשרות למניעת גדילת השיער ע"י חומרים שמונעים לצמיתות גדילת השיער, כמו למשל שהנאצים ימ"ש השתמשו על יהודים בתקופת השואה. תודה 85.65.35.100 09:09, 26 באוקטובר 2011 (IST)תגובה