שיחה:גיטריסט

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

יש לעשות הפרדה בערך בין נגני גיטרה קלאסית, נגני גיטרה חשמלית ונגני גיטרה אקוסטית.--Metal-wikiped 08:39, 28 פברואר 2006 (UTC)

מסכים עם קודמי וממליץ להעביר לערך הנוכחי שמות שמופיעים בערכים גיטרה חשמלית, גיטרה קלאסית ואולי גם גיטרה בס. הוספתי כמה שמות שנראו לי ראויים (גיטריסטים ישראלים) ותיקנתי כמה שגיאות כתיב בערך. אולי שלמה מזרחי, חיים רומנו וגרי אקשטיין אינם כל כך מוכרים (ויתרתי מראש על דני סנדרסון, דני ליטני, יפעת נץ-אחותו של ארז, גיטריסטית בלהקת "המכשפות"), אך אני מקווה שלמרות זאת, גם אנשים נוספים שיבואו לערוך את הערך הזה ימצאו אותם ראויים. Hummingbird 00:42, 26 בינואר 2007 (IST)תגובה

מיון רשימת גיטריסטים[עריכת קוד מקור]

לדעתי יש להבדיל בין גיטריסטים שעיצבו את המושג "גיטריסט" לבין רשימה סתמית של גיטריסטים.מה דעתך?

האם גיטריסט מנגן בגיטרה בס?[עריכת קוד מקור]

עקב חוסר ההתייחסות בערך, תהיתי האם נגני גיטרה בס אינם גיטריסטים? שרשרשיחה 20:59, 13 ביוני 2007 (IDT) נגני בס הם בסיסטים לא גיטריסטיםתגובה

מה עם ג'ון לנון ?![עריכת קוד מקור]

מה עם ג'ון לנון ?!

ג'ון לנון לא רלוונטי לערך גיטריסט. הוא לא נודע בגלל טכניקת הנגינה פורצת הגבולות שלו, לעומת ג'ימי הדנריקס לדוגמא, אלה בזכות כתיבת המילים והלחנים שלו. Revolution 9 14:27, 3 ביולי 2010 (IDT)

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בגיטריסט שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 06:05, 22 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה