שיחה:המרכז המשולב לרפואה גריאטרית שהם

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת Mr.Shoval בנושא יישוב נפרד

יישוב נפרד[עריכת קוד מקור]

איפה יש אימות של הנשוא של יישוב נפרד מפרס חנה? זה נשמע לי הזוי. קפלן - שיחה 11:24, 4 בפברואר 2010 (IST)תגובה

היי משתמש:בורה בורה, משתמש:Liorkaplan
מסתבר ששאלת היישוב הנפרד נשאלה כבר בעבר ב-2010.
ההפניה שלך לBOT חסרת שחר, BOT אינו אסמכתא. תפנה אותי למסמך ממשלתי כגון
ועדת השמות הממשלתית או המרכז למיפוי ישראל
.
בלי הפניה רשמית אין יישוב כזה. מציע שתחזיר את ההערה 'חסר מקור' או תתקן את התוכן של הערך.
Mr.Shoval - שיחה 17:30, 13 בנובמבר 2016 (IST)תגובה
אתה באמת לא יודע איך הבוט הזה עובד? הוא שואב את הנתונים מקובץ הלמ"ס ואם תטרח להכנס לקובץ בתבנית:בוט יישובים/0926#מקורות ותחפש את היישוב "0926" תמצא כל מה שאתה רוצה. הוא נקרא בקובץ "נווה אבות". בורה בורה - שיחה 17:44, 13 בנובמבר 2016 (IST)תגובה

אין יישוב בשם המרכז המשולב.
יש יישוב בשם נווה אבות ובו שוכן המרכז.
לא כך כתוב בדף הערך. Mr.Shoval - שיחה 23:51, 13 בנובמבר 2016 (IST)תגובה

הפעילות האחרת //אמיר שקד[עריכת קוד מקור]

מ-2000 התחלתי לנגן במרכז הזה ואני רואה רק דבר אחד אצל כולם: מוזיקה הם אוהבים כולם גם כאשר הם באמצע עבודתם. הקשישים נהנים מאוד מנגינתי כאשר אני נותן לכל אחד כמעט את אהבת חייו במוזיקה שהוא או היא אוהב/ת. אמי לוזון איריס עבדה במרכז הזה בשנות ה-60 וממנו יש לה רק זכרונות טובים. אני ממליץ לא להוריד כלל את הפעילות התרבותית כי זה רק מוסיף להם יותר ויותר. יתכן שהמוזיקה אולי תפתור את מחלת האלצהיימר . ואם אני אמשיך להמשיך לדבר על עצמי רק להגיד לכם שכל המחלקות במרכז הזה אוהבים אותי ורוצים אותי כולם וזה לתשומת לבם של מנהלי המרכז הגריאטרי. ב-2006, בעת שניגנתי בחגיגות חג החנוכה, מישהו צילם את החגיגה וזה פורסם בעיתון של המרכז הגריאטרי. מראים גם אותי ואת האחרים שעשו שמח . כל זה רק בשביל לעודד את הקשישים שנמצאים גם ככה במצב של כאב לב.

עוד משהו//אמיר שקד[עריכת קוד מקור]

חוץ ממני יש עוד שמנגנים במרכז זה: חנניה, ישראל ברמן ולובה. את ישראל וחנניה אני מכיר רק שלציין שחנניה מנגן במרכז זה כבר יותר מ-40 שנה וזה צריך להיות תעודת כבוד למרכז עצמו. צריך לעשות משהו גדול במקום בכדי להצעיד אותו קדימה ולא רק חגיגות בתוך המחלקות אלא משהו שיביא את כולם למקום אחד ושישמחו. לי מאוד עושה לי טוב כאשר אני מנגן להם והחיוך על פניהם כשהם שומעים את המוזיקה עושה בלב יותר טוב. יש כאלה שיגידו שזה הכל בשביל הכסף והפרנסה; זה לא נכון: החיוך על פניו של האדם מביא את השמחה שמביאה את הפרנסה. באחת הפעמים כשניגנתי באחת המחלקות הגיע מישהו לבקר קשיש במקום ואמר שהוא מהרדיו . הבן אדם רק נהנה ממה שאני עושה .