שיחה:המנהל האזרחי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 ימים מאת 2A01:6500:A039:3642:5764:C7A0:BB01:4D0E בנושא החליפו ראש

אני פרסמתי את הערך הנ"ל אף על פי שערך זה לא נקלט תחת שם המשתמש שלי.

אני קיבלתי מהאחראית על האתר מקבוצת מחסום ווטש אישור על כך שהחומרים המפורסמים באתר אינם בעלי זכויות יוצרים. אני מוסיף את התגובה שקיבלתי כלשונה תוך השמטת השם המלא של הכותבת. אם אדם רלוונטי ירצה לקבל את שמה אנה שיפנה אלי. (Eviv 15:32, 25 יוני 2006 (IDT))

שלום אביב, האתר שלנו אינו מוגן בזכויות יוצרים ואתה חופשי להשתמש באינפורמציה מופיעה בו ולהפיץ אותה בכל מקום.
בברכה,
ח. - מתאמת מחסוםווטש

הועבר מבקשות ממפעילים. ‏– rotemlissשיחה 12:42, 27 יוני 2006 (IDT)

הערך כתוב בצורה גרועה, הוא לא נכון ברובו והוא קצרמר, השילוב של כל הנ"ל מספיק בשביל למחוק אותו. טרול רפאים 23:14, 25 יוני 2006 (IDT)

א. לא נכון ברובו? כתוב בדף שיחה שמקורו מהאתר שלהם... ב. אולי הגיע הזמן לסיים את המחאה ולהתמנות שוב למפעיל מערכת... Yonidebest Ω Talk 21:15, 26 יוני 2006 (IDT)
הערך נכתב מחדש למעשה מאז הדרישה למחיקה, כך שמרבית הסיבות הנ"ל פחות רציניות. אף על פי כן, הוא עדיין צריך שכתוב (אני לא מכניס אותו כי הוא עדיין בעריכה). בעיקר ניכרת (גם בגרסה הנוכחית) ההתעלמות הטוטאלית מהרשות הפלסטינית בחלק הראשון. טרול רפאים 18:04, 29 יוני 2006 (IDT)
הרשות הפלסטינית לא כל כך רלוונטית מפני שהייתה תקופה מאוד קצרה בה במקביל למת"קים הישראלים פעלו מת"קים פלסטינים, ולכן לא ברור לי מה כל כך משמעותי בזה שלא מספיק להיכלל בחלק ההיסטורי.(Eviv 13:10, 4 יולי 2006 (IDT))
זה לא הכל, הסיבה העיקרית בשלה יש להזכיר את הרשות הפלסטינית היא העובדה כי היא קיבלה את מירב הסמכויות של המינהל האזרחי בשנים 1994-2000 ולקחה גם את רוב אלו שלא ניתנו לה עפ"י הסכמי אוסלו. זה עניין חשוב. טרול רפאים 18:16, 5 יולי 2006 (IDT)

אין סתירה בין הצו שעל-פיו הוקם המינהל האזרחי לבין העובדה שהוא פועל מטעם ממשלת ישראל ולא מטעם תושבי השטחים. על-פי הצו המינהל אמור לפעול לרווחת התושבים, אבל לא מטעמם. הצו לא התכוון לבטל את המשטר הצבאי שמתבסס על אמנת ז'נבה הרביעית (לפחות ברמת העיקרון). ‏DrorK‏ • ‏שיחה‏ 21:02, 3 יולי 2006 (IDT)

בידיוק מה שאני אומר. ניתן לראות גם דיון בנושא כאן: #גוף עזרה לפלסטינים או גוף צבאי ישראלי?. בברכה, לב - שיחה 22:15, 3 יולי 2006 (IDT)
הצורה הקודמת של הערך היא לא שיקרית, אבל היא פחות נכונה. גם משרד הפנים הישראלי פועל למען רווחת התושבים והאזרחים (הישראלים). אני לא מקבל את זה שזה לא אובייקטיבי, המינהל האזרחי זה לא גוף פלסטיני שבראשו עומד נבחר עם פלסטיני. מדובר בגוף ישראלי צבאי שבראשו עומד קצין שממלא פקודות של הצבא וממשלת ישראל. וכן יכול להיות שאני תמים אבל אני עדיין חושב שממשלת ישראל פועלת לפי האינטרסים והרצונות שלה.(Eviv 13:10, 4 יולי 2006 (IDT))

גוף עזרה לפלסטינים או גוף צבאי ישראלי?[עריכת קוד מקור]

לב, אם יש תבנית בעבודה אתה לא יכול לתקן את הערך בגלל שיש שם POV לטענתך. בברכה, אסף 20:56, 3 יולי 2006 (IDT).

אוקיי, אני אסמן אצלי את הערך ואוריד את המשפט ברגע שיורידו ממנו את התבנית. תודה רבה על ההערה. בברכה, לב - שיחה 20:58, 3 יולי 2006 (IDT)
ללא קשר, לא הבנתי מה POV במשפט שנכתב? מצויין כי בניגוד להוראות הכתובות, למעשה הארגון פועל לא ע"פ דעת האוכלוסיה, אלא על פי דעת ממשלת ישראל. אם זאת עובדה, זה צריך להשאר שם. אסף 21:01, 3 יולי 2006 (IDT).
זאת לא עובדה, זאת הערכה סובייקטיבית שלו. לפי מה שכתוב עכשיו בערך: "הגדרת תפקידו בצו: "לנהל את העניינים האזרחיים באזור לרווחתה ולטובתה של האוכלוסייה". אולם בניגוד לצו הרישמי, המינהל האזרחי לא פועל מטעם ובשם האוכלוסייה הפלסטינית בשטחים, אלא פועל בשם ממשלת ישראל ועל פי האינטרסים והרצונות שלה. " נראה כאילו הארגון פועל כנגד רווחתה וטובתה של האוכלוסיה. בשום מקום בצו לא כתוב שעל הארגון לפעול מטעם ובשם האוכלוסיה הערבית שבשטחים, והצגת הדברים כאילו הארגון פוגע במה שכתוב בצו זה POV ברור. בברכה, לב - שיחה 21:05, 3 יולי 2006 (IDT)
אם טענותיך נכונות, זה לא POV, אלא סתם מידע שגוי או ספקולטיבי. בכל מקרה, כאשר יגיע הזמן נדון בזה. בברכה, אסף 21:07, 3 יולי 2006 (IDT).
טענותי נכונות כי זה בידיוק מה שנתב בערך. מן הסתם הארגון פועל לפי האינטרסים של מממשלת ישראל, זה הרי ארגון של הממשלה. וזה מצוין בשורה הראשונה של הערך. כל שאר המידע שהוסף הוא מידע מגמתי. בברכה, לב - שיחה 21:10, 3 יולי 2006 (IDT)

שלום,

  1. משפט אובייקטיבי לפי שיפוטך הוא: "הארגון פועל לפי האינטרסים של מממשלת ישראל, זה הרי ארגון של הממשלה."
  2. משפט לא אובייקטיבי הוא: "אולם בניגוד לצו הרישמי, המינהל האזרחי לא פועל מטעם ובשם האוכלוסייה הפלסטינית בשטחים, אלא פועל בשם ממשלת ישראל ועל פי האינטרסים והרצונות שלה."
  3. התוכל להסביר לי?

בגלל שאירגון זה מחוייב למדינת ישראל ורצונותיה לפני שהוא בכלל חושב על רווחת התושבים הפלסטינים בשטחים, נראה לי רלוונטי להאיר את הצו הצבאי או הממשלתי בהקשרו ולא לבלבל. השימוש במילה 'בניגוד' לא באה לומר שהגוף הוא עבריני שעובר על צו הפעילות שלו, אלא בא לומר שיש להאיר נקודות נוספות במינהל שגורמות לו לא להיות "משרד הפנים הפלסטיני".(Eviv 13:23, 4 יולי 2006 (IDT))

שלום אביב. תקרא שוב את המשפט שלי ואת המשפט שאתה רשמת, ותראה איזה מהם נשמע יותר אובייקטיבי. נתחיל מזה: "המינהל האזרחי לא פועל מטעם ובשם האוכלוסייה הפלסטינית בשטחים". כל המשפט הזה לא נכון. מי שקורא את שני המשפטים הראשונים של הערך, מבין לבד שהמנהל האזרחי פועל מטעם ובשם ממשלת ישראל. אין טעם להכניס את המשפט הזה, כי לבד הוא יוצר אוברקיל, וביחד עם המשפט המקדים: "אולם בניגוד לצו הרישמי", הוא פשוט משקר את הציבור כי שום דבר כזה לא נכתב בצו הרשמי. וגם המשפט הזה: "אלא פועל בשם ממשלת ישראל ועל פי האינטרסים והרצונות שלה" אין בו צורך מכיוון שכל זה מתואר כבר בשתי השורות הראשונות של הערך. אם אתה רוצה לומר שהגוף פועל בניגוד למה שמדינת ישראל קבעה בצו הרשמי לפעולתו, אז תוסיף את המידע הזה ישירות (אבל רק עם הוכחות כתובות!) וניתן גם להוסיף מידע על כך שהמתיישבים היהודים ביהודה ושומרון בטוחים שזה גוף פרו ערבי ופועל למען הערבים וכנגד היהודים. דוגמא לכך אתה יכול לראות כאן. בברכה, לב - שיחה 16:50, 4 יולי 2006 (IDT)
המינהל האזרחי נמצא במאין קונפליקט בין מחויבותו לחוסיו (הפלסטינים) לבין מחוייבותם לשולחיו (מ.ישראל). ובגלל שהצו מבטא צד אחד בקונפליקט הזה ראיתי לנכון לאזן אותו. האם הנוסח הבא מקובל עליך?
"הגדרת תפקידו בצו: "לנהל את העניינים האזרחיים באזור לרווחתה ולטובתה של האוכלוסייה". אולם למרות הצו מעצם ההוויה שבתוכה פועל המינהל האזרחי, מחוייבותו נתונה בראש ובראשונה ובאופן טיבעי לשולחיו ולא לחוסיו." (Eviv 10:48, 5 יולי 2006 (IDT))
זה כבר יותר טוב, אולם אני עדיין לא מבין למה צריך להסביר את זה. תן לקורא להחליט לבד האם המנהל האזרחי פועל טוב או לא. עלינו להראות לו עובדות. ולכן, הרבה יותר טוב יהיה אם תוסיף דוגמאות למקרים ולדרכי הפעולה של המנהל האזרחי, מאשר לאפיין אותם באופן גלובאלי - דבר שיכול ליצור בעיה בעתיד. לב - שיחה 13:56, 5 יולי 2006 (IDT)
לא מדובר בעמדה, הדבר לא אומר אם זה רע או טוב הוא אומר שהמינהל הוא לא אירגון שכל מטרתו לדאוג לפלסטינים אלא גוף של מדינת ישראל וצה"ל שקודם כל מבצע את האינטרס והרצונות של המדינה והממשלה. טוב או רע זה סובייקטיבי וכל אדם בקשת הפוליטית יוכל להביע אותה לגבי התיאור. הימין יגיד שזה רע כי אין מה להתחשב אפילו במעט באוכלוסייה וזה ימנע מהפלסטינים להתייאש ולעזוב את הגדה המערבית, השמאל יגיד שזה רע כי אין מקום שממשלה תחליט על אנשים שלא בחרו אותה, מתנחלים יגידו שזה רע כי הדאגה לאדמות הפלסטינים מפחיתה את אפשרויות ההתרחבות שלהם ועוד ועוד. בנוסף, הניסוח החדש אינו נותן הרגשה כאילו הוא פועל בניגוד לצו ולכן אני חושב שיש לעדכן את הנוסח. (Eviv 16:13, 5 יולי 2006 (IDT))
הוספת את הצו. יפה. עכשיו אתה יכול לכתוב כך. "הגדרת תפקידו בצו: "לנהל את העניינים האזרחיים באזור לרווחתה ולטובתה של האוכלוסייה". אולם יש הטוענים שלמרות הצו, מעצם ההוויה שבתוכה פועל המינהל האזרחי, מחוייבותו נתונה בראש ובראשונה לשולחיו ולא לחוסיו."(וכאן אתה מוסיף מקור או שניים שתומכים בטוענים האלה) "יש הטוענים" זה הסתייגות חשובה והופכת את המשפט לניטרלי. אם תראה את הכתבה שהוספתי לערך, אתה רואה שיש מקרים שהמנהל פועל בבירור לטובתם של הערבים בגדה, ולכן חייבים לסייג את המשפט העליון. בברכה, לב - שיחה 16:22, 5 יולי 2006 (IDT)
תחליטו מה שתחליטו, אבל בבקשה בלי "יש הטוענים" המאוס. emanשיחה 16:48, 5 יולי 2006 (IDT)
עמנואל, חייבים יש הטוענים. בלי זה הערך מוטה לאחד הצדדים. מצידי אפשר לוותר בכלל על הפסקה כי היא לא מוסיפה כלום, אבל אם אביב מתעקש להוסיף אותה, היא חייבת להיות מסוייגת. בברכה, לב - שיחה 16:58, 5 יולי 2006 (IDT)
אבל גם אתה הסכמת איתי עם הטענה ואמרת "מן הסתם הארגון פועל לפי האינטרסים של מממשלת ישראל, זה הרי ארגון של הממשלה." אם הייתי כותב משפט בנוסח "יש הטוענים שפעילותו של המינהל שלילית מכיוון שהוא מונע מהפלסטינים להתייאש מחייהם ולעזוב לחו"ל" אז מילא. בסה"כ הכל יש כאן הדגשת המרחב בו פועל המינהל, מרחב שכולנו מסכימים על קיומו העובדתי. לסיכום אם כולנו מסכימים לעובדת קיומו של מרחב הפעולה בו פועל המינהל וכולנו מסכימים שמרחב זה משפיע על תיפקודו בנושאי רווחת הפלסטינים, אני לא רואה שום סיבה להוסיף "יש הטוענים".
אם תרצה נוכל לחלק ביננו את הפרקון בנושא הדעות השונות כלפי המינהל האזרחי.(Eviv 17:18, 5 יולי 2006 (IDT))
אני אולי מסכים עם העמדה שלך, אבל זה ממש לא משנה. אם אנחנו רוצים שזה יהיה אוביקטיבי חייבים לסייג את זה. זה שהארגון פועל מטעם הממשלה זה מובן, זה גם מה שכתוב בשורה הראשונה בערך. מה שלא מוסכם על כולם זה העובדה שהוא לא פועל לרווחת הערבים בגדה, אלה רק למען ממשלת ישראל. בברכה, לב - שיחה 17:39, 5 יולי 2006 (IDT)
אבל את זה גם אני לא טענתי, שים לב כל מה שטענתי זה שאת הצו המסויים שמוזכר כאן ממלא גוף ממשלתי צבאי שמציית לממשלה או צבא שלא בראש סדר העדיפות שלו/ה הנושא האזרחי-פלסטיני.(Eviv 03:52, 6 יולי 2006 (IDT))
ובנוסף אני רוצה להוסיף למה שכתבתי אתמול שהניסוח הזה שמדגיש את עובדת הבעייתיות שהמינהל עומד בה, שמצד אחד תפקידו המוגדר זה לדאוג לרווחת הפלסטינים ומצד שני תפקידו לציית לממשלה ולצבא שלא תמיד הנושא בראש סדר העדיפויות שלהם. עובדה זו מהווה את הבסיס לביקורת על המינהל גם מהימין וגם מהשמאל. ולכן המשפט נראה לי אפילו יותר רלוונטי אם ברצוננו להכניס כותרת משנה על הביקורות השונות שמופנות כלפי המנהל.(Eviv 20:59, 6 יולי 2006 (IDT))

מקורות נוספים[עריכת קוד מקור]

אני חייב לציין שהתחיל לעייף אותי כל העניין הזה. מדובר בדוחו"ת של ארגוני זכויות אדם. מדובר על דו"חות כתובים שמופצים בצורה פיזית. לא מדובר בקישורים חיצוניים. מקורות נוספים מדבר על חומרים כתובים באותו נושא שהקורא יכול לעיין בהם ולקבל מידע נוסף. קישורים לעומת זאת מתייחסים לאתרים נוספים שעוסקים בנושא. אם הייתי מוסיף 2 דו"חות בעלי שם זהה אבל לא היה להם קישור למקום בו הם מופצים באינטרנט אז שנינו יודעים שהיית משאיר את זה תחת ההגדרה, זה שמחברי הדו"חות מאפשרים לגולשים לקרא את דו"חותיהם באינטרנט לא צריך להוריד מחשיבותם. (Eviv 04:16, 6 יולי 2006 (IDT))

החזרתי את זה בחזרה למקום הנכון. לקריאה נוספת משמש בוויקי לספרים ומאמרים מודפסים, ואילו קישורים חיצוניים משמש לדברים שיש באינטרנט ושייכים לנושא. לב - שיחה 23:43, 6 יולי 2006 (IDT)
דמיין מקרה תיאורטי, אדם כלשהו כתב את הספר הארי פוטר- ניתוח הדמות בראי הספר הארי פוטר ומסדר עוף החול, והוא החליט בצעד נדיר לתת אפשרות נוספת פרט לקניית הספר בחנויות והיא לקרא את הספר באינטרנט באתר מיוחד שהקים לשם כך. חודש אחרי, אדם כלשהו בא לויקיפדיה ופירסם את הערך הארי פוטר והפנה תחת מקורות נוספים לספר שלו, כמובן שהוא רשם את כל הפרטים כגון הוצאה ושנה ומחבר וכו' אולם הוא גם הוסיף את הקישור לאתר בו הספר מתפרסם חינם לקוראים.
האם אתה מאמין שהוא עשה מעשה שגוי?
אני שב ומדגיש הדבר נופל תחת הגדרת "ספרים ומאמרים מודפסים" אולם בנוסף לעובדה שהחומר הוא מודפס האירגונים הכותבים החליטו לתת אפשרות נוספת לציבור הרחב לקרא את הספרון המודפס גם דרך אתר האינטרנט שלהם.(Eviv 00:44, 7 יולי 2006 (IDT))
זה לא משנה. כל עוד זה נמצא באינטרנט זה יהיה בקישורים חיצוניים. זה אך ורק בגלל סדר, ולא יותר מזה. בברכה, לב - שיחה 01:17, 7 יולי 2006 (IDT)

התנחלות[עריכת קוד מקור]

מישהו החליט להחליף את המילה "התנחלות" במילה "יישוב". זה לא עניין גדול כל-כך, כי די ברור בערך איפה היישובים נמצאים, אבל לעצם העניין, כך הגדרנו בערך התנחלויות:

"התנחלויות הוא כינוי נפוץ ליישובים שהוקמו על-ידי ישראלים מעבר לקו הירוק, כלומר באזורים שנתפסו על ידי ישראל במלחמת ששת הימים."

מדוע אם כן לא לקרוא לילד בשמו? ‏DrorK‏ • ‏שיחה22:26, 31 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

היו שתי הצבעות בפרלמנט ובהן הוחלט להשתמש בכינוי "התנחלות", כך שאין צורך לפתוח דיון על כך. בכל אופן, השינוי שוחזר. ‏– rotemlissשיחה 19:32, 2 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

ראשי המנהל האזרחי[עריכת קוד מקור]

כתוב בערך:

ראש המנהל האזרחי הוא תא"ל יואב (פולי) מרדכי. ראש המנהל האזרחי כפוף למתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף יוסף משלב. דובר המנהל האזרחי הוא סרן צידקי ממן.

ידוע למתי המידע הזה נכון (לאיזו שנה)? ומתי/איך ראשי המנהל האזרחי מתחלפים? ‏Xslf16:58, 17 באפריל 2007 (IDT)תגובה

NPOV[עריכת קוד מקור]

אני רק רוצה לשאול האם ברור לכולם שהערך מוטה בצורה די רצינית שמאלה. שאלה זו היא לבירור בלבד, ולא לויכוח, מאותה הסיבה שאני לא מסמן את הערך בתווית המתאימה: מכיוון שהויכוחים האלו נוים לא להגמר. בברכה, וולנד 13:10, 17 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

אם תסביר למה לדעתך הערך מוטה, יהיה קל יותר להתקדם. אולי הדיונים לא ייגמרו, אבל אין חובה שתשתתף בהם אם אינך רוצה לעשות זאת. ‏– rotemlissשיחה 04:20, 18 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
הניסוחים, בפרט בפתיח של הערך, היו קצת מוטים. תיקנתי אותם. קודם כול, מן הראוי לתת ציטוט מלא מן הצו בגוף הערך (במקום בהערת השוליים), מה גם שהוא לא ארוך במיוחד. שנית, היה צורך לעדן קצת את הניסוח בעניין העדפת האינטרסים של ישראל. צריך להיות ברור שהמנהל האזרחי הוא גוף ממשלתי ישראלי, שעובדיו ישראלים ואין לפלסטינים המקומיים חלק בו או בהחלטותיו, ולפיכך הוא מעדיף אינטרסים ישראלים על פני אלה של התושבים המקומיים. לא מדובר בגוף אוטונומי. חשוב להדגיש שהקמת המנהל האזרחי לא גרעה כהוא-זה מסמכות הממשל הצבאי. הסמכות העליונה היא עדיין בידיו, וכך אמור להיות לפי האמנות הבינלאומיות. אני לא בטוח שאפשר לומר שצה"ל הוא הריבון בשטחים. נכון יותר לומר שהשטחים נתונים למרותו, אבל בערך הזה אפשר בכלל לוותר על הביטויים האלה. אי אפשר לכתוב "היתרים" בלי לפרט באילו היתרים מדובר. אני מקווה שפירשתי נכון את כוונת הכותב המקורי. ‏DrorK‏ • ‏שיחה11:34, 18 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

שלום, אני הוספתי את ירוק עכשיו[עריכת קוד מקור]

שלום, מדובר בעמותה רשומה [ער] ללא כוונות רווח שעוסקת בנושאי איכות הסביבה באיוש וזה נראה לי מאוד שייך באתר של המינהל האזרחי ביוש כולנו רוצים לשמור על סביבה נקיה יותר , מגוון המינים , מי התהום ועוד... אשמח להבין למה הקישור הורד, תודה ישעי.

למען הפרטיות הסרתי את כתובת הדואל, כמו כן, אין קשר רב בין המינהל האזרחי לבין עמותה שחרטה על דגלה את איכות הסביבה על אף שהמקום ששניהם עוסקים בו הוא יו"ש. בברכה מתניה שיחה 15:37, 4 בינואר 2010 (IST)תגובה

הוספת קישור של עמותת "ירוק עכשיו" לערך המינהל האזרחי בויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

טקסט צבוע

שלום מתניה,

עמותת "ירוק עכשיו" פועלת באיו"ש, מול נציגי המינהל האזרחי, כגון ראש המינהל האזרחי, קמ"ט איכות סביבה, קמ"ט חשמל וגורמים נוספים. על כן, איננו רואים סיבה ראויה למנוע הוספת קישור לאתר העמותה מתוך ערך המינהל האזרחי שבויקיפדיה. זאת, במיוחד לאור העובדה כי קיימים קישורים לאתרים ומסמכים שהינם פולטיים גרידא, מתוך ערך זה, ואיננו מבינים מדוע לא ניתן לצרף את אתר העמותה כקישור חיצוני. כמו כן, במידה ולא ניתן לצרף קישור לאתר, אך ניתן לצרף קבצים (כגון דו"ח מקיף שפירסמה העמותה בעת האחרונה בעניין מפגעי סביבה ביו"ש), נשמח לדעת.

תודה רבה,

הילה כהן, עו"ד

ב"כ "ירוק עכשיו". 

