שיחה:היסטוריה של הממלכה המאוחדת

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
היסטוריה ערך זה הוא במסגרת תחום העניין של מיזם "היסטוריה של מדינות" בוויקיפדיה העברית. מטרת המיזם היא לדאוג לכך שכל ערכי ה"היסטוריה של" יגיעו לרמה טובה, ויתוחזקו בהתאם.
לפי הערכת המשתמש אליזבט, שהציב תבנית זו:
רמת האיכות של הערך "התחלתי"
חשיבותו של הערך "חשוב ביותר"

הערות נוספות ניתן למצוא בטבלה בדף המרכזי של הפרויקט. אנא עזרו לנו להביא את הערך לרמת איכות טובה.

ממליץ לשנות את השם, אף אחד בארץ לא משתמש במונח "הממלכה המאוחדת" (תרגום ישיר ל United Kingdom או UK) לתיאור בריטניה או הממלכה/האימפריה הבריטית. MathKnight 21:53, 13 מרץ 2005 (UTC)

זה השם הנכון. יש הפניה מבריטניה להממלכה המאוחדת. טרול רפאים 21:55, 13 מרץ 2005 (UTC)

כמה הערות[עריכת קוד מקור]

גם לאחר ההרחבה המשמעותית שעשיתי לערך נותר הדירוג שלו על התחלתי.

בתור מי שלמד את הנושא וקרא ערכים רבים עליו אני פשוט חייב לחלוק. הממלכה המאוחדת כפי שאנחנו מכירים אותה איננה אנגליה, סקוטלנד, ויילס או צפון אירלנד של העבר. היא ישות מדינית שנוצרה רק לאחר איחוד הפרלמנטים הידוע. להרחיב בה מעבר למידע הבסיסי שהבאתי על התקופה שלפני האיחוד זה בערך כמו להרחיב על ההיסטוריה של האינדיאנים בכל יבשת אמריקה בערכי ההיסטוריה הרלוונטיים.

אני אכן מסכים שחסרים ערכי היסטוריה על המדינות שמרכיבות את הממלכה המאוחדת כפי שאנחנו מכירים אותה כיום. בזה אין ספק והתבנית החצי אדומה בערך מוכיחה את זה. מה שכן, אני חושב שבתור ערך על מדינה שהחלה להתגבש לפני בסה"כ 300 שנים הערך די מקיף (וכן יש סקירה קלה על מה שהיה לפני האיחוד, כפי שבאמת ראוי להיות).

לכן, הדעה שלי היא כי הערך ראוי לדירוג "טוב" (למרות שאני לא אובייקטיבי במיוחד) אבל עם הערה שעדיין חסרים ערכי משנה.

ואגב, הערך הורחב פי 5 וקצת באורכו. אני לא רוצה להגיע למצב שבו יש ערך בגוגל 200kb שדורש פיצול לערכי משנה... ברוקולי מהלפטופ

דירוג "התחלתי" אין פירושו שהערך שנכתב אינו טוב, או שהעבודה שנעשתה הושקעה לריק. פירושו הוא שהערך נותן כרגע סקירה בסיסית, ויש להוסיף עוד הרבה. זו דעתי גם כרגע. אגב, דירוג זה הוא תלוי מדינה. מה שייחשב לפירוט סביר בתור היסטוריה של איסלנד אינו קביל כהיסטוריה של הממלכה המאוחדת בשל חשיבותה. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 14:22, 29 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

בני אדם לפני 400,000 שנה???[עריכת קוד מקור]

"ישנן עדויות להתיישבות בני האדם באי הבריטי בראשית הנוכחות האנושית באירופה לפני כ-400,000 שנה."

ברצינות???

הניאנדרתלים (שהיו הומינידים, לא בני אדם ולא אנושיים!) חיו באזור לפני כ-230,000 שנה (ולא 400,000!) ובני האדם הגיעו אליו רק לפני כ-12,000 שנה, עם סוף "עידן הקרח האחרון" (older/younger dryas). לא המשכתי לקרוא הלאה מפאת חוסר זמן כרגע, אבל כבר במשפט הראשון נפלתי מהכיסא. אנא תקנו את הטעות המגוחכת הזו. תודה. מגבת עתידות - שיחה 14:34, 14 באוקטובר 2010 (IST)תגובה

משוב מ-10 במרץ 2013[עריכת קוד מקור]

'כל הכבוד על המידע ! אני נעזרת בכם בכל פעם מחדש !!!!!!!!!!!!! 164.138.112.44 22:42, 10 במרץ 2013 (IST) 'תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 03:13, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 20:15, 30 בדצמבר 2013 (IST)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בהיסטוריה של הממלכה המאוחדת שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 22:42, 4 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה