שיחה:הבריחות ממחנות המעצר באפריקה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת מיכל מירושלים בנושא מה לגבי שמות?

אחוזי ההצלחה בהן היו זעומים – מתוך שמונים ואחד בורחים נחלצו רק קרוב לעשרה אחוזים... למה לדבר באחוזים ? מדובר במספר קטן , בסה"כ עשרה אחוזים מ 81 זה 8 או 9 אנשים... עדיף לדבר במספרים אבסולוטיים.. בבריחה האחרונה צויין ששישה אנשים הצליחו להמלט, מה שאומר שבשאר הבריחות ברחו 3 לכל היותר אבל , לפי מה שכתוב בבריחה ה:"הקבוצה השנייה, לעומת זאת, הצליחה להסתתר באסמרה לאורך זמן. חמישה מהם, ביניהם מאיר שמגר, ניסו להתחבא במיכלית דלק, אך נתפסו. באמצעות חדירה מודיעינית בקרב יהודי אסמרה הצליח המודיעין הבריטי לעלות על עקבות עוד כמה מהבורחים, אך חלקם נותרו עדיין במחבוא." ניתן להבין שלפחות עוד 2 ברחו . עדיף ונכון יותר יהיה לציין בסוף כל בריחה כמה אנשים הצליחו לברוח ולא להשתמש במונחים עמומים כמו כמה מהאנשים , ובאחוזים .

מה לגבי שמות?[עריכת קוד מקור]

מדוע לא מוזכרים שמות הבורחים למעט מרידור, שמיר ושמגר? סה"כ לא מדובר בהרבה שמות! ..שמות הבורחים הלא ידועים כפי שמצאתי בספרו של מאיר ראם "עם המשפחה הלוחמת": ינוש יונדוף ושמעון שייבה. בריחת הארבעה: אליהו לנקין, רחמים מזרחי, בנימין זרעוני ויעקב גורביץ?

מי יכול למסור אינפורמציה שתשפוך אור על סיבת התאבדותו של רב מחנות המעצר באפריקה - הרב כהנא - האם מישהו יודע מה קרה שם?!!!!מיכל מירושלים - שיחה 14:59, 16 במאי 2014 (IDT)תגובה