הסיבה פשוטה, הערך מדבר על המנהל האזרחי לא על עמותת ירוק עכשיו. אם יהיה ערך על העמותה או לחילופין על פעילותו הסביבתית של המנהל האזרחי אז יהיה מקום לקישור. קבצים אפשר להעלות לאתרי שיתוף קבצים. זו אנציקלופדיה, לא אתר שיתוף קבצים ולא פלטפורמת פרסום. מתניה שיחה 15:20, 11 בינואר 2010 (IST)תגובה

המילה האחרונה בקטע על הביקורת הפוליטית על המנה"א צריכה להיות "שטח C" ולא "שטח A". המנה"א אינו אחראי על תכנון ובנייה בשטחי A ו-B אלא בשטחי C בלבד (קיימים כמובן גופי ימין שעשויים לבקר עובדה זו ולבכר מצב בו למנה"א הייתה שליטה אזרחית גם בשטחי A :))


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 03:55, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 20:26, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה

הקמת המנהל האזרחי[עריכת קוד מקור]

מקורות רבים, החל מעיתוני התקופה וספרים שנכתבו על התקופה מצביעים על כך שגוף בשם המנהל האזרחי פעם ביש"ע עוד מסוף שנות ה-60. יש לפרט כיצד זה מסתדר עם הרשום בערך ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 17:53, 21 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 3[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 20:51, 30 בדצמבר 2013 (IST)תגובה

מת"ק עזה[עריכת קוד מקור]

Damzow, על הטוב, hagay1000,biegel, Darsheni, Lorla wildor, SocialTechWorker, Elai1948בעלי הידע בצה"ל ראשי מת"ק עזה לא כפופים לראש מנהל האזרחי אלא ישירות למתאם פעולות הממשלה בשטחים. ידוע לכם האם בעבר הם היו כפופים למנהל האזרחי? בר 👻 שיחה 22:37, 18 ביולי 2017 (IDT)תגובה

טעות[עריכת קוד מקור]

פרדי זך שימש כראש המנהל האזרחי באיו"ש בשנים 1984-1985 ולא כממלא מקום כפי שנרשם בערך 80.179.8.11 15:34, 18 באפריל 2020 (IDT)תגובה

80.179.8.11 מה המקור שלך? בר 👻 שיחה 17:35, 18 באפריל 2020 (IDT)תגובה

סעיף הביקורת[עריכת קוד מקור]

אני מעתיק לכאן פסקה נטולת מקורות שהוסיף אנונימי:

"המנהל האזרחי ידוע כגוף שמרבית המנהלים הבכירים שבו אינם מקצועיים בתחומם, ואין להם שום השכלה רלוונטית בתחום העיסוק שלהם. לדוגמה, ניתן לציין את קמ"ט איכות הסביבה, קמ"ט מים וקמ"ט תחבורה, שלחלקם אפילו אין תואר אקדמי. במשך שנים וגם היום, מרבית המינויים לתפקידים מקצועיים נעשים משיקולים זרים של פוליטיקה פנימית, עם השפעה חזקה של יו"ר הוועד, שגם מתפקד כקמ"ט איכות הסביבה. מינויים שנעשו בשנים האחרונות לקמ"ט מים, סגן מנהלת לשכת התכנון, סגן קמ"ט אפוטרופוס, מתאם בריאות, וקמ"ט רווחה נעשו משיקולים זרים גרידא ולא משיקולים מקצועיים. כך שהיום את התפקידים הללו מאיישים אנשים שאין להם כל זיקה מקצועית לתחום העיסוק שלהם בפועל. התנהלות זאת גורמת לאנשי מקצוע בעלי השכלה גבוה בתחום העיסוק שלהם, שקידומם בארגון נפגע לטובת מקורבים כאלה ואחרים, לעזוב את הגוף, ולקחת איתם זיכרון וידע ארגוני רב, שנצבר במשך המון שנים, וכתוצאה מכך הדבר משפיעה לחומרה על תפקוד המנהל האזרחי המשרת מאות אלפים של אזרחים ישראלים ופלסטינים."

זה נראה כמו משהו שכתב עובד ממורמר. פסקה כל כך שיפוטית לא נראה לי נכון להשאיר בערך אפילו עם תבנית מקור. אם יש מקור רציני לחלק מהמידע/טענות, יהיה ניתן להחזירן ובניסוח מתאים. בברכה, גנדלף - 00:04, 05/01/21

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מרץ 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במנהל האזרחי שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 01:17, 19 במרץ 2024 (IST)תגובה

החליפו ראש[עריכת קוד מקור]

לא עדכנו על החלפת ראש המנהל האזרחי ‫2A01:6500:A039:3642:5764:C7A0:BB01:4D0E09:51, 18 באפריל 2024 (IDT)תגובה