שיחה:הישגים מיוחדים בכדורסל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

זו עוד רשימה, יש טעם בערך הזה? דורית 13:14, 2 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

לדעתי כן, כי כל המושגים הופיעו כל אחד בתור ערך יחיד. --אבי קדמי 13:36, 2 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

שם הערך[עריכת קוד מקור]

אני חושב ששם הערך לא משקף את תוכנו (על פי בדיקה שערכתי הערכים בוויקי האנגלית). אני רק מסייג כמובן שוויקי האנגלית איננה תמיד בסיס נכון לקביעה כזו... אולי עדיף שם כמו הישגים אישיים ב-NBA?

אני מתבסס על הערך: en:Basketball statistics. דיבורימוס Decster's Lab ξ (מ) 03:00, 3 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

לא יודע...

נראה לי שיש הבדל בין הישגים רגילים כמו אליפויות, מלך הסלים וכוליי. לבין הישגים כמו טריפל-דאבל, שזה במיוחד עניין של סטטיסטיקה, שד"א האמריקאים חולים על כל הנושא הזה.

--אבי קדמי 03:26, 3 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

אבל אליפות זה לא הישג אישי אלא קבוצתי... ההישגים הסטטיסטיים עליהם אתה מדבר קצת שונים מזה... כשהם מדברים על סטטיסטיקה הם מדברים על חישובים הרבה יותר רציניים, בדוק את הערך en:Basketball statistics. וחוץ מזה גם מלך סלים זו סטטיסטיקה, באותה מידה שטריפל דאבל היא סטטיסטיקה. דיבורימוס Decster's Lab ξ (מ) 22:04, 3 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

תראה...

אין לי בעייה לשנות את השם, אבל אני גרוע באנגלית אז אין טעם שאני אסתכל בלינק של האנגלית, אם יש לך אפשרות תשאל מישהו שטוב באנגלית לגבי תרגום יותר טוב.

--אבי קדמי 22:47, 3 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

שכתבתי את הערך לצורה אנציקלופדית לעניות דעתי. הבינויקי קישר רק לטריפל-דאבל או אחד מאלו (אבל רק אחד מהם) ולכן הסרתי אותו. כמו-כן, שם הערך רמז רק על ה-NBA, אולם תוכן הערך כלל גם שחקנים מאירופה ומישראל. מסיבה זו שיניתי את שמו לשמו הנוכחי, משום שהוא הולם יותר את תוכנו. בברכה, ירוןשיחה 01:45, 12 בפברואר 2007 (IST)תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 19:54, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בהישגים מיוחדים בכדורסל שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 23:39, 4 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה