שיחה:דג'מבה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת חמויישה בנושא לשאול מה עושים במקרה הזה

על חשיפת הג'מבה[עריכת קוד מקור]

הייתי מעדיף לאמת את הקביעה בערך שעל פי עדויות מי שהביא את התוף הוא פלוני. יכול להיות שזה נכון, אבל צריך לאמת כזו קביעה. לי דווקא ידוע שרונן קרנרמן מירושלים (במקור מרמת אביב) המפורסם בפעילויות הג'מבה הוא הראשון שהביא, הרחיב, סחר, תיקן, ושיפץ את הכלי הזה. הוא שהה בחו"ל שנים רבות בחוף השנהב בצעירותו, שם השימוש בכלי הזה רווח. רונן קרנרמן לפחות 20 שנה מתעסק בג'מבה.

את כל זה אני כותב לפי מיטב זכרוני, אך יכול להיות שאני טועה, ובכל אופן הייתי ממליץ לשמוע את דעתו, היות שהוא אחד הגדולים והוותיקים בארץ בתחום הזה. 95.35.72.132 20:08, 26 ביוני 2011 (IDT)תגובה

מספר תאורים המצויים כאן נלקחו מהאתר שלי ללא הסכמתי.[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

בנוגע לסצינת הדג'מבה בישראל. אם ציינתם את טמ טמ שמארגנים סדנאות מידי שנה בתיפוף ומחול אפריקאי, ושמתם קישור לאתר תוכלו לטובת הציבור הרחב לציין גם את תוף תוף שמארגנים סדנאות בתיפוף ומחול אפריקאי בהנחיית מאסטרים ממערב אפריקה ופעילים בתחום באותה מידה. כדאי גם לציין את להקת בנגורה שמעמידה מופע של מחול אפריקאי בסוזן דלאל.

חלק מהמידע שנמצא בדך הזה נלקח מהאתר של toftof.co.il ואפשר לשים קישרו בסוף כל פיסקה שכזו.

בברכה,

סער קלמפרר.

לשאול מה עושים במקרה הזה[עריכת קוד מקור]

חלק מהתוכן שנמצא בעמוד הזה על תוף הדג'מבה נלקח ממאמר שפרסמתי באתר שלי שכתבה אותו אתי נאור ונתנה לי אישור לפרסם באתר שלי. לאחר שפירסמתם את התוכן בויקיפדיה הדרוג של העמודים שלי נפסל. אני שואל מה אפשר לעשות במקרה הזה, מה התקנון בנוגע לזכויות יוצרים, לא צריך להפנות את הקטעים המצוטטים למקור שלהם?

שימו לב באתר שלי יש תאור לתוף הדג'מבה אשר הועתק מילה במילה לתוך ההגדרה בויקיפדיה, האם זה ליגיטימי ללא קישור? וכן הפסקה של מעגלי מתופפים הועתקה במלואה מן האתר שלי.

הנה הקישור לאתר www.toftof.co.il אבקש לחזור אלי בנושא.

תודה,

סער קלמפרר

הי סער. העתקה מהאתר שלך ללא אישור בכתב ממך היא אסורה. הנחתי תבנית שכתוב, ואני מקווה שהערך ישוכתב בזמן הקרוב והקטעים המועתקים ימחקו. חמויישֶה - שיחה 11:11, 19 בנובמבר 2012 (IST)תגובה